12 dpo
God morgen!
Testen er desverre ikke noe sterkere i dag.. Helt lik som i går kveld. Er tom for babyplan strips allerede.. føler de nettop kom
Men har 3 sånne staver fra babyplan, og så har jeg jo en liten håndfull rfsu igjen. Det burde vel holde for å finne ut om det går veien denne pp'en.
Vet at det er helt normalt at de ikke stiger jevnt hver gang man tester, men blir så klart stressa etter tidligere pp'er. Formen er god ellers i dag faktisk! Ikke like kvalm og uggen som i går, men det pleier å komme utover kvelden
Puppene derimot er som vannmeloner
Og murringen er fortsatt til stede. Håper virkelig det går nå
Har ikm på tirsdag hvis det stemmer at jeg er 12 dpo i dag, så blir spennende. Og gleder meg veldig til timen på privatsykehuset i morgen, det blir i hvert fall spennende! Har tenkt litt på en ting.
Har jo ikke satt meg så inn i hormonstøtte, men kanskje noen av dere vet? Hvis jeg fortsatt er gravid den uken som kommer, er det noe hensikt i å få hormonstøtte allerede nå? Eller må jeg kanskje vente til neste syklus?
I hvert fall veldig spent på hva hun finner / hva vi bestemmer oss for å gjøre fremover! Føler det er et nytt håp