En fersken spire og? - Mangojenta

8 DPO

blenda hvit test i dag:banghead: men er skikkelig rar i formen. Varm og kvalm:nailbiting:

Okei. Nå endret nettopp hele livet mitt seg på 3 minutter:wideyed: Jeg har nemlig bursdag i dag:Heartpink og er 3 dager over mensen! Jeg tenkte etter de forrige testene at «jaja ny pp snart da». Men har de siste dagene hatt en merkelig følelse. Så nå midt mellom familiebesøk feiringen dro jeg på apoteket, kjøpte test og tisset.

Jeg klarer så vidt å tro på dette selv. MEN JEG ER GRAVID:Heartpink:Heartpink:Heartpink HVAAAAAA! Jeg er helt skjelven og så utrolig glad.

E14475FF-5CFA-420C-8341-0A1C26A13B58.jpeg

Okei. Nå endret nettopp hele livet mitt seg på 3 minutter:wideyed: Jeg har nemlig bursdag i dag:Heartpink og er 3 dager over mensen! Jeg tenkte etter de forrige testene at «jaja ny pp snart da». Men har de siste dagene hatt en merkelig følelse. Så nå midt mellom familiebesøk feiringen dro jeg på apoteket, kjøpte test og tisset.

Jeg klarer så vidt å tro på dette selv. MEN JEG ER GRAVID:Heartpink:Heartpink:Heartpink HVAAAAAA! Jeg er helt skjelven og så utrolig glad.

Vis vedlegget 360203
Gratulerer så mye! ❤️

Neimen hurra! Gratulerer så mye!

Gratulerer med tidenes beste bursdagsgave ❤️

Vis vedlegget 360203
Ååå, hurra for verdens fineste bursdagsgave! Gratulerer så mye med både dagen og spire i magen ❤️❤️ Sååå fantastisk!!!

Vis vedlegget 360203
Gratulerer deg her også, jeg! Herremin, så utrolig moro:joyful::happy093.

Hurra! Gratulerer så masse, Mangojenta :Heartred Dette er jo bare helt fantastisk, og du fortjener at det er din tur så utrolig mye :binkybaby

ÆÆÆÆ DU ER GRAVID!!!:woot::woot::sad010:Heartred:Heartred:Heartred Gratulerer!!!! Åh hjelpes meg så stas!! Inspirerende. :Heartred

Gratulerer så mye med verdens fineste bursdagsgave:talk017:blob9:love7:Heartbigred

Kaller meg offesielt 4+2:shy::Heartpink:Heartpink

Phjo:wtf: da var roen senket seg etter en bursdag jeg trodde skulle bli rolig og fredelig, men som jeg nok aldri kommer til å glemme:shy:

Må først og fremst bare si tuuusen hjertelig takk for så mange gratulasjoner:Heartpink

Ettersom jeg er forbi mensen og har så tydelig strek, velger vi å tro at dette faktisk er spiren vi har ventet på:nailbiting: Føles helt rart, og har virkelig ikke sunket inn enda. Men vi er overlykkelige likevel:p Mars baby here we come:happy093

Jeg var jo 100% sikker på at det var over for denne pp’en og at mensen bare var litt forsinka. Men sånn var det ikke! Er helt vilt:excited001 så jeg måtte så klart ta enda en test nå før natta, og den er like fin om ikke enda sterkere!! Jøss som jeg skal kose meg og ruge ut sommeren og hele høsten:p Krysser alt jeg har og dusjer i litt babystøv for at denne spiren skal klore seg litt fast!

Tenk at JEG kan begynne med gravid oppdateringer igjen! Etter over ett år siden sist:eek: Ja som dere leser så må nok dette synke inn over litt tid.

Bare uflaks at jeg har invitert 12 stk her til bursdags fest på lørdag:bag: Måtte da fortelle det til venninnen min med en gang så vi kan blande alkoholfrie drinker osv til meg:p

Huff nå skal jeg legge meg. Kommer med litt symptomer osv i morgen:Heartpink akkurat nå skal jeg bare nyyyyyyte!

083CBCA6-CAA0-4F13-9E00-FC1408F5E118.jpeg

Gratulerer så mye med bursdag og nydelig strek ❤️❤️

4+3

God morgen! Eller ja, har jo vært våken siden 07.30.. men men, sånn er det med spire og fullt av sommerfugler i magen:p Tok en ny test på utvannet urin, og den er fortsatt sterk!!!:) Klarer virkelig ikke helt å tro på det enda. Men har nå fått timer til både blodprøver og TUL:excited001Kjenner jeg gruer meg allerede, etter forrige tul vi var på.. Men som jeg skrev i går så har vi troa til det motsatte er bevist! 15. juli skal vi få se om det er hjerteslag på lille spira vår:Heartpink Og da er jeg rundt 6+3, så hvis det er liv da, blir jeg veldig fornøyd:shy:

Ellers er det ikke så fryktelig mange symptomer enda. Blir akutt sulten ut av det blå, mye murring i livmor + bekken og korsrygg, og små ømme pupper. Har jo også drømt fryktelig mye de siste ukene så det er vel et symptom det og.

Tenker jeg setter opp en liten milepæls liste i samme slengen :)

- positiv test :dummy1:

- 5 uker

- kvalme

- 6 uker

- TUL 15. juli

- 8 uker - stor sjanse for at det går bra

- 12 uker
835084CF-958E-46AA-A9BE-C811C9BCDE33.jpeg

Gratulerer så mye ❤❤

Back
Topp