Klagetråd

I dag spiser jeg.. Masse! Spiser mat, så går det 1 time så er jeg så sulten at jeg føler meg kvalm igjen:-P tar det som et godt tegn, men jeg er livredd for å gå opp for mye!

Irritert på alt i dag. Irritert på vansafe montørene som kom seint og at eg derfor fortsatt er på jobb selvom eg begynte kl 7. Får ikke i meg mat, 2 iskaffe og en skive så langt i dag:sorry: skulle ønske jeg hadde mer matlyst selv om jeg ikke er kvalm..

Æ sett hær å e så fyrt som d bare går ann å bli.. så j***a uførskamma at huff... vet ikje ka æ ska si eller gjør... Samboer klage førr han syns æ e lite oppfinnsom når d kommer t matlaging. Laga pizza idag å hadde nån agurkskive mellom bunnen og fyllet. Han så agurkskive å spurte koffer æ hadde hadd d på. Svartelista at førr at d bli litt friskere smak på pizzaen. Å at vi hadde hatt d før. Spiste d eine støkke, på d andre pelle han av.. å nu har han ordna sæ brødskive:mad: når vi va hos et vænne par der di å brukte agurk sa han ingen ting, men da så han d heller ikje.. prøvde å si at vi har spist d før men han brånekta..
Guuuu korr godt d e å få blåst ut av sæ..

Har ikke merka så mye enda egentlig bortsett fra litt humørsvingninger, men gud så vondt puppene mine gjør nå! :o De verker og er skikkelig ømme! :p Også spiser jeg som aldri før og svetter sinnsykt om natta. :p

KLAG KLAG KLAG KLAG KLAG KLAG KLAG KLAG KLAG KLAG
Jeg fungerer snart ikke.. Er så dårlig. Jeg prøver å si til meg selv, jada, vær kvalm, dét går bra. Men kvalmen sniker seg ikke innpå, det er BARE kvalmen, den ikke gir noe varsel om at hei på deg, her er jeg, kvalmen det er meg.. Den kaster seg over meg så jeg blir dårlig og jeg er så lei. :sorry:

Blææææ. Jeg er blitt syk, tett i nesen og enda trøttere og mer sliten. Dette trenger jeg i alle fall ikke o_O

BLÆÆÆÆ!
Sliten!
Har begynt å rydde og sortere den ENESTE boden vi har i huset vårt!! Votter, votter, luer, tørkler, mere votter, flere luer, blææææ! Dessuten så lukter det "manne-verktøy" der inne :sour:
Gleder meg til fredag og mannen kommer hjem!

Iiiiik.. fortsatt potte tett og i kjip form. I tillegg har jeg nå fått brun utflod, så ble plutselig supernervøs.... :(

Skulle vaske håret og ble brått skikkelig kvalm av å skylle ut balsamen :( usj! Plutselig ble det en time i senga for å samle formen og krefter og handleturen gikk i dass. Da blir det bare sykt hektisk i morgen som er tipp topp tommelopp :p

Trøtt!!!!! Har fullt program i morgen og forstår virkelig ikke hvordan jeg skal overleve dagen

Kvalm, liten matlyst og verst av alt - brunaktig utflod 4+2 :( håper det ikke er noe galt

Jeg har også fått brun utflod i dag :-( det er vel normalt, men likevel.. Ikke noe kjekt
Prøver å si til meg selv at det er normalt, men får like fullt noia av det.. Blæh, kan ikke bare det gå over nå og ikke være noe..
Vi satser på at det er helt ufarlig for oss begge;)

Hater ettersmaken etter mat og drikke :(

Flere som synes dagene går alt for seint.... Har to små så de burde egentlig bare fly avgårde men gjør ikke det...

Flere som synes dagene går alt for seint.... Har to små så de burde egentlig bare fly avgårde men gjør ikke det...

Ja enig m deg.. syntes også d går tregt:/ har bare ei jenta fra før så du har nok litt mer enn meg å styre m:p skulle ønske dagene gikk litt fortere;)

I dag er jeg tett, sliten og kvalm. Ingen matlyst og skikkelig drittform:yuck:

Back
Topp