Hei fine du vi har nok allerede innsett at det ikke ser lyst ut angående graviditet denne pp’en. Og sånn er det bare, da må man bare se videre og fremover!
Angående testene så har jeg redigert noen av de mørkere og noen har jeg gjort skarpere i kvaliteten. Dette for å få frem hva jeg ser i virkeligheten da (som du ser over her) det er mange som ønsker å følge med og se testene. Blir jo bare tull å legge ut bilde av en test man ikke ser noe på, så hvis jeg ser noe FØR jeg tar bildet, kan jeg godt redigere slik at en strek syntes bedre. Men dette gjør jeg absolutt ikke i IKM grupper, men inne på Min dagbok gjør jeg det for å vise hva jeg selv ser
I vår pp 2 ble jeg gravid og kom til uke 8. det er fra da jeg kjenner igjen symptomer. Og har tatt blodprøver ved flere av de kjemiske graviditetene og nå får vi utredning for habituell abort. Så jeg er veldig godt kjent med kroppen og symptomene mine. Men jeg vet ikke hvorfor du sier 15 pp’er for vi har bare 9?
Det er tungt å prøve over mange måneder som du sier, men da ønsket er så stort har jeg absolutt ikke noe imot å prøve i årevis for å lage en familie. Selvfølgelig er ønsket at det skal skje nå, men vi gjør det vi må
det er veldig bra at du kommenterer og sprer kunnskap men akkurat i mitt tilfelle er det et såpass sammensatt bilde i forhold til min helse osv så jeg overlater det jeg ikke har kontroll over til kroppen og gynekologen min
Det var absolutt ikke meningen å fornærme deg (hvis du ble det), jeg skrev hovedsaklig ut i fra egne erfaringer Vi har 15 mislykkede pp-er bak oss, og det er så tøft hver mnd Og det må være ekstra tøft å få strek så mange pp-er uten at det resulterer i at man lykkes med det største ønsket! Det var vel det som var poenget mitt... Forstår at jeg kanskje burde formulert meg litt annerledes.
Tenk så bra i begge vårt tilfelle at vi har startet såpass tidlig! For som du sier; familien skal vi få, om det så tar årevis Når du har tatt blodprøver ifm kjemisk, hvilket nivå ligger man da på (hvis du vil svare)? Har selv vurdert om jeg skulle gjøre det ved et par anledninger, men har ikke helt visst hvordan å legge det frem for fastlegen for eksempel...
Igjen, var ikke meningen at du skulle føle du måtte forsvare deg. Beklager at jeg formulerte meg dårlig