Det hadde vært veldig koseligHåper det er spire
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hadde vært veldig koseligHåper det er spire
Ca 1 uke før el og så drikker jeg ett stort glass hver morgen frem til EL Litt dyrt, og absolutt ikke godt. Men jeg fikk i hvert fall veldig stor effekt av det og får myyyye mer el slim når jeg drikker detKan jeg spørre når i syklusen du begynner å drikker grapefrukt juice? Tenkte å teste dette denne pp
Tusen takk for svar!! Det skal prøves det får koste det, det kosterCa 1 uke før el og så drikker jeg ett stort glass hver morgen frem til EL Litt dyrt, og absolutt ikke godt. Men jeg fikk i hvert fall veldig stor effekt av det og får myyyye mer el slim når jeg drikker det
Ja samme tenker jeg!Tusen takk for svar!! Det skal prøves det får koste det, det koster
Ja men har fått mange nye symptomer i mellomtiden da. Krysser fingrene for at du og får ny strek og at vi har terminspirer i magen begge to!wow !! Og du har hatt tester imellomtiden uten utslag sant ? Eg har ikkje utslag lengre men er 4 dager over så skjønner ingenting
Og der gikk håpet rett i dass kom over en test til i skuffen, 1 time etter jeg hadde tisset for 4 gang. Klarte ikke å la være. Selvfølgelig ikke noe utslag.. Hadde kanskje vært rart om det kom så mye utslag så tidlig på sååå vannete urin. Men be skuffet uansett..
Fortsatt ømme pupper og murring. Blir spennende å se i morgen