Klagetråd

Jeg elsker også min bbhugme! Det ble mye bedre å sove pp natten med den. Hvis mannen har lagt seg før meg så finner jeg han alltid omslynget i bbhugme puta, han er nok litt sjalu :)
Hehe ja den er helt sikkert god for alle. Har aldri fått fingeren ut å kjøpt meg en, bruker dyna på samme måte nå som det er varmt :)

Øregangbetennelse fra helvetet:( har hatt det før, men aldri så ille. Våken i halve natt med smerter.. Godt jeg skal til legen om et par timer!

Konstant trøtt og utslitt, vondt i hodet og føler jeg er på gråten hele tiden.... Helt grusomt!

Leggkramper om natta, hodepine døgnet rundt, vondt i rygg og bekken og alt er tungt og slitsomt... Måtte september bare komme nå :)

Stor klem til alle som inne føler seg så bra nå :smiley-angelic003

Kjenner at jeg begynner å bli tyngre, blæren sliter litt mer enn før, jeg kan ikke gå så mye i bratt nedoverbakke for da kjennes det som om jeg blir kløyvet i to fra innsiden (hun ligger med hodet ned allerede....)

I dag har jeg hatt halsbrann sammenhengende i to døgn! Hmmf...

Føler meg utslitt hver morgen! Søvn er vansklig når jeg må opp flere ganger for å gå på do, ryggen verker og får så sinnsykt med leggramper! Og hele 12 uker igjen:p

Utslitt fysisk og psykisk! Masse magesmerter hele tiden, alltid sulten, men får ekstra vondt av å spise mat, så må hele tiden velge mellom få mer vondt eller gå sulten, tap tap situasjon!!!

Er litt tyngre om morgenen, noen morgener er korsryggen låst og jeg må stabbe meg fremover.. Også har jeg lyst til å kaldkvele svigerfar!! Seriøst, noen bør få den eldgamle slabbedasken til å forstå at vi lever i det 21.århundret og at det faktisk går an å lytte til hva kvinner har å si og å vise litt respekt til både hans egen kone og meg... Siste gang jeg drar på bilferie med han. Det er snickers og twist!

Synes alt er tungt for tiden... Bekkenet verker, jeg sover lite og dårlig, sitter jeg oppreist kjennes det som det ikke er plass til lungene og legger jeg meg litt bakover blir jeg svimmel og kvalm pga trykk på blodårer. Kjennes utrolig lenge ut til september akkurat nå, selv om jeg vet det er 1000 ting som skal gjøres før den tid... JEg får jo ikk egjort noe likevel for tiden pga formen.... ARGH!!!

Er så lei av å føle meg tykk og lite attraktiv. Og sulten hele tiden. Syns det er tøft å legge på meg igjen etter å ha gått ned 55kg over noen år pga lavt stoffskifte og nå streiker stoffskiftet og vekta går opp igjen.

Er så lei av å føle meg tykk og lite attraktiv. Og sulten hele tiden. Syns det er tøft å legge på meg igjen etter å ha gått ned 55kg over noen år pga lavt stoffskifte og nå streiker stoffskiftet og vekta går opp igjen.
Vekt er veldig vanskelig, uannsett om det er opp eller ned..
Håper det blir bedre etter svangerskapet, at det blir slik det var før graviditeten:)

Merker veldig godt på kroppen at jeg er i uke 30 nå. Hodepine,kvalme og oppkast,følelsen av å være konstant mett i magen. Kjemnes ut som at alle involler er trykt oppi halsen :/ hovne føtter og fingre... begynner faktisk å bli rimelig lei og utolmodig!

Fy flate for en forferdelig natt! Har ikke hatt en eneste høneblund hele dagen, men alikevel skal jeg ikke få sove et sekund hele natten.

Har hatt "kløe" aktig følelse i skjelettet, noe ala restless leg bare i hele kroppen. Fornemmelse av at jeg måtte kaste opp, nakkesmerter..... Nå ligger jeg med vondt i håndleddene og kjeven, tror jeg har vært anspent gitt!

Hurra for jobb igjen snart.....

Hilsen usedvanlig morgengretten og trøtt gås.

Jeg vil møte lillegull!! Det nærmer seg jo noe nå, men likevel så langt unna! Føler meg rastløs og kjeder meg og vil bare sove frem til fødsel for å bli ferdig med sv.skap og få han ut!

Jeg vil møte lillegull!! Det nærmer seg jo noe nå, men likevel så langt unna! Føler meg rastløs og kjeder meg og vil bare sove frem til fødsel for å bli ferdig med sv.skap og få han ut!
Føler det på samme måte, ønsketenker at nurket må komme snart så vi får treffe han/hun..
Men det er ennå noen uker igjen på meg å håper jo for babyen sin del at den er der inne så lenge som mulig:)
Dagene går sakte, lite jeg kan gjøre uten at d går ut over kroppen med kynnere og diverse ondter:(

I tillegg til alle mine gravidplager har jeg nå vært syk siden onsdag. Hatt feber og nå har det gått over til bihulebetennelse. Smertefullt og slitsomt :( Vurderer en tur til legen i morgen, for å få litt antibiotika før vi reiser på ferie senere på dagen. Jeg er såå sliten nå, og når jeg kommenterer det her hjemme svarer mannen at han også er sliten :o Som om det kan sammenlignes :p Men han har vært flink å hjelpe til hjemme og til å ta seg av sønnen vår, så jeg får hvile og være syk i fred ;) Heldigvis! For nå tror jeg ikke jeg greier mer snart! :(

Var ute og skulle kose meg i solen om mandagen, men måtte gi meg etter 40 minutter, for da hadde jeg blitt rasteplass for kleggen x-antall ganger! Ble så sur at jeg tenkte at klippe plenen og litt vanning av hagen skulle nok skremme dem bort! Så feil kan en ta... Ble verre så satt inne og småfurta og klødde da gubben kom hjem fra jobb... Da fant jeg ut at på hytta til mor er det ikke klegg, så ble med gubben til jobb dagen etter, tok bilen og kjørte til hytta.. Nå er jeg full av myggstikk i tillegg... Det klør, der klør- tidelibom!

ARGHH!!! Ikke sovet mer enn maks en halvtime av gangen i natt!!!! Pollenallergien har virkelig slått inn for fullt og bekkenet er preget av at jeg holdt på sammen med ungene i hele går.... Skjønner ikke hvordan jeg skal overleve dagen i dag!!! :(

Back
Topp