En fersken spire og? - Mangojenta

Oi så spennende dette er da!
Vi ble også uplanlagt gravid nå for en måned siden, mistet desverre. Men det gjorde til at vi hopper tilbake til prøveverden og skal prøve på vår nr 2 ett år tidligere enn planlagt :angelic:
Når har du tenkt å teste igjen? :dance018
 
Oi så spennende dette er da!
Vi ble også uplanlagt gravid nå for en måned siden, mistet desverre. Men det gjorde til at vi hopper tilbake til prøveverden og skal prøve på vår nr 2 ett år tidligere enn planlagt :angelic:
Når har du tenkt å teste igjen? :dance018
Såå spennende for dere og! Trist å høre at dere mistet.. selv har jeg i hvert fall blitt gravid fort igjen etter sa/ma så krysser fingrene for dere!

Har jo to med 11 mnd mellom, så dette er jo virkelig ikke planen. Men når man først kanskje står i situasjonen, merker jeg at tankegangen til både mannen og jeg har endret seg en del. Men vi får se! Tror jeg venter et par dager, men er svak for tester så vi får se :hilarious:
 
Såå spennende for dere og! Trist å høre at dere mistet.. selv har jeg i hvert fall blitt gravid fort igjen etter sa/ma så krysser fingrene for dere!

Har jo to med 11 mnd mellom, så dette er jo virkelig ikke planen. Men når man først kanskje står i situasjonen, merker jeg at tankegangen til både mannen og jeg har endret seg en del. Men vi får se! Tror jeg venter et par dager, men er svak for tester så vi får se :hilarious:
Vant til å miste, så må vel gjennom det noen ganger denne gangen også før det sitter :wacky: Men heldigvis lett for å bli gravid :joyful:

Hohoho dette er så spennende! Rart hvordan hodet bare snur seg i rundt selv om det ikke var meningen, det er helt fantastisk

:love7 Gleder meg til å følge de neste testene!
 
Så spennende å følge med på deg❣️
Tenk hvis nummer 3 allerede er på vei:)❤️
 
Hei hei! Da var det gått noen dager og jeg blir ikke klok. Eller jo kanskje litt klokere da:hilarious:

Jeg begynner å lure på om alle symptomene jeg hadde, var på eggløsning! Hehe.. og jeg har virkelig vært testegal. Vi tenkte jo også at siden jeg allerede var over eggløsning, og muligens kunne være gravid så droppet vi kondom ut syklusen:bag: noe jeg tror har resultert i at jeg muligens faktisk er gravid! Har selvfølgelig vært blenda helt til nå. Men i dag er jeg ekstra uggen i kroppen, og luuuurer på om det er en ultrasvak rosa strek der.. skal ta bilde når den tørker litt. Hvis det stemmer så blir den jo da sterkere de neste dagene uansett.

Wææ, vet ikke hva jeg føler om dette.. klarer vi 3 tette? Hva kommer folk til å si??? Alle tuller jo med at nå kommer vel nr 3 i juni og, men så sier de «neeei det blir for mye, nå må dere kose dere med de dere har!»:shy: samtidig er jeg også spent og vet jo hvor mye glede og kjærlighet det bringer med! Oppdaterer litt senere! Nå skal jeg nyte en sen frokost og en lang dusj siden mannen har fri og kan ta lillegutt.
 
Super spent på å se den testen! Lever for tiden gjennom andre som tester, venter selv på å entre dpo-land :hilarious:
Her kommer den!!! :bag: :Heartpink Alltid like flaut å legge ut de som er super svake her når kvaliteten her inne i tillegg er så dårlig… men men. Nå som den er tørr er det tydelig en rosa strek, men den er suuuper svak. Så er sinnsykt spent på de neste dagene.
IMG_3799.jpeg
 
Men så lett å se!! Hoihoihoi! De neste dagene blir spennende :dance018
Huff nå ble jeg enda mer stressa :hilarious: vil jo veldig gjerne at den skal bli mer positiv, men samtidig var dette aldri planen. Klarer liksom ikke å bli enig med meg selv:wtf: vi har gått fra «aldri før om noen år» til «hvis ikke det skjer nå, så må vi snakke om hva vi vil neste måned»:bag::shy::Heartpink:Heartblue
 
Huff nå ble jeg enda mer stressa :hilarious: vil jo veldig gjerne at den skal bli mer positiv, men samtidig var dette aldri planen. Klarer liksom ikke å bli enig med meg selv:wtf: vi har gått fra «aldri før om noen år» til «hvis ikke det skjer nå, så må vi snakke om hva vi vil neste måned»:bag::shy::Heartpink:Heartblue
Men det er jo gjerne sånn når det enda er usikkert :bag: Men når du har svaret i hånden så vet du for sikkert hva du selv tenker :love7
 
Klarte jo ikke å la være :bag: er nok fortsatt super tidlig, men syntes muligens det er bittelitt mer enn sist. Føler egentlig jeg vet innerst inne at jeg er gravid, kjenner igjen murringen og følelsen. Men man kan sikkert ta feil:shy:

Kjenner det er litt feil tidspunkt å tenke på nr 3 akkurat denne helgen, når jeg har hatt ungene alene mye denne uken + hele helgen:banghead::hilarious: men men, er jo så spent og! Blir ingen test før i morgen kveld da jeg som sakt er alene med begge, og så er det en fin måte å trekke ut tiden litt på.
IMG_3810.jpeg

IMG_3814.jpeg
 
God søndag! Våknet med sinnsyke murringer og ilinger i magen i dag. Nesten så det var på grensen til vondt! Men er jo enda ganske langt unna mensen, så det gjør jo ting ekstra spennende. I tillegg er jeg skikkelig uggen og utroooolig varm med puls som skyter i taket av ingenting. Spent på kveldens test:angelic:
 
Back
Topp