Klagetråd

Kvalmen kom i uke 6

Vår småkvalm slutten av uke 4, men ikke skikkelig kvalm med oppkast før uke 5.

Dritlei av kvalme nå! Det hjelper å ta ingefær tabletter å drikke/spise som regel. Er bare så irriterende at det skal komme snikende når jeg har lagt meg eller skal slappe av! Umulig å sove når du hele tiden kjenner at du kanskje må kaste opp!!

Kvalmen kom i midten av uke 5 hos meg, er kvalm 24 timer i døgnet så jeg holder på å bli sprø. Har fått kvalmestillende av legen men tør ikke å ta de! :p Noen andre som tar kvalmestillende? Jeg fikk resept på stemetil og zofran.

Kvalmen kom i midten av uke 5 hos meg, er kvalm 24 timer i døgnet så jeg holder på å bli sprø. Har fått kvalmestillende av legen men tør ikke å ta de! :p Noen andre som tar kvalmestillende? Jeg fikk resept på stemetil og zofran.

Jeg fikk resept på postafen. Er samme som reisesyketabletter man får kjøpt uten resept på apoteket :) men da med litt lavere styrke kanskje og høyere pris. Har ikke tatt de enda dog, for av erfaring så funker de enten ikke eller så funker det som sovepiller

Ja, det hjelper ikke mye, bare litt, men synes den iser litt mindre nå enn i begynnelsen :-)

Jeg er også veldig sur uten nikotinen, rett og slett dypt ulykkelig og veldig, veldig urimelig med min stakkars samboer! hihi, men er litt mer normal i dag ;-)

Hvor lenge har du vert uten nikotin nå?
Bare en uke, så det begynner å gå seg til, men det er bare en mnd siden jeg sluttet å røyke.

Klar til ny dag på jobb. Ingen ekstreme symptomer, men føler meg uvel, og er ekstremt trøtt og sliten for tiden. Vurderer å snakke med sjefen og be om redusert arbeidstid en periode - men det sitter så langt inne å evt ikke yte for fullt på jobb...

Drittlei av den her konstante kvalmen :( orker INGENTING. Har lyst å gå en tur, men orker ikke, orker ikke engang å dusje - for blir så svimmel og kvalm, så ligger bare her og føler meg slapp og ekkel :( håper virkelig det snur snart!!

Er så trøtt og utslitt at jeg ikke skjønner hvordan jeg skal klare å komme meg gjennom dagene.
Gleder meg til jeg ikke er så ekstremt trøtt lenger.

Drittlei av den her konstante kvalmen :( orker INGENTING. Har lyst å gå en tur, men orker ikke, orker ikke engang å dusje - for blir så svimmel og kvalm, så ligger bare her og føler meg slapp og ekkel :( håper virkelig det snur snart!!
Uff, høres ikke godt ut! Jeg har dag 2 av kvamlefri i dag. Satser på at det varer fremover, og håper det gir seg for deg også! :)

Må klage på hodepine :(

Fikk min første dag med hodepine, ekstremt ubehagelig når man er på jobb i bhg :-/ håper det går over med en god natt med søvn:-)

Er så drittl lei av å være kvalm at jeg tror jeg dør! Føler meg ikke gravid i det hele tatt, bare kjempesyk! Æsj, altså. Hvis jeg mister nå, så er det verste at jeg har vært kvalm til ingen nytte i flere uker.... Dette må bare gå bra!

Klar til ny dag på jobb. Ingen ekstreme symptomer, men føler meg uvel, og er ekstremt trøtt og sliten for tiden. Vurderer å snakke med sjefen og be om redusert arbeidstid en periode - men det sitter så langt inne å evt ikke yte for fullt på jobb...
Gjør det! Bare dumt å strekke strikken. Jeg har fått sykemelding nå - endelig. Angrer på at jeg ikke fikk det før. Du kommer sterkere tilbake, ikke lov å ha dårlig samvittighet for svangeskapsplager, det er jo helt grusomt! Blæh :(

Gjør det! Bare dumt å strekke strikken. Jeg har fått sykemelding nå - endelig. Angrer på at jeg ikke fikk det før. Du kommer sterkere tilbake, ikke lov å ha dårlig samvittighet for svangeskapsplager, det er jo helt grusomt! Blæh :(
Jeg "greide" ikke å ta praten i dag... ser litt an i løpet av uka, men tror nok jeg snart må velge å prioritere meg selv litt...

Ta de! Kjenner fleire som har hatt god effekt av dei, som har fått muligheten til eit liv igjen :) eg fekk berre postafen og afipran, som hadde omtrent samme effekt som sukkertøy... :sour:

Er lei av å vere hormontroll! Tolker alt i verste meining, sjølv om eg så inderlig veit at det ikkje er sånn meint :( og så griner ef av alt, nå sist av Downton Abbey :(

Jeg er fortsatt helt skjelven etter spottinga i dag :( alt så jo bra ut på ul, men merker det gikk hardt innpå meg. Trodde det var slutten

Back
Topp