Klagetråd

Yummy_mummy

Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Her kan vi klage så mye vi orker!!

Jeg har såååå vondt i hodet og er ekstremt trøtt. Duppet foran PCen på jobb, og klarte ikke holde meg våken. Sitter i åpent landskap, så jeg måtte gå meg en tur slik at ingen merket noe. Er innom toalettet minst 7-8 ganger i løpet av arbeidsdagen. :( :mad:
Gleder meg til første trimester er over!!
 
Er med på a klage litt :p KVALM!! Prøver å spise men spyr bare. Og trøtt. Føler at jeg sitter fast i kvikksand og kommer meg ikke opp. Zzzzz ;)
 
Null energi etter en lang arbeidsdag, kvalm og bare fryser i kveld. Lyst til å bare krølle meg sammen under dyna hehe
 
Kvalme og helt tom for energi. Enda ikke kommet meg tilbake på jobb etter ferien. :eek: sliter også med å sove og våkner på natter for ikke å sovne igjen

I dag etter middag fikk jeg også usaklig vondt i magen :(
 
Vel, kaster meg like gjerne med på litt klaging. Har for fjerde gang i dag vært å ropt etter elgen, ekstrem hodepine og trøtt.. Har ikke kommet meg på skole eller jobb denne uka, jobb igjen på torsdag, er formen som i dag må det nok frem enda en egenmelding.
 
Vil egentlig ikke klage, er jo så glad for å være gravid, men samtidig er det ikke alt ved graviditeten som er fantastisk:p Godt å kunne få det litt ut;) Jeg synes trøttheten er det verste akkurat nå, er så usigelig trøtt gjennom store deler av dagen. Igår duppa jeg av på sofaen mens det var barne-tv - det har aldri skjedd meg før! Jeg må liksom ha en seng for å få sove. Var sånn i forrige svangerskap også, sovna plutselig på sofaen mens vi så film - det skjer aldri ellers. Så ikke vanskelig å kjenne at jeg er gravid hvertfall:)
 
Vil egentlig ikke klage, er jo så glad for å være gravid, men samtidig er det ikke alt ved graviditeten som er fantastisk:p Godt å kunne få det litt ut;) Jeg synes trøttheten er det verste akkurat nå, er så usigelig trøtt gjennom store deler av dagen. Igår duppa jeg av på sofaen mens det var barne-tv - det har aldri skjedd meg før! Jeg må liksom ha en seng for å få sove. Var sånn i forrige svangerskap også, sovna plutselig på sofaen mens vi så film - det skjer aldri ellers. Så ikke vanskelig å kjenne at jeg er gravid hvertfall:)
Det å være gravid er en fantastisk gave, og vi er jammen heldige. Likevel syns jeg det må være lov å dele de tingene som ikke er like positive. Det hjelper å få det ut, og se at andre også går igjennom noe av det samme.

Jeg er også ekstremt trøtt. Opplevde sist svangerskap at jeg MÅTTE sove fra kl 14-16 for å unngå at jeg ble så trøtt at jeg kastet opp non-stop. Lytt til kroppen. Jeg skal til legen neste uke. Vet ikke om jeg klarer å jobbe fullt når jeg sovner over alt. :( Skummelt om jeg skulle sovne mens jeg kjører bil!!

Det er for all del lov å klage på om man mistet bussen, glemte brødet i frysern eller vaskemaskinen røyk! Hehe :D Må ikke bare være babyrelatert. :)
 
Kvalm hele dagen, mye kviser, trøtt hele dagen, sover dårlig på natta pga tett nese, mye murringer, luft i magen og hodepine. veldig glad for å endelig være gravid, men dette er altoppslukende .. håper formen blir bedre snart
 
hehe, for en herlig tråd! :woot: Hiver meg med jeg!
Merker at jeg har fått mer kviser:angry5, er ofte trøtt og må sove mer enn ellers, er energifattig og har sjeldent lyst til å røre meg vekk fra sofaen. Svinger mellom å være alt for sulten, og å være uggen/kvalm og ikke ha lyst på mat :wtf:
Må opp hver natt for å tisse (har ikke skjedd før), og går sikkert på toalettet 10 ganger iløpet av en dag. Men bank i bordet, jeg har ennå ikke spydd! Håper jeg kan snike meg unna det, haaaater virkelig å spy:yuck:
 
Hahah!! Jeg ønska meg kvalme, så jeg kunne være sikker på at jeg er gravid!!! Gjett om jeg angrer! xD
Tar meg selv i å ønske det samme! Alt hadde blitt litt mer virkelig liksom. Regner med at jeg også vil angre på ønsket når det slår inn for fullt;)
 
Tar meg selv i å ønske det samme! Alt hadde blitt litt mer virkelig liksom. Regner med at jeg også vil angre på ønsket når det slår inn for fullt;)
Hehe! Det var likedan med guttungen også:p jeg var SYKT kvalm i 5 uker, og det var forferdelig *lersåjeggriner*
 
Hehe! Det var likedan med guttungen også:p jeg var SYKT kvalm i 5 uker, og det var forferdelig *lersåjeggriner*
Ja, angeren kommer nok :p Men når kvalmen først kommer håper jeg nesten den blir ei stund, hvis ikke blir jeg vel nervøs for at jeg mister den også! Vi gjør det ikke enkelt for oss selv ;-)
 
Ja, angeren kommer nok :p Men når kvalmen først kommer håper jeg nesten den blir ei stund, hvis ikke blir jeg vel nervøs for at jeg mister den også! Vi gjør det ikke enkelt for oss selv ;-)
Haha, nei enkelt hadde jo blitt for kjedelig :p
 
Jeg skjærte tommelen halvt av på nyttårsaften og det er sykt irriterende!! Skulle ha brukt tiden nå mens jeg er frisk og rask til å trene, men det kan jeg ikke når tommelen verker av litt bevegelse. Argh!!
 
Fikk ikke sove før 3-4 i natt. Er så trøtt og ødelagt, men må tvinge meg opp litt for å prøve å få en bedre natt i dag
 
Jeg skjærte tommelen halvt av på nyttårsaften og det er sykt irriterende!! Skulle ha brukt tiden nå mens jeg er frisk og rask til å trene, men det kan jeg ikke når tommelen verker av litt bevegelse. Argh!!
Uff :( Hørtes ikke godt ut i det hele tatt! :( God bedring!
 
Er ekstremt trøtt, vondt i hodet og øm i magen. Ble hjemme fra jobb :(
 
Back
Topp