En fersken spire og? - Mangojenta

Hvis jeg skal svare utfra egen historikk så er løpet kjørt om jeg ikke har tydelig strek 10dpo. Har alltid sett noe rundt da. Men du er jo ikke bombesikker sikker på dpo kanskje heller?
Nei ikke heeelt sikker, men ganske. Har samme erfaring, men har hatt samme strek som i dag tidlig og så fått sterkere samme kveld 10dpo, men tenker jeg venter til i morgen.

Hvis ikke den er sterkere da, så blir det å begynne å tenke/snakke om hva vi tenker videre:angelic:

Hvis jeg ikke er 10 dpo, så kaaaan jeg være 7/8 dpo, men det tviler jeg veldig på. Eneste jeg går etter da er at jeg hadde el lignende slim på mandag/tirsdag forrige uke.
 
Hvaaa er det som skjer??? Altså ingen flere streker her, men i dag murrer det skikkelig og så fikk jeg veeeldige eggløsningssmerter nå på kvelden?! Enten så surrer fortsatt kroppen etter fødsel og amming osv og dette bare bygger opp til mensen. Eeeller så har kroppen prøvd å slippe egg mange ganger og alle strekene jeg har fått er bare tull. Nå har vi hatt unormalt mye sex disse ukene, når vi først «kunne» uten kondom. Så om eggløsningen er litt forsinket, så vet vi jo hva som skjer.

Regner med det er kroppen som bygger opp mot tanta, men hadde jo vært helt sykt hvis jeg fikk så forsinket eggløsning :hilarious: time will tell
 
En liten oppdatering herfra! Skulle fått mensen i går, men venter enda i spenning. Murrer helt sykt, men ingen tegn til tanta. Så dette kan jo bli spennende :hilarious: enten har jeg hatt sen eggløsning, eller så lurer jeg på om jeg har hatt to. I følge ny forskning er jo det faktisk mulig en sjelden gang i blant.. men jeg vet ikke. Tanta kommer sikkert hvert øyeblikk. Men vi får se! Jeg skrev jo litt lengre opp at jeg plutselig fikk eggløsningssmerter nå på onsdag. Hvor sykt hadde det ikke vært om det var da egget endelig slapp? Blank test i dag, men HVIS el var på onsdag, så er det jo ikke noe strek å finne før mot slutten av uka som kommer:bag:

to be continued..:hilarious:
 
Eeeendelig kom tanta miiii :hilarious::Heartred og det føles egentlig helt rett! MEN, kaoset har ikke vært til ingen nytte, for vi har blitt 100% sikker på at vi ønsker en til. Men vi vet også at det er tid for å kjøpe hus innen forhåpentligvis 2 år. Så vi kommer ikke til å prøve helt enda. Usikker på om jeg vil begynne på prevensjon eller om det blir litt kondom osv:bag::angelic::wideyed: vi er jo ikke direkte redd for å bli preggo, men ja. Drømme scenario er at jeg blir gravid mellom april og oktober neste år en gang, og at vi da får kjøpt hus før neste baby kommer. Men kan jo ikke akkurat komme med den forklaringen til banken:hilarious: men holder dere oppdatert. Til at jeg har en sååå vanlig syklus, pleier syklusene mine likevel å bli unødvendig dramatiske og spennende:nailbiting::hilarious: så er vel ikke lenge før jeg må inn og skravle litt. Skal få laget en oppdatering om de to små også snart! Koselig å ha det her inne:Heartpink:Heartblue
 
Åååh der ble denne sagaen rundet av :hilarious: Men gurimalla du har jo gjort det spennende for oss her inne:Heartred Nyt tiden med de små og så håper jeg det ikke er så lenge til du er inne her igjen :angelic:
 
Gooood jul:Heartred Okei her kommer en liten julenøtt fra meg til dere:bag: spenningen stopper aldri her vet dere..

Okei så vi har brukt kondom siden lille kom, og et fååå par ganger uten når jeg har vært sikker på at eggløsning er heeeelt ferdig. Og i dag ble jeg strålende fornøyd da tanta kom, så rekker jeg kanskje å bli ferdig til nyttårsaften. Men, satt i en tampong tidligere etter litt blod på papiret. Men tok den ut nå, og den er helt hvit:dead: har null peiling på syklus for jeg kjenner såpass godt når jeg har eggløsning og så glemmer jeg det igjen frem til tanta kommer. Tester og jevnlig for å være på den sikre siden.

Men er sitter jeg da, med test i hånda som har en svak SKYGGE. Og venter nå på å enten begynne å blø igjen, eller få sterkere strek. Som hadde vært et sjokk!!!

Symptomer: (som kan være begge deler)
Vondt i puppene
Ekstremt mye slimete utflod
Tørst
Trøtt, spesielt på ettermiddag kveld
Tissetrengt hele tiden
Uvi
IMG_0381.jpeg
 
Ohåy, nå var det lenge siden. Men dere vet hva det betyr at jeg titter innom:bag: Tenker sååå på neste baby..:Heartpink

Vi har endelig flyttet til myyye større plass, men kun 3 soverom. Og egentlig har vi snakket om å vente til ungene er sånn 3 og 4, altså prøve rundt neste sommer/høst. Nå blir de 1 og 2 i juni:hilarious:

Men har et spørsmål. Føler man seg noen gang ferdig????? Hadde selvsagt vært lurt å vente til de er litt større. Men så tenker jeg mye på dette med å bli ferdig med bleier og vogn med en gang.. eller ja det er i hvert fall unnskyldningen min for å bare tenke litt på en baby.

Vi bruker jo kondom. For en uke siden ble det en liten spontan en og veldig kort tid på å gjennomføre, så da glemte vi bort hele plastikken:hilarious: og jeg tenkte jeg var veeeel så ferdig med eggløsning, men så kom plutselig eggløsningssmertene på kvelden samme dag!!!! Og jeg som blir SÅÅÅ lett gravid. Jeg har ikke klart å tenke på noe annet siden. Blir superstressa, men samtidig spent… hadde et par gode glass med vin i helgen også, bare sånn i tilfelle. Så får vi se da. Mannen er mindre nervøs enn jeg hadde trodd. Han er litt sånn, ja vi vil jo ha en til senere og vi får jo til alt.


Oppdatering kommer….:nailbiting:
 
8 dpo ca. Første test tatt og ser ingenting, men er midt på dagen urin da:wtf:

Syntes det har murret på kveldene så jeg tror jeg ryker på et par til de neste dagene, muligens en i kveld når ungene sover. Har liksom en følelse. Men kan jo bare være et ønske også!:angelic:
 
IMG_3339.jpeg
Update, nå har testen tørket og er jo selvfølgelig ikke valid lengre:hilarious: (har vært i gamet lenge så trenger ikke pekefinger), men lurer på om jeg ser en skygge nå. Jeg har jo så ultra streksyn at det skulle jo ikke vært mulig, men ja må nok ryke på en test i kveld:nailbiting:

Er rart for på en måte er jeg livredd for å ha 3 så små, men på andre siden gleder jeg meg så fryktelig til å gjøre det igjen. Å vente til neste sommer var liksom en skikkelig gulrot å jobbe mot, men tenk om vi har gått på en litt rask smell:bag::hilarious:
 
Ny oppdatering:hilarious: når man først begynner å teste da er løpet kjørt. Tok en nå på helt utvannet urin, likt som tidligere. Men murrer litt nå. Skjønner ikke helt hvorfor jeg oppdaterer en gang for det er jo ikke sikkert det er noe.. men, jaja.

Ingen vonde pupper eller noe enda, kun murring om kveldene og hodepine:wtf:

Må jo innrømme at det hadde vært koselig med julebaby! Var jo det vi opprinnelig var gravid med aller første gangen, så hadde vært en fin avslutning på gjengen. Men har også tenkt mye på at jeg ønsker å ha litt større barn når siste kommer så jeg kan fokusere på baby og ikke må være 100% hos alle 3 hele tiden. Men tror alt går hvis man vil. Tiden vil vise hva det blir til:nailbiting::hilarious:
 
9 dpo, våknet i dag og følte helt motsatt i går. Tenkte at nå er det ingenting og det er helt ok. Tok en test bare for å bekrefte og så ingenting, så lot den ligge på vasken. Nå en liten stund etter, titter jeg igjen og blir usikker :wtf: Ser noe suuuupersvakt med farge, sikkert bare skygge.. men nå blir jeg jo nødt å teste igjen når minsten sover:hilarious:

Jo mer jeg titter, jo mer sikker blir jeg på at det er en strek der…til og med med lommelykt på tlf. Men tar det ikke som positiv enda da det var etter tiden. Kan jo hende egget bare har streifet livmorveggen og gitt et hopp i hormoner.
 
CA 9 dpo. Ingenting mer på kveldens test, så kan vel forvente tanta innen en uke :wtf: merkelig at det murrer så og stikker i eggstokkene:wideyed: pleier aldri å få det før mensen. Men men, da fortsetter spenningen på når neste baby kommer, da:hilarious:
 
Back
Topp