En fersken spire og? - Mangojenta

God søndag! Våknet med sinnsyke murringer og ilinger i magen i dag. Nesten så det var på grensen til vondt! Men er jo enda ganske langt unna mensen, så det gjør jo ting ekstra spennende. I tillegg er jeg skikkelig uggen og utroooolig varm med puls som skyter i taket av ingenting. Spent på kveldens test:angelic:
Venter du helt til kveld?!

Jeg ser streker!
 
Ja, nå er det virkelig kveld! *utålmodig* :dance011
 
Nei huff sorry damer, nå var jeg veldig treg :bag: ikke noe nytt her… samme som i går, tyder en strek selv med lommelykt så noe er det, men er nok for tidlig hvis det:wtf: har regnet meg frem og tilbake i hele dag, og er nødt til å være 8 dpo, så har noen gode dager til på å få en sterkere strek:Heartpink:shy: tar selvfølgelig en i morgen tidlig!!!


Update: murrer som f etter kos med mannen :angelic:
 
Last edited:
Nei huff sorry damer, nå var jeg veldig treg :bag: ikke noe nytt her… samme som i går, tyder en strek selv med lommelykt så noe er det, men er nok for tidlig hvis det:wtf: har regnet meg frem og tilbake i hele dag, og er nødt til å være 8 dpo, så har noen gode dager til på å få en sterkere strek:Heartpink:shy: tar selvfølgelig en i morgen tidlig!!!
Gleder meg til å se morgendagens test! :hello2
 
God morgen! 9 dpo, ikke like sterke symptomer i dag, men murrer litt enda.

Streken er noooe sterkere føler jeg, men enda alt for svak til å få et godt bilde av :banghead: Håper den øker i kveld eller i morgen. Har fått en mer tydelig rosa linje med begge ungene på 10 dpo. Så føler vi får svaret innen kort tid! Tester igjen i kveld, hvis jeg klarer å vente så lenge:hilarious:

IMG_3854.jpeg
 
Hun som egentlig ikke skulle ha flere enda, klarte jo selvfølgelig ikke å vente til i kveld :bag: dette går meg på nervene altså, klarer ikke fokusere på noe annet:dead: disse er jo ikke sterkere enn de fra i går, men det er jo enda så tidlig, at det kan bare være f.eks fargestoff osv.. så må nok være tålmodig og se i kveld eller i morgen.

2 min
IMG_3860.jpeg


10 min
IMG_3862.jpeg
 
Last edited:
9 dpo kveld! Jeg blir kokko:banghead: hvis jeg faktisk er 9 dpo i dag, så burde jeg få nooooe synlig i morgen! På testen under var det kjempe klar rosa strek etter 1 minutt, men så ble den liksom borte og lik de andre etter 5:wideyed:

Har hatt veldige murringer både i livmor og eggstokker hele ettermiddagen, så må si jeg ble litt skuffa nå. Men er jo enda tidlig.
IMG_3872.jpeg

IMG_3874.jpeg
 
Æææ streken er sterkere i dag!!! Vet ikke om det kommer godt frem på bildene men i dag er det faktisk en svak strek og ikke bare antydning :wideyed:
IMG_3887.jpeg

IMG_3882.jpeg
 

Vedlegg

  • IMG_3883.jpeg
    IMG_3883.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 35
Jeg ser streker på alle bildene!! :hello2
 
Tok en ny nå, og føler nesten den var svakere :wideyed: er 10 dpo kveld.. er det noe håp da? Det er noe svakt som på de forrige, men trodde kanskje den ville vært i hvert fall biiiiittelitt sterkere.

Har vært i prøve gamet så lenge at jeg trenger ikke noe tips om at testene kan inneholde forskjellig mengde farge, konsentrasjon på urin osv:Heartpink har jo murret veldig i dag, men ville dere gitt opp og forberedt dere på tanta? Eller holdt på håpet noen dager til?
 
Hvis jeg skal svare utfra egen historikk så er løpet kjørt om jeg ikke har tydelig strek 10dpo. Har alltid sett noe rundt da. Men du er jo ikke bombesikker sikker på dpo kanskje heller?
 
Back
Topp