En fersken spire og? - Mangojenta

Oi så koselig at du har fulgt med hele veien:Heartpink:Heartpink:Heartpink ja håper virkelig det snart er min tur til å kose meg med hemmeligheten igjen:shy: må Ha vært en av de fineste tidene i livet mitt, midt på våren i karantene med en liten hemmelighet i magen:Heartred

Unner deg virkelig å oppleve det igjen, og da hele veien til mål denne gangen ❤️

8 DPO:nailbiting::Heartpink

Våknet igjen en god stund før vekkerklokken, denne gangen av at jeg drømte.. at jeg skulle føde:hilarious:

I dag er det absolutt en sterkere strek der:shy: edit: fader kvaliteten er jo helt ræva her inne. Den er bittelitt sterkere i virkeligheten
C18CAEA4-C650-46F2-BA1E-81AFF7F92000.jpeg
A136D128-A7D1-4E78-A305-78EB3EDC4CDA.jpeg

God fredag:) 10 dpo og symptomene viser seg virkelig! Håper så fryktelig at dette skal være egget. Vet jo ganske sikkert at det er en spire inni der nå, men så er det bare om den klarer seg. Sistnevnte har jeg jo litt dårligere erfaringer med:p

Hver kveld murrer det som F*** nå. Sånn at jeg må ligge med varmeflaske osv. Noen stikk i eggstokker her og der. Puppene lyner og er ømme av og på, men ganske harde og fulle hele tiden. Ellers har jeg begynt å få små kast av kvalme, spesielt i går kveld ble jeg drit kvalm helt ut av det blå når jeg la meg i sengen. Ikke sånn kaste opp kvalm, bare ekstremt KVALM:yuck:

Fikk en fin liten strek på CB tidligtest i dag. Skulle så klart ønske den var enda sterkere, men 10 dpo skal jeg si meg fornøyd med den! Bare litt kipt at på vanlig strimmel kunne jeg så vidt se noe som helst... Spennende dager i vente! :D
175773D3-ABA5-4B3E-940F-CCEEC182838D.jpeg

A3564EE8-CE18-41AD-BE0B-D31A0ACAE562.jpeg

Ser den streken veldig tydelig! Håper sånn at den blir sterkere i dagene som kommer! ❤

Hei!

Har lest gjennom dagboken din. Guu’ jeg ønsker deg så inderlig klaff nå!!! <3 heier på dere!!

11 DPO :nailbiting: streken er en del sterkere enn forrige strimmel! Fortsatt svak for 11 DPO, men holder på håpet bittelitt til:shy:

edit: må bare inn og si at kvaliteten her inne er like dårlig som alltid:bag: men både jeg og mannen ser tydelig strek på strimmelen! Og jeg har skikkelig murringer av og på, spent på om det er tanta som er rundt hjørnet eller om det faktisk er lille vårspiren:)

sorry for dårlige bilder:hilarious:
7E2F5EDF-4F77-451C-8B5B-F0DDCA43DAFE.jpeg

Vedlegg

• D734110D-2DEF-4A26-BFB3-3331714C6BBD.jpeg
    D734110D-2DEF-4A26-BFB3-3331714C6BBD.jpeg
    21,9 KB · Visninger: 79
Last edited:
Liten oppdatering her på ettermiddagen:)

Murrer veldig, og puppene begynner å bli ganske ømme (fortsatt fulle og mye blodrårer). + de sure oppstøtene er tilbake:wtf:

Så jeg svidde av en test til, og den er lik som i dag morres... Kjenner det ga håpet en knekk. Ønsker så veldig at den skal bli sterkere. Gir ikke opp helt enda, men hvis det ikke er noen endring innen mandag, er det vel bare å vente på tanta:(

Har en liten følelse på at egget har festet seg, og står midt i mellom om det skal gro videre eller om det er for svakt og går til grunne, hvis noen skjønner den tanken:hilarious:

Nei skal ikke være pessimistisk:Heartpink Men føles som første pp'en der kroppen er ordentlig tilbake etter MA'en. Vet det kan sitte i ganske lenge.. Så hvis det ikke skulle gå nå, er jeg veldig optimistisk for neste pp:shy: Og det er i hvert fall deilig å ikke føle at alt håp er ute!

VELDIG spent på morgendagens test! Vet rfsu er noe dritt også... angrer på at jeg tok de med da jeg var på apoteket, men gidder ikke kjøpe helt ny pakke med mindre streken blir litt sterkere! :bag: Lurer på hvor mange tusen jeg har brukt det siste året på EL og G tester:wideyed: DET er et tema jeg ikke en gang nevner for mannen:stop

Når jeg ser tilbake på de forrige testene er den kanskje bittelitt sterkere likevel? eller ikke sterkere, men at selve streken er litt skarpere?
6A215E66-F783-477E-ACA9-46D42F4DBFAB.jpeg

Last edited:
12 dpo og jeg kjenner at håpet sakte sklir avgårde:bag: Symptomene er fortsatt veldig tilstede, men det var ikke akkurat den sterke streken jeg håpet på morgenens test. Men men, har 2 strimler igjen, så tar nok en i kveld:)

Det skal sies at den var bittelitt sterkere, men det indikerer på at det i hvert fall ikke stiger som det skal med en så svak test 12 dpo.

Nå blir det lesing resten av ettermiddagen, før vi skal kose oss med hjemmelaget pasta carbonara og White Collar i kveld:Heartpink Så oppdaterer jeg om testen mot all forventning skulle vært sterkere:p

12 dpo og jeg kjenner at håpet sakte sklir avgårde:bag: Symptomene er fortsatt veldig tilstede, men det var ikke akkurat den sterke streken jeg håpet på morgenens test. Men men, har 2 strimler igjen, så tar nok en i kveld:)

Det skal sies at den var bittelitt sterkere, men det indikerer på at det i hvert fall ikke stiger som det skal med en så svak test 12 dpo.

Nå blir det lesing resten av ettermiddagen, før vi skal kose oss med hjemmelaget pasta carbonara og White Collar i kveld:Heartpink Så oppdaterer jeg om testen mot all forventning skulle vært sterkere:p

Husk ulik mengde fargestoff osv!:angel8 Heia heia!!!:Heartred

Okei, bitteliten oppdatering før jeg stuper i seng:)

Tok en ny test etter 4 timer uten drikke. Det kom så tydelig strek at jeg holdt på å falle i bakken:eek: Men så "forsvant" den igjen etter et minutt... ikke helt, men da ble den som tidligere i dag. Er det et hint om at noe prøver å klamre seg fast?o_O Eller er det bare en spire som er på vei til å ikke være spire lenger..

Også begynt å få jevnlige murringer som mens murring både i korsrygg og livmor. Pleier aldri å ha det før mensen, for her i gården kommer tanta ofte med et brak:banghead:

Jaja, tid for natta:Heartpink Skal ikke love at det ikke kommer oppdatering i morgen :bag: :hilarious:

God mandag:) Heldigvis har jeg hatt en veldig fin start på dagen i dag, noe jeg kjente at jeg trengte da testen dessverre ikke var sterkere i dag. Tanta har dog ikke vist tegn til å komme, så avventer en endelig dom:p Men må nok regne med at det blir ny pp.

Akkurat nå går det helt fint. Mye på agendaen de neste ukene så håper dagene opp mot eggløsning går fort. Og forhåpentligvis har jeg litt graviditets hormoner i kroppen som gjør det lett å unnfange neste pp! Men aller først må jeg vel vente og se når tanta dukker opp:hilarious:

Ønsker alle en fin uke! :) Oppdaterer så klart om noe skulle skje.

DA kom tanta endelig og vi begynner på ny pp:wideyed: Klarer ikke holde styr lenger på hvilken pp det er :hilarious:

Men først skal jeg kose meg med masse koffein hver morgen, og litt alkohol til helgen! Så titter jeg vel innom i neste uke:) Denne pp'en blir det grapefrukt juice, full EL testing osv!

Og i dag har jeg og mannen vært sammen i 3 år:Heartpink fikk en nydelig bukett med blomster i går, og vi har mye koselig på planen i kveld! Så nå skal jeg proppe meg med paracet og nyte dagen!

89C8ABF0-361E-4055-9B31-C8BDA9ED84B3.jpeg

Back
Topp