Klagetråd

I dag har jeg en skikkelig kjip dag! Kvalm og jævlig, og har ikke klart å stå opp skikkelig. Kom meg opp fra senga rundt 12 og hadde Max to timer hvor jeg følte meg oppegående, etter det har jeg vært så trøtt at jeg bare har ligget på sofaen...

Jeg er lærer og pleier å bruke to timer på søndagen til å forbedrede uken. Jeg har enda ikke gjort det, og sover alltid dårlig om jeg ikke føler meg forberedt nok. Vet ikke om jeg bør prøve å presse in 30-60 min nå eller bare prøve å sove....
Klaging over (for nå).

I dag har jeg en skikkelig kjip dag! Kvalm og jævlig, og har ikke klart å stå opp skikkelig. Kom meg opp fra senga rundt 12 og hadde Max to timer hvor jeg følte meg oppegående, etter det har jeg vært så trøtt at jeg bare har ligget på sofaen...

Jeg er lærer og pleier å bruke to timer på søndagen til å forbedrede uken. Jeg har enda ikke gjort det, og sover alltid dårlig om jeg ikke føler meg forberedt nok. Vet ikke om jeg bør prøve å presse in 30-60 min nå eller bare prøve å sove....
Klaging over (for nå).
Klem! Lykke til :)

Har ikke vært kvalm med de andre barna. Nå har jeg vært småkvalm i 2 dager kanskje litt mer i dag enn i går. Håper ikke dette øker på :o

Ser den, vi flytta inn i hus og pussa opp huset. Jeg hadde aldri klart det nå! lykke til :D
Ja, jeg gjør så mye jeg orker nå mens jeg enda får til! Regner med mye må overlates til mannen etterhvert :-) Premien er jo et flott hus til slutt da :D

Har ikke vært kvalm med de andre barna. Nå har jeg vært småkvalm i 2 dager kanskje litt mer i dag enn i går. Håper ikke dette øker på :o
Er ikke de andre litt eldre? Håper det gir seg :(

Stod opp i 9-tiden i dag. Og i 12-tiden var jeg så sliten (av å sitte i sofaen) at jeg måtte legge meg litt nedpå. Så sov jeg til like før kl16! Er set mulig å være så trøtt???! Føler jeg går i koma

Jeg er så utrolig trøtt hele tiden og har noe som ligner på menssmerter, og ømme bryster som kommer og går. Var det samme med første. Nå har jeg i tillegg blitt syk med influensa! ikkje kjekt å være redusert og i tillegg få feber, hoste, tett nese og hodepine! Eg kjempe glad for å være gravid! Men kunne vært foruten denne forbaskede influensaen :(

Fremdels syke barn som bare spyr :( Er ikke helt i form selv og merker jeg lurer på hvordan jeg skal klare noe som helst :( Håper de blir friske snart!!!

Komt til 7 uker og nå kommer kvalmen tydeligvis! Var flere ganger jeg vurderte å dra hjem fra jobb, men holdt ut! Dumme, dumme kvalme!!

Herlighet så trøtt eg blir då! Satt på jobb og følte meg akkurat som eg normalt gjer ein time over leggetid... Tenkte å legge meg tidleg, men veit ikkje om eg helde ut til planlagd tid...

Jeg er sååå hormonell, og såå trøtt! :/ idag har jeg både grått og sovet middag :p men: jeg elsker å endelig være gravid likevel :D

wæææææææææææææææææææææææææææ!!! klage dag i dag!!! har sååå vondt i korsryggen og over alt idag!!!

Kjenner jeg trenger å klage litt jeg å :( Jeg er skikkelig dårlig for tiden. Kjennes ut så jeg har influensa og omgangssyke samtidig. Jeg er stuptrøtt og bekkenet har begynt å tulle seg. Verker skikkelig :(
Jeg sliter sånn på jobb men jeg kan bare ikke sykemelde meg, vi er ikke nok folk på jobb akkurat nå.

Har vært en grusom uke og tror ikke den blir noe bedre.

Trøøøtt! Forkjøla! Byrjande kvalme! Og hormontroll til de grader. Holdt på å knuse kaffeautomaten på jobb fordi eg var fysen på kakao og det var tomt for kopper. Men kunne liksom ikkje gjere det når fleire av kollegaene står i kø bak ein :shifty:

Er så trøtt og kvalm hele tiden.
Trenger å sove og slappe av, orker ingen ting etter jobb!! Håper jeg får mer energi snart:)

Klager meg litt over hvor tungt det er å slutte med snus! Men det går allikevel bedre enn forventet og har ikke snust siden jeg fikk positiv graviditetstest :-)

Klager meg litt over hvor tungt det er å slutte med snus! Men det går allikevel bedre enn forventet og har ikke snust siden jeg fikk positiv graviditetstest :-)
Samme her, men for meg funker Onico :) den med peppermynte! vet at jeg må slutte med den også til slutt, men det ble et litt stort hopp for min del.

Back
Topp