Blåser liv i denne igjen, siden jeg har hatt en skikkelig møkkadag!!!
Bekkenet har plutselig blitt ganske ille de isste dagen uten at jeg egentlig har gjort noe som helst som skulle forårsake forverringen (hadde det bare vært det, hadde det vært bare å ta seg sammen, men nå vet jeg da f hva jeg skal tenke om det). Er vondt og i natt har jeg våknet hver gang jeg skulle snu meg. Samboer dro på jobb mens vi andre var på badet i morges fordi han trodde vi sov enda, og der sto jeg da med en bil med nedlagte seter og full av stæsj og to unger som skulle i bhg. Pakke ut av bilen og for hver runde håpe at lillemann ikke hadde funnet på noe sprell før jeg kom inn igjen, slå opp seter, opp på loftet og hente bilstoler og installer -alt samme kjempedeilig med bekkenvondt!!! Minstemann ville selvfølgelig IKKE ha noe frokost (nekta plent) og før jeg hadde fått fiksa bilen hadde storebror klart å rote bort marcus og martinus-armbåndet sitt.... KRISE!!!! GRÅT og tenners gnissel før han da jeg spurte for 10ende gang etter å ha gjennomsøkt rommet hans flere ganger om han var iskker på at han ikke hadde det på.... Joda..... Okei.... Full fart, på med yttertøy, inn i bilen for å komme 5 min for sent til frokosten i bhg.
Heldigvis var det to foreldre til som kom samtidig og som også spurte pent om frokost, så det ble full borddekking likevel. Haste videre på jobb, møte med sjefen..... Som ikke var fornøyd med innsatsen min de siste mnd og ble ganske brysk, enda jeg selv mener jeg har god kontroll på det jeg skla gjøre av oppgaver før jeg går ut i permisjon. Humøret på bånn! Etter en del hyggelige samtaler med kunder fikk jeg selvfølgelig en skikkelig sint en mot slutten av dagen, noe som absolutt ikke hjalp på et allerede elendig humør.. Stresse i barnehagen hvor det ventet klissvåte, møkkete barn og få dem med hjem og få begynt på middagen, da vi ventet middagsgjester. Sultne, sure unger gjorde at vi satte oss til bords så fort maten var ferdig og da vi var nesten ferdigspiste fikk vi telefon om at gjestene ikke kom likevel... Altså masse mat til overs!!! Så dro samboer for å fikse pipa på hytta og jeg ble alene med ungene. Minstemann sutra konstant og brukte lang tid på å sovne etter at jeg hadde fått ham i seng. Storebror fikk voksesmerter og hylte og grein og var helt krakilsk..... Jiiiiiiiiises altså........
Bare måtte få ut litt frustrasjon!!!
Håper det blir en bedre dag i morgen....