Klagetråd

Er det noen som kan gi meg tips mot forstoppelse? Må klage på at jeg ikke får gått på do altså, har jo konstant kramper. Spiser veldig sundt grunnet diabetes så kan ikke få et sunnere kosthold hvettfall.
Er jeg alene om forstoppelse?
Svisker, mye vann. Om ikke det hjelper : på apoteket får du kjøpt vi-siblin, movicol, dulphalac så vidt meg bekjent kan de brukes av gravide :)

Svisker, mye vann. Om ikke det hjelper : på apoteket får du kjøpt vi-siblin, movicol, dulphalac så vidt meg bekjent kan de brukes av gravide :)

Svisker kan jeg ikke spise pga diabetes. Men alt det andre skal noteres. :-) takk for tips. :-)

Jeg kunne sovet 23 timer i døgnet kjenner jeg, og så må jeg opp klokken tre i natt for å reise på en jobbreise jeg ikke har litt lyst til en gang. Noen foredrag jeg meldte meg på før jeg visste om graviditeten...må snart krype til køys, må bare samle sammen nok energi til å pakke først. Har ingenting som passer lenger heller.

Jeg kunne sovet 23 timer i døgnet kjenner jeg, og så må jeg opp klokken tre i natt for å reise på en jobbreise jeg ikke har litt lyst til en gang. Noen foredrag jeg meldte meg på før jeg visste om graviditeten...må snart krype til køys, må bare samle sammen nok energi til å pakke først. Har ingenting som passer lenger heller.
Håper du får samlet nok energi! ❤️

Oj, oj, oj, dette blir en hard uke… Pappa'n er bortreist hele uka, og jeg har en liten en på 6 måneder jeg skal ta meg av aleine midt oppi kvalmen og trøttheta… Han er heldigvis en snill liten krabat!

Kvalm! Har blitt sjukemeldt i 2 veker og fått resept på postafen, som eg gjer meg endå trøttare enn eg var før. Sov nettopp 3 timer på sofaen :meh:

Måtte lete meg fram til denne tråden nå, for nå fikk jeg et enormt behov for å klage litt. Jeg er kvalm og utslitt, og har denne uka vært sykemeldt. Føler bare jeg blir dårligere og dårligere. Holdt på å besvime i stad, ble skikkelig svimmel og uvel, har dette også noe med graviditeten å gjøre? Jeg er nå på vei inn i dusjen, for jeg har knapt dusjet den siste uken pga kvalmen. I tillegg har jeg en liten sønn på 2 år, og hormonell som jeg er føler jeg meg som verdens dårligste mamma for tiden :( Og akkurat det er det verste :(

Jeg og ramlet overende i dag, heldigvis var det bare tilbake i sengen. Tror det er normalt å være svimmel. Jeg er også helt ferdig, takknemlig for at jeg ikke er kvalm, men er bare så ufattelig trøtt!

Sovet hele dagen etter jeg leverte barna i bhg. Våkner kjempesulten og går ned for å spise.
Da oppdager jeg at jeg glemte å putte melka tilbake i kjøleskapet i morres!!!!!!:( skal kjøpe en egen melk som kun skal være min!

Jeg er også svimmel og utrolig trøtt om dagen. Godt å se jeg ikke er alene om dette.

Blitt kvalm igjen på sykehuset. De har gitt meg orale kvalmestillende og ikke intravenøst :( Håper ikke den ekstreme kvalmen med oppkast starter igjen :( Jeg som skulle få permisjon fra sykehuset i helgen :(

Omg!! Det trommer sånn fra takrenne på soverommet vårt! Vi ligger vel akkurat på det hjørnet det er mest aktivitet eller noe. Jeg holder på å bli GAL!!! Jeg irriterer meg av endel lyder fra før og nå er det helt crazyyy. Så nå ligger jeg her med mye musikk på øret og forbanner meg mellom hver sang :( huff, enda en søvnløs natt og det er meldt mye regn de neste dagene

I dag klager jeg fordi jeg er nødt til å gjøre noe husarbeid i dag og jeg klarer ikke sette på en maskin med klær en gang uten en pause.

Klager på meg selv. Syns det er så forferdelig når jeg glefser til andre uten å mene det. (flau)

Sinnsykt vondt i hodet idag:( har hatt d i hele dag, ikke morsomt i d hele tatt.. hele dagen er ødelagt;(

Vært uvel i hele dag, men tenkte jeg skulle være flink så jeg vaska badet og lagde middag. Toppa seg under middagen da jeg ikke klarte å få i meg mer enn noen biter. Overhode ikke matlyst! Ble kvalm og måtte legge meg på sofaen og der ble jeg liggende til kvelden og surmule og kommandere samboer til å hente ting til meg, gå på butikken osv. Når klokka bikka 21 fikk jeg vondt i magen og kvalmen ble verre så da gikk jeg på badet, kasta opp og gikk og la meg. Håper virkelig formen er bedre i morgen. (Ps: syns ekstra synd på dere med små barn å ta dere av i tillegg)

Åååå nei:( jeg begynner å få vondt i rygg/bekkenet.. hjeeeeelp!!!!! Vil ikke bli like plaget som sist..

Holdt på å begynne å grine i kvart einaste møte eg var i idag. Eller strengt tatt kvar gong noken såg på meg på feil måte :S
Er òg trøtt, og får ikkje gjort noke anna enn å gå på jobb og gå heim å legge meg i sofaen...

Hahah!! Jeg ønska meg kvalme, så jeg kunne være sikker på at jeg er gravid!!! Gjett om jeg angrer! xD

Haha, samme her. "Etterlengtet" kvalme. Da skjønner du, ja, er gravid:) jeg er 11+0. Ingen kvalme enda, kanskje jeg slipper?

Veldig oppblåst, verste trøttheten virker til å være over nå...

Back
Topp