Klagetråd

Er så drittlei av å være syk!!! Pottetett, rennende nese, host, nys, kald, varm, hodepine, kvalme og null matlyst :@ :@

Er så drittlei av å være syk!!! Pottetett, rennende nese, host, nys, kald, varm, hodepine, kvalme og null matlyst :@ :@
Usj, sånn har jeg og det for tiden:(
Fikk tips fra legen i dag og ingefærpiller og b6-piller, kjenner det ikke er like ille som i går, så håper det er derfor:)

Samme her, men for meg funker Onico :) den med peppermynte! vet at jeg må slutte med den også til slutt, men det ble et litt stort hopp for min del.

er akkurat det jeg gjør også! Peppermynte onico ;-) helt enig, tenker det får bli et problem når jeg først blir kvitt de fysiske abstinensene etter snusen! :-)

Fryser så sinnsykt! Klarer ikke og fungere for jeg føler meg som en istapp. Pakker meg i ull, fleece, tepper og tykke gensere... Ingenting hjelper!!!!!:shy:

er akkurat det jeg gjør også! Peppermynte onico ;-) helt enig, tenker det får bli et problem når jeg først blir kvitt de fysiske abstinensene etter snusen! :-)
Funket ikke for meg i det hele tatt, føltes ut som tennene skulle falle ut (ising og smerter), men fant en annen på helsekosten (kick-up) men kjenner jeg er endel sur uten den med nikotin i....

Fikk tips fra legen i dag og ingefærpiller og b6-piller, kjenner det ikke er like ille som i går, så håper det er derfor:)
Takk for tips. Er så dårlig at jeg er sengeliggende. Har ikke vært ute på flere dager og har ikke spist på 5 dager! Kommer meg ikke til apoteket :(

Jeg kjøpte inn ingefærpiller mot kvalme, men fant ut u ettertid at det ikke er anbefalt. Mye ingefær kan visst øke risiko for sa :(

Funket ikke for meg i det hele tatt, føltes ut som tennene skulle falle ut (ising og smerter), men fant en annen på helsekosten (kick-up) men kjenner jeg er endel sur uten den med nikotin i....
Uff da.. Vi får bare holde ut, husk at det ikke er bare vår egen kropp lenger. Det hjelper for meg når abstinensene kommer :)

Eeeeeer så kvalm!! :hungover::hungover:
Bare det å levere og hente ungene i barnehagen denne uken har føltes som en uoverkommelig oppgave, er helt utslitt når jeg kommer hjem igjen, og klarer ikke å få fokuset vekk fra den overveldende kvalmen :( håper det stabiliserer seg litt snart for akkurat nå er alle plikter for hus og barn lagt over på mannen min mens jeg ligger i sofaen som en død fisk:grumpy:

Ja, det hjelper ikke mye, bare litt, men synes den iser litt mindre nå enn i begynnelsen :-)

Jeg er også veldig sur uten nikotinen, rett og slett dypt ulykkelig og veldig, veldig urimelig med min stakkars samboer! hihi, men er litt mer normal i dag ;-)

Hvor lenge har du vert uten nikotin nå?

Jeg kjøpte inn ingefærpiller mot kvalme, men fant ut u ettertid at det ikke er anbefalt. Mye ingefær kan visst øke risiko for sa :(
Legen skrev 250 x 4 i noen dager, så da regner jeg med det er innenfor:)

250mg..

Når jobb uniformen er for trang :( Blir vanskelig å holde det skjult fremover, skulle ønske jeg ikke var så oppblåst :(

Jeg bruker seaband armbånd (no akkupressur-greier) rundt håndleddene som presser mot et punkt som visstnok skal hjelpe mot kvalme. Jeg tror veldig lite på sånn alternativ medisin men dette er visst bevist at har en effekt.
Jeg føler det hjelper for når jeg tar de av blir jeg med en gang svimmel og kvalm igjen.
Vet ikke om det er placebo men det bryr jeg lite om så lenge jeg får dempet kvalmen og svirringen i hodet. Anbefales!
Ellers spiser jeg lite men ofte, og tygger maten ektra godt. Spiser mye grovt brød og knekkebrød. Passer på å komme kvalmen i forkjøpet med litt mat da det virker som det er værst når blodsukkeret begynner å synke.

Jeg bruker seaband armbånd (no akkupressur-greier) rundt håndleddene som presser mot et punkt som visstnok skal hjelpe mot kvalme. Jeg tror veldig lite på sånn alternativ medisin men dette er visst bevist at har en effekt.
Jeg føler det hjelper for når jeg tar de av blir jeg med en gang svimmel og kvalm igjen.
Vet ikke om det er placebo men det bryr jeg lite om så lenge jeg får dempet kvalmen og svirringen i hodet. Anbefales!
Ellers spiser jeg lite men ofte, og tygger maten ektra godt. Spiser mye grovt brød og knekkebrød. Passer på å komme kvalmen i forkjøpet med litt mat da det virker som det er værst når blodsukkeret begynner å synke.

Jeg elsker disse! Jeg var ekstremt reisesyk som barn og etterhvert sluttet reisesyketabletter å funke på meg. Redningen ble seabands:) bruker de også nå endel, og kjenner fort når de er blitt flyttet på slik at det ikke presser på riktig punkt mer

Jeg elsker de også. Går med dem hele jobbdagen. Herlig at noe så enkelt kan gjøre så mye

Er en uke siden i dag jeg tok positiv test. Nå er jeg så lei av å tisse så mye om natten. Er jo helt ekstremt jo :cussing

Back
Topp