Klagetråd

Møkkanatt! 04.54 var jeg enda våken!!! Måtte på do hver time, var sulten, kramper i leggen, det var var varmt, jeg var tørst, så sulten... Blæææææh :) og lille sparket i ribbeina :) hahahah!!!!

I tillegg sliter jeg med hodepine og kvalme på dagtid. På tirsdag ble jeg også 100% sykemeldt, og har på en måte begynt permisjon allerede. Dette blir nok to laaaange måneder :/
 
Når man har en møkkadag fra morgen til kveld! :( kvalm, hodepine, kynnere, mensverk osv osv...
Og attpåtil hadde jeg lovd mamma at jeg skulle kjøre henne så hun fikk gjort noen ærend.... Hun skulle selvsagt bare innom én butikk til og én til! Ble aldri ferdig og tok ihvertfall ikke hintet om at jeg var helt ferdig og knapt klarte å stå på beina til slutt....
 
Opp halve natten, mye vondt ila. Dagen og 3 uken med besøk som er oppgradert til 5 barn i dag.

Trenger ro kjenner jeg :(
 
Denne forkjølelsen kan dere få billig av meg... *host, host, host, hark, host, host* ect ect.. Har vart i en uke nå, gutten i magen er lei han også... Begynner å 'ta igjen ' etter hver hostekule... Sprellopper og karatekid i magen...
 
Har enda ikke fått sove pga rastløse ben... jeg er helt skutt......... skal til fastlegen på kontroll 9:40, og lege på sykehuset kl14 så blir døgnings her ja. Heldigvis er mannen med, så her koker vi suppe kl halv 7 på morgenen hahaha
 
Her har urolige ben blitt ville ben som mannen kaller dem ;) går nesten av seg selv snart! Utrilig trasig om kvelden når jeg vil sove :/
 
Gah.. Nettene er jo vanskelige, men noen er ekstreme! Sovna tidlig igår men midt på natta ble det bare tull. Doløping, grusomme mareritt, kynnere, superaktiv bebi og når halsbrannen starta 05.30 ga jeg opp! Barna våkna ikke før 08.30 så blei en døll morning. Prøver å legge meg nedpå å slappe av men ene marerittet står klistra i hodet å jeg får ikke slappa av:( dette blir en gøy dag...
 
Når man nesten ikke får sove i det hele tatt om natten pga verk og vondt i magen... Sitter nå helt utslitt med tårer i øynene og mensverk i mage/rygg!
 
Jeg vil legge inn en klage på denne hersens forkjølelsen! Blir så sliten av å være tett i nesa og tett i brystet og alle hosteanfallene hele tida! Er det ikke nok å være gravid liksom? Syns man burde være skånet for alle sånne ekstra ting når man gror et menneske!
 
Etter nå x-antall mnd lenka til krykker pga bekkenløsning trodde jeg ikke at det kunne bli verre...! Men så klarte jeg å kutte meg i fingeren over en blodåre:S verket noe helt sykt!
 
Er så lei:depressed: vondt i bekken, maasse maserier og skikkelig nedpress. Er så forferdelig slitsomt og gå sånn. Er i uke 33 i dag og håper ting roer seg noen uker til ellers er jg utslitt når fødselen endelig starter.
 
Er lei av at nervene i håndleddet er i klem, sånn at fingrene dovner bort og hånda mister kraft. Vanskelig å skjære brød, skrive, sykle.. Og om natta verker det intenst, mye våken pga dette den siste uka.

Ellers er kroppen snill - fint bekken, ingen halsbrann, god bevegelighet, føler meg ikke så stor eller at det er trangt i magen. Til tross for over 20 kg opp - DET prøver jeg å unngå å tenke for mye på..
 
Tid for litt syting... Er så kvalm og uvel for tiden, hovne ben som Sprenger, og et bekken som gjør at jeg ikke klarer å gå, snu meg i senga, sitte lenge eller noe.. Kan med hånda på hjerte si at jeg mistrives som gravid for tiden.. Nå er det bare 35 dager til termin, og det føles som en evighet.. Må opp hver andre/tredje time for å gå på do om natta og alt er i grunn bare dritt... Gleder meg til å få møte prinsessa mi og håper ikke det blir så alt for lenge til....
 
Har så vondt i fingrene, vann i hendene og mister av og til følelsen i hendene på natta :(
Skulle ønske det fantes støttehansker slik som støttestrømpene til ben!
 
Jeg er så frustrert i dag! Kjeder meg så mye at jeg tror jeg skal implodere...

Søndag var dagen da vi mistet tv- og internettsignal. Ikke at det vanligvis ville påvirket meg så mye, men nå som jeg er mer eller mindre avhengig av å ligge, kan ikke bruke hendene mine, kan ikke gå så langt.... Ja hva gjør man da?

Lese? Kan ikke holde boka eller blandet engang jo, og sitte? Da eksploderer føttene mine.... Så her ligger jeg, i amatørmessig stilling, improvisert støtting av mobil :p

Og hva sier Anal Digital? "vi jobber med saken". Hmmm, okei? I rakettfart da antar jeg, siden det fremdeles ikke er i orden siden søndag!
 
Jeg er så frustrert i dag! Kjeder meg så mye at jeg tror jeg skal implodere...

Søndag var dagen da vi mistet tv- og internettsignal. Ikke at det vanligvis ville påvirket meg så mye, men nå som jeg er mer eller mindre avhengig av å ligge, kan ikke bruke hendene mine, kan ikke gå så langt.... Ja hva gjør man da?

Lese? Kan ikke holde boka eller blandet engang jo, og sitte? Da eksploderer føttene mine.... Så her ligger jeg, i amatørmessig stilling, improvisert støtting av mobil :p

Og hva sier Anal Digital? "vi jobber med saken". Hmmm, okei? I rakettfart da antar jeg, siden det fremdeles ikke er i orden siden søndag!
Uff :( *klem klem*❤️
 
Nå er jeg faktisk lei av å være gravid! Bare 33 uker enda og jeg går på veggen :/ er skikkelig ubekvem i egen kropp må og vil bare at tiden skal gå fort til uke 37, for da er han hjertelig velkommen :)
 
Er så lei av å kaste opp var dag, har kun gått opp 4kg og barnet vokser ikke helt som det skal. Føler at jeg konstant er hos lege og dem er virkelig super bra, men jeg ønsker at det var september nå!
 
Back
Topp