En fersken spire og? - Mangojenta

Jeg ser definitivt noe der. :) krysser alt for at testene blir sterkere og sterkere denne gangen og at det er en spire som klamrer seg fast! ❤
Åh det var godt! Verste følelsen er om man legger ut bilde og alle bare "ser ingenting" :hilarious:

Satser på at dette er gull egget :p

Klarte selvfølgelig ikke å vente til i morgen:hilarious: 4 timers urin, men en kaffe innabords.

Den er jo som forventet ikke veldig mye sterkere, men noe er det jo der! Håper virkelig den er sterk nok i morgen til at jeg tørr å fortelle mannen! Hadde vært så koselig å dele med han, men vil ikke få opp forventningene nå som jeg tar Lutinus i tilfelle det ikke funker.. håper jo da:Heartpink

68471756-4BCE-4BD2-BC77-B98F7D750123.jpeg

Klarte selvfølgelig ikke å vente til i morgen:hilarious: 4 timers urin, men en kaffe innabords.

Den er jo som forventet ikke veldig mye sterkere, men noe er det jo der! Håper virkelig den er sterk nok i morgen til at jeg tørr å fortelle mannen! Hadde vært så koselig å dele med han, men vil ikke få opp forventningene nå som jeg tar Lutinus i tilfelle det ikke funker.. håper jo da:Heartpink

Vis vedlegget 338322

Så gøy!! Ser den tydelig :D

Vis vedlegget 338322
Ser jeg også!:D :signs003

8 DPO

God morgen og god lørdag! Så utrolig deilig å gå morgentur med hundene i strålende sol og blå himmel:) Nå er kaffetrakteren i gang, mannen i dusjen og jeg skal lage deilig lørdags frokost til oss!

Testen var lik den i går, men prøver nok å ta en til senere i dag. Murrer godt og puppene er super ømme! Men akkurat nå skal jeg nyte en deilig lørdag formiddag!

Vi har vært forlovet i akkurat ett år i dag:Heartpink så i kveld blir det ut å spise, og det ser jeg frem til!

7 dpo.

God morgen damer :Heartpink Og ikke minst god fredag! Mannen forsov seg litt i dag, så når han våknet med et brak av en kollega som ringte, var det vanskelig å sovne igjen. Så da ble det en lang varm dusj og frokost mens sola kom opp. For et vær vi har hatt på sørlandet siste uken. Blir så glad!

Merker det sjer noe i kroppen nå altså. Krysser fortsatt fingrene:) Her er symptomene som har kommet:

- ømme pupper (pleier vanligvis kun å ha fullere, så denne er ny)
- sure oppstøt
- vondt i korsryggen
- mye luft og gas:hilarious:
- murring
- sult følelse rett etter jeg har spist meg stappmett

Her er dagens test. Er en rosa skygge, men ikke sikkert dere ser noe som helst med kvaliteten her inne. Ser nok ikke ut som det blir noe tydelig strek innen i morgen.. Men lov å håpe! :p Er som sakt ikke tidligtest.. så stresser virkelig ikke med at den ikke øker helt enda. (bildet er best å se på telefon)

Vis vedlegget 338303
Jeg ser noe der :D så spennende !!!

8 DPO

God morgen og god lørdag! Så utrolig deilig å gå morgentur med hundene i strålende sol og blå himmel:) Nå er kaffetrakteren i gang, mannen i dusjen og jeg skal lage deilig lørdags frokost til oss!

Testen var lik den i går, men prøver nok å ta en til senere i dag. Murrer godt og puppene er super ømme! Men akkurat nå skal jeg nyte en deilig lørdag formiddag!

Vi har vært forlovet i akkurat ett år i dag:Heartpink så i kveld blir det ut å spise, og det ser jeg frem til!
Gratulerer så mye med 1 års forlovelse :love7

God morgen :) 10 DPO i dag!

Nå begynner dette virkelig å bli spennende. I dag våknet jeg 05.30 av at jeg var så dårlig. Heldigvis kom ingenting opp, men lå i godt over en time før jeg klarte å sovne igjen.

Symptomer:
- kvalme
- ømme pupper og nipler
- sure oppstøt
- litt andpusten
- tett i nesen på kvelden
- ekstremt trøtt etter 7-8 tiden på kvelden
- murring

Legger ved bilde av test fra i går kveld og i dag. Blir litt bekymret for at det ikke blir en ordentlig tydelig strek, men husker da jeg hadde ma, kom ikke den ordentlige streken før 12 dpo. Så skal holde meg rolig bittelitt til:p men har nok ikke alt for høye forhåpninger.

i går kveld
C1B35F35-E028-4C2D-92A9-26ABDF7722A8.jpeg

I dag tidlig
ACBF5B0F-A025-43D5-B3B3-AE36693E38A8.jpeg

slenger med et bilde etter testen har tørket også, det er en tydelig rosa strek her nå. Ikke så lett å få frem på bilde, men tror det syntes bedre enn på de over:)
104CA412-B4FD-4978-A5F2-FB5009D1EAB1.jpeg

Last edited:
Klarte ikke å holde meg når jeg var på apoteket for å hente mere Lutinus:shy: så kjøpte to clairblue tidligtester:D

Skjønner jo veldig godt at vanlig babyplan er svak hvis tidligtest er så svak :hilarious: er ikke denne litt vel svak til å være 10 DPO? Håper virkelig hcg øker i løpet av de neste dagene:Heartpink

inni den dumme plastikken med dårlig glass
2A652EE0-90FE-474C-B38E-752CF601E602.jpeg

Så etter jeg tok den ut (før tiden)
0E780F44-3C02-4AF7-B293-FFFE2D0085F8.jpeg

Med blits:hilarious:
5A037921-3513-4568-B2DA-8EDAEC157C15.jpeg

Etter den hadde tørket litt
B9F9AC8C-F075-422E-88B7-E3D6EBDA11A9.jpeg

Last edited:
Ser streken :) :) Spennende, den er ikke svak til å være 10 DPO :) Mange får jo ikke antydning før etter IKM :)

Enig med Vanillaflower, flere som ikke får tydelig strek før veldig sent, og 10dpo er fortsatt tidlig. :) holder fingrene krysset. :)

¨
Ser streken :) :) Spennende, den er ikke svak til å være 10 DPO :) Mange får jo ikke antydning før etter IKM :)
Enig med Vanillaflower, flere som ikke får tydelig strek før veldig sent, og 10dpo er fortsatt tidlig. :) holder fingrene krysset. :)
Åh tusen takk for at dere gir meg litt håp:Heartpink Håper virkelig dette er terminspiren vår :dummy1:

11 DPO

God morgen! :) Endelig et hopp på babyplan testen i dag! En liten rosa strek. Var veldig dårlig lys på badet når jeg tok bildet, men tror dere skal se det:p

Har et lite håp på en tydelig rosa strek i morgen:Heartpink

Puppene er ikke like ømme:wideyed: men det kan vel komme og gå. Sure oppstøt og skikkelige murringer på morningen da!

6D25ADBB-E17C-44BC-8E81-99F2B12DFBFD.jpeg

11 DPO

God morgen! :) Endelig et hopp på babyplan testen i dag! En liten rosa strek. Var veldig dårlig lys på badet når jeg tok bildet, men tror dere skal se det:p

Har et lite håp på en tydelig rosa strek i morgen:Heartpink

Puppene er ikke like ømme:wideyed: men det kan vel komme og gå. Sure oppstøt og skikkelige murringer på morningen da!

Vis vedlegget 338654
Ser økning :D

Etter testen tørka ble streken nesten helt borte:wideyed: Noen som har opplevd det på babyplan sine??

Back
Topp