Jeg skimter noe! Heia heia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi så koselig at du har fulgt med hele veien ja håper virkelig det snart er min tur til å kose meg med hemmeligheten igjen må Ha vært en av de fineste tidene i livet mitt, midt på våren i karantene med en liten hemmelighet i magen
8 DPO
Våknet igjen en god stund før vekkerklokken, denne gangen av at jeg drømte.. at jeg skulle føde
I dag er det absolutt en sterkere strek der edit: fader kvaliteten er jo helt ræva her inne. Den er bittelitt sterkere i virkeligheten
Vis vedlegget 350430 Vis vedlegget 350431
Så utrolig koselig at du har lest igjennom jaa håper det snart klafferHei!
Har lest gjennom dagboken din. Guu’ jeg ønsker deg så inderlig klaff nå!!! <3 heier på dere!!
12 dpo og jeg kjenner at håpet sakte sklir avgårde Symptomene er fortsatt veldig tilstede, men det var ikke akkurat den sterke streken jeg håpet på morgenens test. Men men, har 2 strimler igjen, så tar nok en i kveld
Det skal sies at den var bittelitt sterkere, men det indikerer på at det i hvert fall ikke stiger som det skal med en så svak test 12 dpo.
Nå blir det lesing resten av ettermiddagen, før vi skal kose oss med hjemmelaget pasta carbonara og White Collar i kveld Så oppdaterer jeg om testen mot all forventning skulle vært sterkere
åhh takk for litt optimistisk boost Håpet ER jo faktisk ikke ute før tanta kommer heheHusk ulik mengde fargestoff osv! Heia heia!!!