Her kom det bare noen dager etter uke 5Når begynte kvalmen til dere som har kommet dit?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her kom det bare noen dager etter uke 5Når begynte kvalmen til dere som har kommet dit?
Kom først denne uka for meg, uke 7Når begynte kvalmen til dere som har kommet dit?
Kvalmen kom i midten av uke 5 hos meg, er kvalm 24 timer i døgnet så jeg holder på å bli sprø. Har fått kvalmestillende av legen men tør ikke å ta de! Noen andre som tar kvalmestillende? Jeg fikk resept på stemetil og zofran.
Bare en uke, så det begynner å gå seg til, men det er bare en mnd siden jeg sluttet å røyke.Ja, det hjelper ikke mye, bare litt, men synes den iser litt mindre nå enn i begynnelsen
Jeg er også veldig sur uten nikotinen, rett og slett dypt ulykkelig og veldig, veldig urimelig med min stakkars samboer! hihi, men er litt mer normal i dag ;-)
Hvor lenge har du vert uten nikotin nå?
Uff, høres ikke godt ut! Jeg har dag 2 av kvamlefri i dag. Satser på at det varer fremover, og håper det gir seg for deg også!Drittlei av den her konstante kvalmen orker INGENTING. Har lyst å gå en tur, men orker ikke, orker ikke engang å dusje - for blir så svimmel og kvalm, så ligger bare her og føler meg slapp og ekkel håper virkelig det snur snart!!
Gjør det! Bare dumt å strekke strikken. Jeg har fått sykemelding nå - endelig. Angrer på at jeg ikke fikk det før. Du kommer sterkere tilbake, ikke lov å ha dårlig samvittighet for svangeskapsplager, det er jo helt grusomt! BlæhKlar til ny dag på jobb. Ingen ekstreme symptomer, men føler meg uvel, og er ekstremt trøtt og sliten for tiden. Vurderer å snakke med sjefen og be om redusert arbeidstid en periode - men det sitter så langt inne å evt ikke yte for fullt på jobb...
Jeg "greide" ikke å ta praten i dag... ser litt an i løpet av uka, men tror nok jeg snart må velge å prioritere meg selv litt...Gjør det! Bare dumt å strekke strikken. Jeg har fått sykemelding nå - endelig. Angrer på at jeg ikke fikk det før. Du kommer sterkere tilbake, ikke lov å ha dårlig samvittighet for svangeskapsplager, det er jo helt grusomt! Blæh
Ta de! Kjenner fleire som har hatt god effekt av dei, som har fått muligheten til eit liv igjen eg fekk berre postafen og afipran, som hadde omtrent samme effekt som sukkertøy...Kvalmen kom i midten av uke 5 hos meg, er kvalm 24 timer i døgnet så jeg holder på å bli sprø. Har fått kvalmestillende av legen men tør ikke å ta de! Noen andre som tar kvalmestillende? Jeg fikk resept på stemetil og zofran.