Skal gjøre det! Tusen takk for tipset!
Jeg elsker også min bbhugme! Det ble mye bedre å sove pp natten med den. Hvis mannen har lagt seg før meg så finner jeg han alltid omslynget i bbhugme puta, han er nok litt sjalu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal gjøre det! Tusen takk for tipset!
Hehe ja den er helt sikkert god for alle. Har aldri fått fingeren ut å kjøpt meg en, bruker dyna på samme måte nå som det er varmtJeg elsker også min bbhugme! Det ble mye bedre å sove pp natten med den. Hvis mannen har lagt seg før meg så finner jeg han alltid omslynget i bbhugme puta, han er nok litt sjalu
Vekt er veldig vanskelig, uannsett om det er opp eller ned..Er så lei av å føle meg tykk og lite attraktiv. Og sulten hele tiden. Syns det er tøft å legge på meg igjen etter å ha gått ned 55kg over noen år pga lavt stoffskifte og nå streiker stoffskiftet og vekta går opp igjen.
Føler det på samme måte, ønsketenker at nurket må komme snart så vi får treffe han/hun..Jeg vil møte lillegull!! Det nærmer seg jo noe nå, men likevel så langt unna! Føler meg rastløs og kjeder meg og vil bare sove frem til fødsel for å bli ferdig med sv.skap og få han ut!