Klagetråd

I dag har jeg tenkt å klage hehe

Formen er helt på bånn i dag :( Jeg er drit kvalm, får ikke i meg noe mat.
Jeg holder på å fryse meg ihjel og jeg har skikkelig influensa følelse i kroppen. Føler meg skikkelig uggen.
Har hatt noen seinvakten på jobb i det siste nå så lurer på om det er fordi jeg er sliten.

Noe drit å føle seg sånn. Hadde bestemt meg for å ikke klage og bare ta i mot alle symptomer men i dag klarte jeg ikke å la vær :wtf:

Er såååå trøtt og sliten for tiden, er et ork å være på jobb om dagen :(

Brrr... fryser hele tiden. Vet ikke om det er graviditeten eller hva det er. Ellers i fin form enn så lenge ;-)

Jeg og fryser noe sinnsykt hver dag. Får ikke varmen i kroppen :( er veldig trøtt, må ta powernap etter jobb!! Og har sykt ømme og vonde pupper... meeeen heldig jeg som slipper kvalmen :)

Kvalme e d værste som finnes:( småkvalm nesten hele tia, samtidig m dårlig matlyst å en mage som skriker etter mat hele tiden.. what to do?? Var ikke slik m første.. da var jeg bare sinnsykt kvalm å klarte ikke spise. Nå vrenger magen seg.. er også blitt et doven dyr, trenger mye søvn.. flere som har d slik? Fant ut at d er vanlig å være ekstremt sulten men vil ikke spise så alt for mye slik at jeg går mye opp i vekt.. hadde svangerskaps diabetes sist å vil gjøre alt jeg kan for å unngå d denne gang..

Kvalmen! Nipper til ingefærvann hele dagen, og er så lei smaken nå
Har brukket halebenet for noen mnd siden, og har nå så ***** vondt fra korsryggen og ned, og hoftene. Savner å kunne ta en voltaren når det blir for ille, men kan jo ikke det nå. Spydde på treningssenteret i går under en rolig økt på ellipsemaskina.. Hvordan skal dette gå
Men så lenge barnet har det godt, så vil jeg ikke bytte!
Men jeg må si det er vanskelig å tro på at noen kan gå gravide i mange måneder uten å skjønne det

Hoho! Jeg er på jobb og sitter baki i en bil, mens jeg smågulper tran og må på do å tisse!! :-P trøtt er jeg også, men kan nesten ikke sove på jobben:-D

Når du er så sulten at du føler deg bakfull, men har fremdeles ikke lyst på mat! Presser i meg noe, siden jeg må spise men blir mett av et par biter. .....
Og jeg er overvektig fordi jeg er (utenom dette svangerskapet) altfor glad i mat:p

Hadde så vondt i hodet at jeg måtte reise hjem fra jobb. :( Fikk time hos legen i morgen tidlig.

Flaks at jeg har et lett svangeskap ennå *bankibordet*! For her ligger begge 5 åringene rett ut med høy feber og vondt overalt:(

Har egentlig frihelg, men en kollega lurte på om jeg kunne bytte med henne, så jeg skal straks på jobb. Ingen faste ansatte på jobb, kun studenter og ferievikarer. Med andre ord er jeg alene som sykepleier på 40 pasienter og jeg har medisinansvar på 4 avdelinger... Det føles flott når formen er bedriten :(

Har egentlig frihelg, men en kollega lurte på om jeg kunne bytte med henne, så jeg skal straks på jobb. Ingen faste ansatte på jobb, kun studenter og ferievikarer. Med andre ord er jeg alene som sykepleier på 40 pasienter og jeg har medisinansvar på 4 avdelinger... Det føles flott når formen er bedriten :(
Oij! Men det er da virkelig ikke lov? :-O det bør da være fler sykepleiere til stede?

Svimmel og slapp

Klager på at jeg har ikke noe å klage over ;) I forrige svangerskap hadde jeg så ekstrem halsbrann de 3 første mnd at jeg ofte kastet opp av det. Men nå har jeg fått medisin som funker så jeg har knapt kjent kvalme. Blir nesten beskymret av det å. Men jeg har egentlig aldri hatt noe særlig plager bortsett fra halsbrann.kjenner det stikker i brystene og strekker i livmor og det er alt.

Var på fest med overnatting med jobben i går, nå er jeg kvalm.. første gang jeg er kvalm på morgenen, blir ikke gøy å skulle dra hjem når jeg er sånn. Kaster jeg opp tror alle bare jeg er fyllesyk;)

Jeg er 4 + 3, og har ikke merket noe annet enn ekstremt mye luft i magen. I går lå jeg sammenkrøllet som en ball på sofaen i flere timer, og i natt våknet jeg av luftsmerter. Har prøvd med samarin, og synes at det hjelper litt. Håper virkelig ikke at jeg opplever dette på jobb!

Klager på at første trimester varer så lenge, og det er ikke gøy når man er redd for å miste igjen! (prøver å tenke positivt også da :))

Back
Topp