4 DPO alt
Dagene flyr! Eller jeg går jo egentlig bare og venter, men samtidig er det mye å gjøre på studiene og hjemme som holder meg opptatt.
Har ikke så fryktelig mye å komme med, ikke overaskende da jeg kun er 4dpo. MEN!
I dag våknet jeg 05:15 rett etter mannen som skulle på jobb, og jeg hadde noen sinnsyke tak med sure oppstøt og halsbrann. Det pleier å hjelpe å sette seg opp, så jeg gjorde det, men så fort jeg la meg ned igjen ble det bare værre.
Og siste gangen jeg satte meg opp kjente jeg bare NÅ kommer det, og skrek til mannen "BØTTEEEE!!"
Han svarte "hvor er den da!?" og ble ikke veldig fornøyd da jeg sa at den sto på verandaen etterfulgt av "NÅÅÅ
", så da måtte han bare løpe, naken ut på verandaen vår
(heldigvis bor vi i blokk med inneglasset veranda). Og det tok ca 1 sekund etter han satte den i fanget mitt før mer eller mindre all magesyra jeg hadde kom opp.
Søt som han var, spurte han om jeg ville ha han hjemme i dag så han kunne passe på meg
Men jeg visste jo veldig godt at dette ikke var sykdom, så jeg takket pent nei og sovnet som en stein like etter
Som sakt tidligere pleier eggene mine å bruke ekstremt kort tid på å reise fra eggstokken og ned til livmorne, og derav veldig tidlige positive tester. Dette kan jo variere veldig fra pp til pp. Men har et lite håp, er jo faktisk 4 hele døgn siden egget slapp. Venter så klart enda noen dager før testetøsa skal slippes løs i teste skuffen