Klagetråd

Har du mulighet til å ringe rett på sykehuset? Evt må du bare vente til du kan ringe legen din på mandag. Skjønner ikke at de kan være så ufølsomme, selv om det er jo vanskelig å skulle forhindre en SA, så synes jeg jo at man skal bli tatt på alvor og få sjekket hva som foregår. Masse lykke til!

Har ikke mulighet til å ringe rett på sykehuset desverre. Snakket med en sykepleier jeg kjenner og hun reagerte veldig på måten jeg ble møtt over tlf via legevakten.
Må nok bare vente til i morgen for å høre hva legen min har å si.
Leser jo flere steder om jenter som har hatt lette blødninger og brun utflod og ikke mistet av den grunn.
Veldig frustrerende å ligge her og ikke vite om det er liv eller ikke. Vil bare sove så jeg kan komme meg fortest mulig til legen, men er så redd jeg skal begynne blø skikkelig så får ikke til å sove. Uff.
Tusen takk. :-) håper på at det fortsatt er hjerteslag og et vidunder som har det bra i magen min i morra. <3

Vis vedlegget 163132

Nå må jeg klage..fått en hel skog av kviser og klumper i ansiktet !!! Og masse kviser på brystet og på ryggen! Vil jo ikke vise meg ute slik som dette!!!

Ja, min panne ser omtrent slik ut :O håper det roer seg etterhvert for det ser helt jævlig ut! Hadde ikke i nærheten så mange kviser i puberteten en gang.. Og så er håret ordentlig fett og blir fett igjen samme dag som jeg har vaska det..

Og så er jeg irritert på kjæresten min for han er så positiv hele tiden.

Det var dagens klaging.. :P

Har vært så bekymret etter blødningene søndag, og ingen har mulighet for å undersøke meg pga vinterferien, så i går ringte jeg volvat. Er livredd for hva jeg får vite, men må vite om hjertet fortsatt slår.
Siden legevakta var så bestemte på at det var en s.a. Selv om det bare var utvannet blod og de ikke undersøkte meg. Jeg er så urolig og får ikke sove en gang.
Dyrt på volvat, men verdt det.

Dårlig start på dagen, ble liggende på kne på busstoppet å spy mens bussen kjørte forbi :( blir hjemme fra jobb i dag ja :/

Jeg er så kvalm at jeg ikke får sove. Valgte å lese om en far som mistet sønnen sin i en fryktelig sykdom. Det må være noe av det verste, å miste et barn. Nå gråter jeg og har kjempe dårlig samvittighet for at dette er det eneste jeg kan klage over i mitt liv. Måtte gå inn på rommet til datteren min, gi hun et kyss på kinnet og hviske at jeg elsker henne. Det er så mye fælt som kan skje!

Jeg er så ukonsentrert på jobben... sjikkelig lei og sliten. Men jeg tørr ikke si i fra at jeg trenger å jobbe litt kortere dager på jobben. Det føles så feil for jeg klarer jo å gå på jobb å være der. Men så føler jeg ikke at jeg strekker helt til. O jeg strekker i hvertfall ikke til hjemme etter jobb for da er jeg totalt vrak og bare sover til neste dag. :(

Trøtt! Og trur eg hadde siste fotballtrening idag :( Kan i teorien gjere det noken veke til, men va j***** vondt å få ballen i puppen idag...

Har så vondt i huet for tiden, hver dag! Blir GAL!

Ligger helt utslått på sofaen, eeeer så sliten og lei av denne kvalmen som har holdt det gående 24/7 i SEKS uker nå:arghh::hungover::grumpy:
Føler ikke det er noe som helst lys i enden av tunnelen :sorry:

Blåser liv i denne igjen, siden jeg har hatt en skikkelig møkkadag!!!

Bekkenet har plutselig blitt ganske ille de isste dagen uten at jeg egentlig har gjort noe som helst som skulle forårsake forverringen (hadde det bare vært det, hadde det vært bare å ta seg sammen, men nå vet jeg da f hva jeg skal tenke om det). Er vondt og i natt har jeg våknet hver gang jeg skulle snu meg. Samboer dro på jobb mens vi andre var på badet i morges fordi han trodde vi sov enda, og der sto jeg da med en bil med nedlagte seter og full av stæsj og to unger som skulle i bhg. Pakke ut av bilen og for hver runde håpe at lillemann ikke hadde funnet på noe sprell før jeg kom inn igjen, slå opp seter, opp på loftet og hente bilstoler og installer -alt samme kjempedeilig med bekkenvondt!!! Minstemann ville selvfølgelig IKKE ha noe frokost (nekta plent) og før jeg hadde fått fiksa bilen hadde storebror klart å rote bort marcus og martinus-armbåndet sitt.... KRISE!!!! GRÅT og tenners gnissel før han da jeg spurte for 10ende gang etter å ha gjennomsøkt rommet hans flere ganger om han var iskker på at han ikke hadde det på.... Joda..... Okei.... Full fart, på med yttertøy, inn i bilen for å komme 5 min for sent til frokosten i bhg. :-p Heldigvis var det to foreldre til som kom samtidig og som også spurte pent om frokost, så det ble full borddekking likevel. Haste videre på jobb, møte med sjefen..... Som ikke var fornøyd med innsatsen min de siste mnd og ble ganske brysk, enda jeg selv mener jeg har god kontroll på det jeg skla gjøre av oppgaver før jeg går ut i permisjon. Humøret på bånn! Etter en del hyggelige samtaler med kunder fikk jeg selvfølgelig en skikkelig sint en mot slutten av dagen, noe som absolutt ikke hjalp på et allerede elendig humør.. Stresse i barnehagen hvor det ventet klissvåte, møkkete barn og få dem med hjem og få begynt på middagen, da vi ventet middagsgjester. Sultne, sure unger gjorde at vi satte oss til bords så fort maten var ferdig og da vi var nesten ferdigspiste fikk vi telefon om at gjestene ikke kom likevel... Altså masse mat til overs!!! Så dro samboer for å fikse pipa på hytta og jeg ble alene med ungene. Minstemann sutra konstant og brukte lang tid på å sovne etter at jeg hadde fått ham i seng. Storebror fikk voksesmerter og hylte og grein og var helt krakilsk..... Jiiiiiiiiises altså........

Bare måtte få ut litt frustrasjon!!! :-p Håper det blir en bedre dag i morgen....

Jeg kan også klage litt. Etter endelig å ha blitt kvalmen i uke 16 så har jeg nå fått en ny følgesvenn i form av dundrende hodepine. Må drikke store mengder vann for å holde den (og en tørste som holder samme nivå) på armlengdes avstand. Stresser jeg litt for mye så får jeg så vondt at jeg nesten blir kvalm. Hadde nettopp begynt å jobbe 50 % (50 % svangerskapspenger) etter å ha vært sykemeldt 70-100 % siden uke 5 - og håper jeg skal klare å stå i det fram til permisjon. Men det blir tøft hvis jeg skal gå med denne hodepinen hver dag...

Plages grusomt m bekkenet:( i kvell har jeg aller mest lyst til å sette meg ned og gråte..
Er helt ødelagt etter å ha hvert ute noen timer sammen med storesøster.. hvordan skal dette gå til sommeren når det kommer fin vær, og man blir værende ute store deler av dagen?
Blæææ..

Back
Topp