Klagetråd

Jeg er 100% sykemeldt nå pga kraftig bekkenløsning, er bare 5+0:S klarer ikke sitte, nesten ikke gå, ligger stort sett... Håper inderlig ikke at dette skal vare gjennom hele svangerskapet! Skal jo være glad for alle tegnene som sier at du er gravid, men det kan jo være måte på også da:)

Har vært så hinsides kvalm i kveld.. Så fikk jeg endelig sove! Kl 04 måtte jeg tisse og nå ligger jeg her med kvalmen i halsen :(

Klokken er 06:18 og jeg har vært våken siden litt før 02 i natt...... Nå er jeg møkklei av å ikke få sove på nattestid. Klarer jo ikke å fungere på dagtid :( Regner med jeg sovner rundt 07:30, og da passer det utmerket med legetime kl. 09 i dag :) :) :)

Jeg er 100% sykemeldt nå pga kraftig bekkenløsning, er bare 5+0:S klarer ikke sitte, nesten ikke gå, ligger stort sett... Håper inderlig ikke at dette skal vare gjennom hele svangerskapet! Skal jo være glad for alle tegnene som sier at du er gravid, men det kan jo være måte på også da:)

Uff, , føler med deg. Håper du slipper det i ni mnd.

Klage litt øve at eg e trøtt og lei.. sitte på jobb og vil helst heim i sengo!:p klage litt for eg e litt snusesjuk og.. :p og godtesjuk!..:p

Denne kvalmen. Den har liksom ingen pauser! Ingenting hjelper:-/ Håper det gir seg snart..

Jeg begynte å grine på jobb i dag!! Sinnatårer! Ble så frustrert over en vanskelig kunde.. Har en kontorjobb i åpent landskap og opptil flere spøkte: "er du gravid eller?". Sa bare at det var PMS. Er så hormonell atte fy.... Er det bare meg? Finnes det flere hormonbomber her? Er ikke 6 uker litt tidlig?

Er det flere som sliter med ryggsmerter?
Bortsett fra det kviser, fett hår som kommer kun 12 timer etter forrige hårvask, hår på kroppen som vokser fortere og forstoppelse. kaldsvette om natten og ekstremt trøtt hele tiden.
Ikke kastet opp selv om jeg er kvalm halve døgnet. Men kommer jo noe gledelig vi har prøvd på i to år ut av dette

Samboeren min er syk, så ENDELIG kunne vi være to om å kjede oss og bare ligge som reker på sofaen. Men neida.. Han har det så travelt på jobb som han bare ikke kaaaaan gi fra seg, så han piner ser gjennom jobben og attpåtil sitter på kontoret og jobber overtid hele kvelden... Jeg savner i alle fall selskapet han på kveldstid :( han har også fått meg hektet på en PC-spill, men nå jobber han på denne pc'en

Jeg begynte å grine på jobb i dag!! Sinnatårer! Ble så frustrert over en vanskelig kunde.. Har en kontorjobb i åpent landskap og opptil flere spøkte: "er du gravid eller?". Sa bare at det var PMS. Er så hormonell atte fy.... Er det bare meg? Finnes det flere hormonbomber her? Er ikke 6 uker litt tidlig?
Hehe:D Ikke tidlig i det hele tatt. Jeg oppdaget mitt forrige svangerskap pga fett hår og mye tårer for bagateller. Mannen kunne nesten ikke åpne munnen uten at jeg begynte å sippe. Ikke like ille denne gangen, heldigvis. Synes det var slitsomme greier;)

Æsj, øm/vond i korsryggen i dag... Er dette tilfeldig eller en del av graviditeten? Kun 5+5...

Vondt i bekkenet og folk flest irriterer meg bare ved å puste..... Flott!

Fortsatt ufattelig kvalme med plutselig oppkast:( som om ikke det var nok har jeg nå fått diaré, så føler at jeg ikke får i meg noe næring;(

irritert pga visdomstannen min har vokst skeivt ut. Måtte da operere den ut. Noe som resulterte i og bli 3400kr fattigere. Og ikke minst mye smerter. Så nå er jeg da på vei til jobb trøtt og sliten. Og ikke minst med en ekstrem hevelse på ene siden av ansiktet :(

Altså, folk stinker sånn! Skrubbet datteren min på to fra topp til tå i går kveld og sendte mannen i dusjen, men syntes fortsatt de stinket, begge to. Og verst av alt, mannen påstår det er luktesansen MIN det er noe galt med..? Kan jeg aldri tenke meg:p :D

Back
Topp