Klagetråd

Blæh. Sliten, trøttere enn trøttest, uggen og hodepine! Satser på at alt er bedre i morgen;)

Jeg har ganske kraftig astma til vanlig, og etter flere år med prøving, har jeg endelig funnet en medisin som hjelper. Men den er veldig nei nei når det gjelder svangerskap. Har vært 2 døgn uten nå, og er så tett at det gjør vondt i brystet å puste, og river i hele brystet når jeg hoster. Blir så kvalm av det her! Får ikke sove, og når jeg endelig sovner, så våkner jeg og er så sulten at jeg er nær ved å spy. Synes det var veldig tidlig å starte med den ekstremsulten nå. Ventet i hvert fall ei uke sist.

Jeg har ganske kraftig astma til vanlig, og etter flere år med prøving, har jeg endelig funnet en medisin som hjelper. Men den er veldig nei nei når det gjelder svangerskap. Har vært 2 døgn uten nå, og er så tett at det gjør vondt i brystet å puste, og river i hele brystet når jeg hoster. Blir så kvalm av det her! Får ikke sove, og når jeg endelig sovner, så våkner jeg og er så sulten at jeg er nær ved å spy. Synes det var veldig tidlig å starte med den ekstremsulten nå. Ventet i hvert fall ei uke sist.
Jeg hadde sånn sult i uke 4, men har gitt seg nå

Står opp med verdens verste innstilling og humør. Festlig når en jobber innenfor service og har verdens kosligste kollegaer. Får putte på et smil å håpe humøret kommer seg:p

Demotivert i dag! Kvalm som fy og har allerede bekkenplager. Samboer måtte ta med barna i bhg grytidlig for at jeg er dårlig, så traff dem ikke før de dro og det kjennes helt feil.... Skulle kommet meg på jobb, men ser ikke vitsen, da jeg ikke er iform til å gjøre noe uansett.... Og eldstemann skal feire bursdag i morgen og jeg har INGENTING klart enda.... Blæ!

Bekkenet skrangler allerede!!!! Bare håper det ikke blir for vondt for tidlig....

Puppene kjennes ut som de er en overfylt ballong som skal eksplodere snart;)

Ømfintlige slimhinner... Jeg klør i nesa og nyser hele tida! Og bløt neseblod helt plutselig.. Slitsomt

Akk jeg begynner å kjenne kvalmen komme snikende.. Holdt ut hele arbeidsdagen, men var småkvalm, skjelven og brakk meg i tider og utide O.o Det går greit så lenge jeg sitter alene på kontoret mitt å jobber, men når jeg har møter og samtaler er det verre å holde maska.. Håper det er forbigående for jeg hater å være kvalm..! Men alt er verd det så lenge jeg kommer meg forbi 12 uker :)

Jeg har hatt fri i dag, men med kvalme og trøtthet har jeg tilbrakt dagen på sofaen. Mannen kom hjem fra jobb og la seg rett ned på sofaen og sov, mens jeg har laget mat, ryddet opp etterpå, vasket klær, lagt sammen klær osv. Skjønner at jeg som har vært hjemme burde gjøre det, men han kunne ha tilbydd seg å hjelpe til :p

Var bare noen timer på jobb i dag (fordi jeg ikke klarer mer...). Etter jeg kom hjem måtte jeg ta et bad fordi jeg frøs sånn og mannen måtte nesten bære meg fra karet til senga hvor jeg sov noen timer før mannen vekket meg! Helt tom for energi :(

Ganske lei av å gå kvalm stort sett hele tia.. noen lukter er skikkelig intense og fæle..

Våkna opp skikkelig varm og totalt energiløs! Ringte jobb og sa jeg ble hjemme. Denne gangen skal jeg høre på kroppen!

Stod opp med guttungen, og sovna igjen da mannen stod opp. I dag skal jeg ikke gjøre noen verdens ting. Så slaaaapp, tørst, svimmel og aff. Skal på middag med mamma og søstra mi etterpå, så skal klare det, men i kveld skal jeg ligge flat og se på Masterchef Australia og Chozen.

Fridag i morgen, så håper jeg kan nyte fridagen og ikke være like daff! Orker ingenting.

Har enda ikke kommet meg opp, og heller ikke svart en eneste jobb-e-post, ikke engang med å si jeg er syk. Mannen tok tempen på meg tilfeldigvis i stad og jammen hadde jeg ikke fått feber også :s

Har enda ikke kommet meg opp, og heller ikke svart en eneste jobb-e-post, ikke engang med å si jeg er syk. Mannen tok tempen på meg tilfeldigvis i stad og jammen hadde jeg ikke fått feber også :s

God bedring!

Takk :) håper det går bedre med formen din også!

Så lenge jeg ikke gjør så mye går det bra, men blir så fort svimmel. Spiser sjokolade og håper det gir meg litt ekstra energi ;)

UGG!!! Kjempekvalm, føler arbeidsdagen har krevd all energi til tross for at jeg gjorde den litt kort, og vips er det tid for å hente i bhg og lage middag til gutta boys. Min kjære kommer ikke hjme før etter leggetid Og nevnte jeg at jeg er kjempekvalm??? :p

Back
Topp