Jeg ser streken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh det var godt! Verste følelsen er om man legger ut bilde og alle bare "ser ingenting"Jeg ser definitivt noe der. krysser alt for at testene blir sterkere og sterkere denne gangen og at det er en spire som klamrer seg fast! ❤
Jeg ser streken
Klarte selvfølgelig ikke å vente til i morgen 4 timers urin, men en kaffe innabords.
Den er jo som forventet ikke veldig mye sterkere, men noe er det jo der! Håper virkelig den er sterk nok i morgen til at jeg tørr å fortelle mannen! Hadde vært så koselig å dele med han, men vil ikke få opp forventningene nå som jeg tar Lutinus i tilfelle det ikke funker.. håper jo da
Vis vedlegget 338322
Ser jeg også!Klarte selvfølgelig ikke å vente til i morgen 4 timers urin, men en kaffe innabords.
Den er jo som forventet ikke veldig mye sterkere, men noe er det jo der! Håper virkelig den er sterk nok i morgen til at jeg tørr å fortelle mannen! Hadde vært så koselig å dele med han, men vil ikke få opp forventningene nå som jeg tar Lutinus i tilfelle det ikke funker.. håper jo da
Vis vedlegget 338322
Jeg ser noe der så spennende !!!7 dpo.
God morgen damer Og ikke minst god fredag! Mannen forsov seg litt i dag, så når han våknet med et brak av en kollega som ringte, var det vanskelig å sovne igjen. Så da ble det en lang varm dusj og frokost mens sola kom opp. For et vær vi har hatt på sørlandet siste uken. Blir så glad!
Merker det sjer noe i kroppen nå altså. Krysser fortsatt fingrene Her er symptomene som har kommet:
- ømme pupper (pleier vanligvis kun å ha fullere, så denne er ny)
- sure oppstøt
- vondt i korsryggen
- mye luft og gas
- murring
- sult følelse rett etter jeg har spist meg stappmett
Her er dagens test. Er en rosa skygge, men ikke sikkert dere ser noe som helst med kvaliteten her inne. Ser nok ikke ut som det blir noe tydelig strek innen i morgen.. Men lov å håpe! Er som sakt ikke tidligtest.. så stresser virkelig ikke med at den ikke øker helt enda. (bildet er best å se på telefon)
Vis vedlegget 338303
Gratulerer så mye med 1 års forlovelse8 DPO
God morgen og god lørdag! Så utrolig deilig å gå morgentur med hundene i strålende sol og blå himmel Nå er kaffetrakteren i gang, mannen i dusjen og jeg skal lage deilig lørdags frokost til oss!
Testen var lik den i går, men prøver nok å ta en til senere i dag. Murrer godt og puppene er super ømme! Men akkurat nå skal jeg nyte en deilig lørdag formiddag!
Vi har vært forlovet i akkurat ett år i dag så i kveld blir det ut å spise, og det ser jeg frem til!
Ser streken Spennende, den er ikke svak til å være 10 DPO Mange får jo ikke antydning før etter IKM
Åh tusen takk for at dere gir meg litt håp Håper virkelig dette er terminspiren vårEnig med Vanillaflower, flere som ikke får tydelig strek før veldig sent, og 10dpo er fortsatt tidlig. holder fingrene krysset.
Ser økning11 DPO
God morgen! Endelig et hopp på babyplan testen i dag! En liten rosa strek. Var veldig dårlig lys på badet når jeg tok bildet, men tror dere skal se det
Har et lite håp på en tydelig rosa strek i morgen
Puppene er ikke like ømme men det kan vel komme og gå. Sure oppstøt og skikkelige murringer på morningen da!
Vis vedlegget 338654