Klagetråd

Ekstrem bekkenløsning... Klarer ikke sove, og føler meg helt apatisk om dagen. Konstant smert:( Fått skikkelig hodepine i tillegg i dag!

Nå hoster jeg så snart hodet treffer puta! Litt småirritabel når jeg ikke får nok søvn, så hvis dette fortsetter stort lengre - tenker jeg det blir veldig synd på samboeren... :-(

Er så svimmel og uvel over lengre stunder for tiden.... :( I dag skulle jeg kjøre minstemann til legen, men har måttet ringe min kjære, så han må komme hjem fra jobb (det har vi egentlig ikke råd til akkurat nå), og det blir et himla stress å i det hele tatt rekke det, men jeg tør ikke kjøre bil (og i alle flal ikke med ungen min i baksetet) når jeg er så svivmmel... Føler meg udugelig!!! Og ikveld når jeg ikke skal noe spes, da er sikkert formen ok.... FIkk forlenga 50%sykemelding ut juni i forrige uke, men som formen har vært de siste dagene tror jeg jeg må vurdere å ta ut full sykemelding. JEg er jo helt fin til tider, men klarer ikke på noe vis å forutsi når jeg blir dårlig og blir helt utafor! Uff!!! Skikkelig vonde hemoroider har jeg også fått midt oppi det hele... :-p (Sånn når jeg først er i klagemodus).

Hatt syyykt med nedpress de siste dagene, veldig ubehagelig å gå og kjennes som om jeg tisser på meg hele tiden...

Blæh, formen er dritt. Masse kynnere, trøtt og sliten, svimmel og uggen:(

Når du våkner midt på natta av kramper i leggene og forsatt er øm når du våkner! Gah... :(

Jeg er så ukonsentrert på jobben... sjikkelig lei og sliten. Men jeg tørr ikke si i fra at jeg trenger å jobbe litt kortere dager på jobben. Det føles så feil for jeg klarer jo å gå på jobb å være der. Men så føler jeg ikke at jeg strekker helt til. O jeg strekker i hvertfall ikke til hjemme etter jobb for da er jeg totalt vrak og bare sover til neste dag. :(
Følte det slik jeg også.
Sykemeldte meg 100% Forde jeg ikke fungerer hjemme etter jobb. Legen mente det var god grunn til sykemelding. Familie kommer før jobben

Følte det slik jeg også.
Sykemeldte meg 100% Forde jeg ikke fungerer hjemme etter jobb. Legen mente det var god grunn til sykemelding. Familie kommer før jobben
Jeg ble sykemeldt 50% på det samme grunnlaget som deg :) Hadde ikke energi til å fungere hjemme etter jobb, selv om jeg følte at jeg klarte meg fint :) Men det sa bare pang til slutt og da måtte jeg bare ringe legen... Nå er jeg 100% da, fordi jeg følte at jeg ikke fikk gjort jobben i kun 50% redusert, så endte med at jeg satt lenger enn det jeg skulle :( Så da måtte legen ta meg helt vekk en ukes tid ;) (pluss risikosvangerskap da)

BLÆÆH! Slitt med bekkenet en stund. Sover dårlig pga det og kramper om natten! Etter en uke med hodepine har eg nå fått krystallsyken... Som fører til kvalme og liten matlyst :'( godt va det at det ikke var svangerskapsforgiftning, men ikkje noe kjekt dette!

Nei har ikke den :( er det noe du anbefaler?
Kommer litt an på plagene, puten er genial om du har problemer med bekken, men kan også brukes til amming og babynest :) Jeg kjøpte den fordi jeg hadde så problemer med å sove, og nå så har jeg det helt fantastisk på natten :) Ulempen er at den er dyr, men etter at jeg prøvde den så føler jeg den var verdt pengene :) Og jeg har jo ikke brukt den som ammepute ennå ;) ta en titt på hjemmesiden deres og les og se videoen :)

www.bbhugme.no

Kommer litt an på plagene, puten er genial om du har problemer med bekken, men kan også brukes til amming og babynest :) Jeg kjøpte den fordi jeg hadde så problemer med å sove, og nå så har jeg det helt fantastisk på natten :) Ulempen er at den er dyr, men etter at jeg prøvde den så føler jeg den var verdt pengene :) Og jeg har jo ikke brukt den som ammepute ennå ;) ta en titt på hjemmesiden deres og les og se videoen :)

www.bbhugme.no
Skal gjøre det! Tusen takk for tipset! :-)

Back
Topp