Klagetråd

Har ingen fra før så her snegler dagene seg avgårde! Herregud, september liksom. Det er så evig lenge til

Ja, sneglefart.. puh...
Skulle ønske det gikk fortere, men gjør sikkert det etter hvert, håper på det i hvertfall :p plutselig er det vår tur;) kan ikke huske at jeg syntes det gikk så tregt sist gang :p hehe..

Ja enig m deg.. syntes også d går tregt:/ har bare ei jenta fra før så du har nok litt mer enn meg å styre m:p skulle ønske dagene gikk litt fortere;)
Tror noe av det som gjør at det går seint er rett og slett at jeg føler det er alt for tidlig å være åpen om det, går liksom bare å venter på at det skal gå bra og at jeg kan fortelle det. Ikke helt klart å holde meg men kun sagt det til de som eg vet ikke sier noe og kan være en støtte dersom det går galt. Men tiden kommer til å gå fort etter uke 12 og iallefall etter OUL det gjorde det iallefall sist.

Kvalm i dag :( Kun når jeg er sulten, men har ikke matlyst så jeg orker ikke spise :o Må finne noe jeg klarer å småspise på som ikke gjør meg kvalm.

Tror noe av det som gjør at det går seint er rett og slett at jeg føler det er alt for tidlig å være åpen om det, går liksom bare å venter på at det skal gå bra og at jeg kan fortelle det. Ikke helt klart å holde meg men kun sagt det til de som eg vet ikke sier noe og kan være en støtte dersom det går galt. Men tiden kommer til å gå fort etter uke 12 og iallefall etter OUL det gjorde det iallefall sist.

Ja ikke sant! Tror også tiden hadde gått fortere om jeg var i form til å dra på jobb Og andre ting også. Jobber jo så mye jeg klarer hjemmefra, men tiden går seint når man bare er innenfor husets 4 vegger utløpet av dagen ass...

Har blødninger og mensensmerter i dag, så får se om spiren overlever eller om det er over allerede :(

Morgenkvalmen har bredt seg til skikkelig ettermiddagskvalme med brekninger usj!!!! Og vi som får gjester og helgebesøk any time :(

Hodepine og kvalme, nettopp kastet opp. En sønn som er i overkant aktiv som er hjemme fra barnehagen på andre dagen med diaré.. :o Det tærer på kreftene.. Lurer på om jeg har fått omgangssyke eller at kvalmen starter så tidlig?! :o fysj og fy :D

Ja ikke sant! Tror også tiden hadde gått fortere om jeg var i form til å dra på jobb Og andre ting også. Jobber jo så mye jeg klarer hjemmefra, men tiden går seint når man bare er innenfor husets 4 vegger utløpet av dagen ass...
Ja, tiden går fortere når jeg jobber, bare at jeg føler dagene går så alt for sent, synes egentlig at helgen er det som går fortest for da er det full rulle med ungene. På hverdagene er det jo bare middag, bittelitt lek også barnetv og i sent med de også sitter jeg der steintrøtt

Snart ferdi på nattevakt, var helt grusomt å jobbe natt nå... hvert kvalm hele natten, å trøtt ikke minst.. blir godt å komme hjem å sove:) har egentli 2 nattevakter til men vurderer sterkt å ringe meg syk. Føler ikke at det er rett for meg, fostret og di jeg er på jobb for at jeg skal være hør når formen er så elendig. Er også sykt redd for å sovne av. :( hva ville du gjort i en slik situasjon?

Snart ferdi på nattevakt, var helt grusomt å jobbe natt nå... hvert kvalm hele natten, å trøtt ikke minst.. blir godt å komme hjem å sove:) har egentli 2 nattevakter til men vurderer sterkt å ringe meg syk. Føler ikke at det er rett for meg, fostret og di jeg er på jobb for at jeg skal være hør når formen er så elendig. Er også sykt redd for å sovne av. :( hva ville du gjort i en slik situasjon?
Jeg ville krevd tilrettelegging i form av ingen nattevakter og dersom du ikke får det så tenker jeg sykemelding

Huff, håper den klamrer seg fast!!

Krysser det som kan krysses!!! Håper virkelig blødningene er uskyldig!

Det er dessverre over allerede, 4+3 :-( Har mye blødninger og mye slim.. har i tillegg hatt kraftige menssmerter og fikk ikke sove uten varmeflaske på magen. Hadde en sorgfull dag i går med mye tårer selv om dette skjedde så tidlig i "graviditeten", hjalp ikke på at samboer var på jobbreise, men jeg har det bedre i dag. Får trøste meg med at jeg faktisk kan bli gravid og at mange blir raskt gravide igjen etter SA. Håper det går neste gang! Lykke til alle sammen, krysser alt jeg har for for at spirene sitter til sep <3

Jeg ville nok ha fortalt sjefen at det ikke går og bedt om tilrettelegging. Kanskje du får gjort det slik at du slipper å ringe inn syk? Eller jobber du nå i helgen?

Det er dessverre over allerede, 4+3 :-( Har mye blødninger og mye slim.. har i tillegg hatt kraftige menssmerter og fikk ikke sove uten varmeflaske på magen. Hadde en sorgfull dag i går med mye tårer selv om dette skjedde så tidlig i "graviditeten", hjalp ikke på at samboer var på jobbreise, men jeg har det bedre i dag. Får trøste meg med at jeg faktisk kan bli gravid og at mange blir raskt gravide igjen etter SA. Håper det går neste gang! Lykke til alle sammen, krysser alt jeg har for for at spirene sitter til sep <3

Så trist :(

Lykke til videre!

så trist at det endte så fort.det sammen skjedde meg i begynnelsen av desember,men ble gravid igjen 2 uker etterpå.Krysser fingrene for at du er ekstra fruktbar neste PP.klem <3

så trist at det endte så fort.det sammen skjedde meg i begynnelsen av desember,men ble gravid igjen 2 uker etterpå.Krysser fingrene for at du er ekstra fruktbar neste PP.klem <3

Så oppløftende å høre, håper det klaffer like fort! :-) takk <3 Håper spiren din sitter til termin denne gang <3

Så trist å høre Moomin, sender deg mange klemmer, og håper samboer snak kommer hjem og kan skjemme deg bort!

Neste PP skal du se at spira sitter igjen, og da sitter hele veien til mål:)

Så trist å høre Moomin, sender deg mange klemmer, og håper samboer snak kommer hjem og kan skjemme deg bort!

Neste PP skal du se at spira sitter igjen, og da sitter hele veien til mål:)

Tusen takk <3 godt å ha et så støttende forum <3 satser på det :D lykke til videre !

Back
Topp