8 DPO
blenda hvit test i dag men er skikkelig rar i formen. Varm og kvalm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
8 DPO
Gratulerer så mye!Okei. Nå endret nettopp hele livet mitt seg på 3 minutter Jeg har nemlig bursdag i dag og er 3 dager over mensen! Jeg tenkte etter de forrige testene at «jaja ny pp snart da». Men har de siste dagene hatt en merkelig følelse. Så nå midt mellom familiebesøk feiringen dro jeg på apoteket, kjøpte test og tisset.
Jeg klarer så vidt å tro på dette selv. MEN JEG ER GRAVID HVAAAAAA! Jeg er helt skjelven og så utrolig glad.
Vis vedlegget 360203
Ååå, hurra for verdens fineste bursdagsgave! Gratulerer så mye med både dagen og spire i magen Sååå fantastisk!!!Okei. Nå endret nettopp hele livet mitt seg på 3 minutter Jeg har nemlig bursdag i dag og er 3 dager over mensen! Jeg tenkte etter de forrige testene at «jaja ny pp snart da». Men har de siste dagene hatt en merkelig følelse. Så nå midt mellom familiebesøk feiringen dro jeg på apoteket, kjøpte test og tisset.
Jeg klarer så vidt å tro på dette selv. MEN JEG ER GRAVID HVAAAAAA! Jeg er helt skjelven og så utrolig glad.
Vis vedlegget 360203
Gratulerer deg her også, jeg! Herremin, så utrolig moroOkei. Nå endret nettopp hele livet mitt seg på 3 minutter Jeg har nemlig bursdag i dag og er 3 dager over mensen! Jeg tenkte etter de forrige testene at «jaja ny pp snart da». Men har de siste dagene hatt en merkelig følelse. Så nå midt mellom familiebesøk feiringen dro jeg på apoteket, kjøpte test og tisset.
Vis vedlegget 360203