En fersken spire og? - Mangojenta

10 DPO

God morgen:) Ny uke og nytt mot! Det har altså murret så sinnsykt at jeg var sikker på at mensen skulle komme i natt. But no:wideyed: Så spennende å se om tanta melder sin ankomst snart. Tok en test i dag og det er fortsatt en veldig svak strek der:p men ville jo forventet at den snart øker hvis det skal gå veien. Puppene har i hvert fall blitt ømme over natten, og i går kveld gråt jeg over de merkeligste ting:hilarious: så mulig jeg må hive meg på en kveldstest:shy:

Jaja nå skal jeg hoppe i dusjen og komme i gang med dagen! Ha en fin uke, fine prøvere:Heartpink Hva skulle vi gjort uten hverandre:hilarious:

Noen som har opplevd sånn "bobling" i livmoren før? Murrer og stikker litt, men innimellom er det akkurat som om den får krampe uten at det gjør vondt. Som bobling liksom:p Hadde jeg vært 4 mnd på vei kunne jeg trodd det var spark liksom:hilarious::hilarious::hilarious:

Men det er jeg jo IKKE:wtf: Aldri opplevd noe sånn før:wideyed:

Forresten på fredag sluttet jeg jo med Lutinus, og fikk sterk strek på lørdag, så startet jeg opp igjen med lutinus og fikk svakere strek. Så tenkte at dette går ikke veien så sluttet jo etter morgen dosen i går for at den i hvert fall ikke skulle utsette mensen. Og så tok murringen seg opp og i dag våknet jeg med ømme pupper:nailbiting: :wideyed:

Tenkte det var verdt å skrive ned. Føler det er etter jeg begynte med lutinus at syklusene mine har tullet seg til, så kommer definitivt til å ta en pause fra lutinus neste pp når/hvis tanta kommer:p

Kan jeg spørre når i syklusen du begynner å drikker grapefrukt juice? :angelic: Tenkte å teste dette denne pp

Kan jeg spørre når i syklusen du begynner å drikker grapefrukt juice? :angelic: Tenkte å teste dette denne pp
Ca 1 uke før el og så drikker jeg ett stort glass hver morgen frem til EL:Heartpink Litt dyrt, og absolutt ikke godt. Men jeg fikk i hvert fall veldig stor effekt av det og får myyyye mer el slim når jeg drikker det:)

Ca 1 uke før el og så drikker jeg ett stort glass hver morgen frem til EL:Heartpink Litt dyrt, og absolutt ikke godt. Men jeg fikk i hvert fall veldig stor effekt av det og får myyyye mer el slim når jeg drikker det:)
Tusen takk for svar!! Det skal prøves :happy: det får koste det, det koster :angelic::Heartred

Hvor mange oppdateringer er det egentlig sunt å komme med i løpet av en dag?:hilarious:

Har hatt sterke mens tak i hele dag, med sterke murringer men så gir det seg og blir helt borte. Med jevne mellomrom. Og nå når jeg skulle lage mat kom mannen og skulle tulle og kjenne om jeg var hard på puppene:arghh: auuuu skrek jeg og han kvakk til for han var verken forberedt på at de var harde som Stein eller at de har blitt super ømme i løpet av dagen:wideyed:

er også helt flammete og varm på brystet!

Selv om det er i mot alle odds, har jeg fått troa tilbake bittelitt. Har ALDRI opplevd noe som dette før mens:rolleyes:

Kanskje er det et frø som prøver å klore seg fast med alt som er? Heia heia:talk017

Last edited:
11 DPO :excited001

59DC1A64-9C7D-4739-A86B-4D7247E85957.jpeg
5658447D-F93C-4050-B511-985A2E6ED78E.jpeg

wow !! Og du har hatt tester imellomtiden uten utslag sant ? Eg har ikkje utslag lengre men er 4 dager over så skjønner ingenting :confused:
Ja:) men har fått mange nye symptomer i mellomtiden da. Krysser fingrene for at du og får ny strek:Heartpink:smiley-angelic001 og at vi har terminspirer i magen begge to!

Såå glad er jeg for at streken ble sterkere igjen:Heartpink Og selv om det er tidlig, tørr jeg faktisk å si at jeg føler meg gravid! Denne typen murring opplevde jeg ikke en gang sist graviditet i mars.

Dagens symptomer:
  • tårene sitter ekstremt løst
  • sure oppstøt / litt svak kvalme
  • øm i puppene
  • mens murring som kommer og går. Varer i ca 20 sec og kommer rundt 2-3 ganger i timen
  • ekstremt varm og så plutselig super kald (sitter i skrivende stund under teppet:p)
  • veksler mellom å være døds sulten og ikke ha matlyst i det hele tatt
  • tisser oftere
  • litt susete / svimmel
  • ØKT utflod:hilarious: tror det er tanta 10 ganger i løpet av dagen og må løpe for å sjekke
Nå MÅ bare den testen bli sterkere og jeg ber til de høyere makter om at tanta holder seg unna! :shy: :Heartpink :dummy1: :Heartblue :dummy:

Vet ikke helt hva som skjedde med skriftstørrelsen her, men finner ikke den vanlige :hilarious:

Last edited:
Håper for deg!! Streken er i alle fall lett synlig :)

12 DPO :) GOD onsdag!
Halvveis i uken, 2 dager til IKM og ikke minst fortsatt symptomer! Det er alltids noe å feire:happy093

OG! Jeg er så stolt for jeg har ikke testet i dag:p Fant ut at jeg kun hadde 2 tester igjen, og IKM er på fredag. Så da tar jeg en i morgen og en på fredag. Gidder ikke kaste bort enda en pakke tester på denne pp'en hvis det ikke skulle gå veien. Kjenner jeg er livredd for at det ikke skal være noe strek lenger, men derfor er det også litt godt å leve i den lykke bobla jeg gikk inn i igår:shy:

Ellers kan jeg meddele at murringen IKKE tok slutt i går. Det varte mer eller mindre hele dagen, og holdt meg våken til langt på natt da det bare ble mer ekstremt:rolleyes: Ikke vondt, men ubehagelig. Stikking, strekking, murring. Alt man kan føle i en livmor tror jeg:D

Puppene er harde, varme og ømme, men det flytter seg og endrer seg i styrke hele dagen (noe som skremmer meg litt). Tårene sitter løst og jeg er på vei til å gråte av alt som er trist eller lykkelig på tv:hilarious: Og når jeg våkner om morgenen føler jeg meg heeeelt normal, men utover formiddagen når kroppen kommer i gang så begynner symptomene å vise seg.

Må si jeg har en veldig god følelse, men jeg har jo i bakhodet at det kan gå galt. Så frem til fredag prøver jeg å holde meg forsiktig optimistisk. Med litt dagdrømming om å komme til neste uke uten TR og med sterkere tester :Heartpink

Og der gikk jeg på en testesmell:banghead: kom over en test til i skuffen, 1 time etter at jeg hadde tisset for 4. gang. Klarte ikke å la være... Hadde kanskje vært rart om det kom så mye utslag så tidlig på sååå vannete urin. Men be skuffet uansett..

Fortsatt ømme pupper og murring. Blir spennende å se i morgen

Det er en veldig veldig svak strek på testen. Og tisset var mer eller mindre blankt fordi jeg har tisset tusen ganger i dag.

+ fikk mental breakdown når mannen kom hjem pga testen og at jeg har så lyst på et stuebord :hilarious: sååå er noe hormoner i sving. Så får vi bare se om det er tr hormoner eller spire hormoner:p

Murringene tok seg kraftig opp nå også! Ilinger nedover lysken.
1AEBF2FD-CB88-415F-AFB2-EB4BDD43A317.jpeg

Last edited:
Og der gikk håpet rett i dass:banghead: kom over en test til i skuffen, 1 time etter jeg hadde tisset for 4 gang. Klarte ikke å la være. Selvfølgelig ikke noe utslag..:( Hadde kanskje vært rart om det kom så mye utslag så tidlig på sååå vannete urin. Men be skuffet uansett..

Fortsatt ømme pupper og murring. Blir spennende å se i morgen

Bør vel være litt mer konsentrert urin før ikm ja:Heartred

13 DPO :eek:

1 dag til IKM! Hvis jeg har hatt et egg som har festet seg, pleier jeg alltid å få tanta tidlig om det ikke går.

Men kjenner jeg ikke tørr å stole så mye på makesure testene da jeg har hatt svake og sterkere tester om hverandre.. vet det kan variere så tidlig, men ja. Prøver å ikke være for optimistisk.

Var ganske uggen i formen dag på morningen, men testet veeeeeldig svakt. Så tok jeg den siste testen nå etter nesten 4 timer og kun litt kaffe. Og nå er det strek:wideyed: vet ikke helt om jeg tror på den:hilarious: på tross av at symptomene fortsatt er her. Den burde nok ha vært sterkere så sent..

Vi hadde sex i natt og, så ventet egentlig å få mensen litt tidlig hvis det ikke er et frø der lengre. Så litt sprikede følelser på hva som skjer :p Hvis ikke tanta har kommet i morgen, må jeg jo kjøpe en ny pakke tester likevel:banghead: :hilarious:
1E0F82D3-2649-494B-AF3D-231C5E82D2C4.jpeg
02D44653-1241-4899-80A2-F7B70A1DCA4A.jpeg

Etter den har tørket
B1E75915-0EBE-48CA-AF25-C24AB015DF84.jpeg

Last edited:
Back
Topp