Klagetråd

I dag er formen så elendig :( hvor vanlig er det med murringer i korsryggen og menssmerter? Husker ikke fra sist når det begynte.. Har hatt noen magesmerter jeg syns det er vanskelig å beskrive. Litt sviende og krampaktig følelse, ikke mageknip. Blir engstelig, har vært sengeliggende store deler av formiddagen. Lurer på om jeg er smittet av omgangssyke?!

Det er dessverre over allerede, 4+3 :-( Har mye blødninger og mye slim.. har i tillegg hatt kraftige menssmerter og fikk ikke sove uten varmeflaske på magen. Hadde en sorgfull dag i går med mye tårer selv om dette skjedde så tidlig i "graviditeten", hjalp ikke på at samboer var på jobbreise, men jeg har det bedre i dag. Får trøste meg med at jeg faktisk kan bli gravid og at mange blir raskt gravide igjen etter SA. Håper det går neste gang! Lykke til alle sammen, krysser alt jeg har for for at spirene sitter til sep <3
Så leit å høre, sender deg gode tanker og en klem ❤️

Tusen takk <3 godt å ha et så støttende forum <3 satser på det :D lykke til videre !
Krysser i alle fall fingrene for deg!

Takk for det:)

Her ble det mindre og mindre brunt og nå er kvalmen(med sure oppstøt og brekninger) kommet for fullt.

Det er dessverre over allerede, 4+3 :-( Har mye blødninger og mye slim.. har i tillegg hatt kraftige menssmerter og fikk ikke sove uten varmeflaske på magen. Hadde en sorgfull dag i går med mye tårer selv om dette skjedde så tidlig i "graviditeten", hjalp ikke på at samboer var på jobbreise, men jeg har det bedre i dag. Får trøste meg med at jeg faktisk kan bli gravid og at mange blir raskt gravide igjen etter SA. Håper det går neste gang! Lykke til alle sammen, krysser alt jeg har for for at spirene sitter til sep <3
Så trist!
Håper kroppen ordner opp raskt så dere kan prøve igjen så fort du måtte føle deg klar!

I dag er formen så elendig :( hvor vanlig er det med murringer i korsryggen og menssmerter? Husker ikke fra sist når det begynte.. Har hatt noen magesmerter jeg syns det er vanskelig å beskrive. Litt sviende og krampaktig følelse, ikke mageknip. Blir engstelig, har vært sengeliggende store deler av formiddagen. Lurer på om jeg er smittet av omgangssyke?!
Menssmerter og tidlige gravidemurringer/ligamentsmerter er veldig like hos meg. Hadde ikke skjønt at det var graviderelatert, men trodd mensen var rett rundt hjørnet viss jeg ikke hadde testet positivt. Men det kommer jo selvfølgelig an på hvor elendig du føler deg, viss du er veldig dårlig så tenker jeg jo at det høres ut som at du er smittet av noe, kanskje samtidig som du har ligamentsmerter?

Så kult med en klagetråd;)
Jeg har mista alle symptomer;/ var litt småkvalm, veldig veldig ømme bryst og tett hele tiden før jeg fant ut hvor langt jeg var på vei. 6 uker i dag. Håper bare d ikke er noe galt!
Men som jeg ser, fler som ønsket seg kvalme for å kjenne graviditeten, men angrer nå! Så kanskje jeg bare er heldig

Menssmerter og tidlige gravidemurringer/ligamentsmerter er veldig like hos meg. Hadde ikke skjønt at det var graviderelatert, men trodd mensen var rett rundt hjørnet viss jeg ikke hadde testet positivt. Men det kommer jo selvfølgelig an på hvor elendig du føler deg, viss du er veldig dårlig så tenker jeg jo at det høres ut som at du er smittet av noe, kanskje samtidig som du har ligamentsmerter?
Ja lurer på om jeg er smittet av noe, så forsterker det smertene. Håper det er helt uskyldig. Men krampene i magen er tidvis heftige :( sønnen min har hatt diaré og oppkast. Mulig jeg har fått light versjonen av rotavirus?

Sur å trøtt i dag. Mye pga jeg måtte avlyse et kalas med alkohol for å kunne holde dette her hemmelig :( Har faktisk grått! :P Nei, skikkelig grinete i dag altså :(

Nå har kvalmen kommet for fullt og nå husker jeg hvor forferdelig det var når jeg gikk gravid med min første!! Helt jævlig! Og jeg er kvalm hele dagen :p hadd egentlig jobbehelg men ikke sjans å være på jobb når det kjennes ut som om man har omgangssyken! I tillegg har jeg løs mage og jeg har høy puls, noen andre som har det også? Jeg hadde det også sånn i min forrige graviditet. Håper bare det varer ikke alt for mange uker:/ blæææ, klager aldri men nå er det helt jævlig!

Våkner tidlig og sover generelt dårlig :o våknet ca 04, fikk ikke sove igjen ..

Småkvalm om jeg spiser, og småkvalm om jeg ikke spiser. Får trøste meg med at jeg bare er småkvalm.

I tillegg pusser vi opp hus, og har ei stue på ca 65 kvm som skal pusses, sparkles, pusses igjen og males før neste helg. Jeg er så lei av pussestøv!

I dag føler det ut som jeg har vært ute på fylla i hele natt, og aldri lagt meg :P
Jeg har vært relativt fin, men i dag stikker det over alt og føler med skikkelig fyllesyk!! Men det hele blir verd det til slutt :P

Småkvalm om jeg spiser, og småkvalm om jeg ikke spiser. Får trøste meg med at jeg bare er småkvalm.

I tillegg pusser vi opp hus, og har ei stue på ca 65 kvm som skal pusses, sparkles, pusses igjen og males før neste helg. Jeg er så lei av pussestøv!

Ser den, vi flytta inn i hus og pussa opp huset. Jeg hadde aldri klart det nå! lykke til :D

Trøtt!!!!!!
Heldigvis er 8 og 5 åringen på tur i senga. Soffan neste <3

Føler meg rett og slett bakfull. Brekningene kommer også på ettermiddagen. Og jeg sovnet på sofaen etter middagen zzz

Back
Topp