Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har oppdaget ting som (for meg) går å spise: Potetmos med kokte grønnsaker (amerikansk blanding), pommes strips stekt i ovn uten olje men med salt, littebitt avocado med salt og pepper.Jeg kaster snart opp middagen... Hurra... Kun fått i meg to ristede brødskiver og litt middag..
Kan prøve i sta fikk jeg plutselig lyst på risengrynsgrøt og ba samboeren kjøpe.. Dumme, dumme meg.. Det var ikke like behagelig på vei opp går som regel i ristet brød men kjenner jeg gruer meg til jeg skal på jobb i morgen, blir bare dårligere og dårligere. Burde hatt en 100% nå kjenner jeg..Har oppdaget ting som (for meg) går å spise: Potetmos med kokte grønnsaker (amerikansk blanding), pommes strips stekt i ovn uten olje men med salt, littebitt avocado med salt og pepper.
Kanskje du kan teste noe av dette?
Tenkte å prøve meg på grønnsakssuppe i morgen. *spent*
Har funnet ut at jeg må å holde meg unna melkeprodukter... (youghurt kan gå en sjelden gang...) så grøt hadde jeg nok styrt unna hadde gulost på skivene på jobb i dag, men ble kvalm så måtte kaste osten og spise brød med tynt lag med smør istedet... Hurra!Kan prøve i sta fikk jeg plutselig lyst på risengrynsgrøt og ba samboeren kjøpe.. Dumme, dumme meg.. Det var ikke like behagelig på vei opp går som regel i ristet brød men kjenner jeg gruer meg til jeg skal på jobb i morgen, blir bare dårligere og dårligere. Burde hatt en 100% nå kjenner jeg..
Drakk masse melk de første ukene, men etter kvalmen satte inn var det bare å gi opp...Åhh...melk er jo såååå godt, eneste som funker på meg på de sure oppstøtene jeg har også... Jeg som nesten ikke drakk melk tidligere...
Jeg tåler egentlig ikke melk, så burde holde meg unnaHar funnet ut at jeg må å holde meg unna melkeprodukter... (youghurt kan gå en sjelden gang...) så grøt hadde jeg nok styrt unna hadde gulost på skivene på jobb i dag, men ble kvalm så måtte kaste osten og spise brød med tynt lag med smør istedet... Hurra!
Hvis det blir helt umulig på jobb i morra får du gå hjem og så ta en tur til legen dagen etter og be om 100%
Klarer du ikke å holde på noe? Hva med væske? Du må passe på så du ikke blir dehydrert! :/Jeg tåler egentlig ikke melk, så burde holde meg unna
Men nå reagerer jeg på ALT, jeg får i meg mat, men 10-20-30 min etterpå så blir jeg helt slått ut av kvalmen. Jeg brekker meg og kjenner kjeven jobber på høygir en liten stund og så kommer alt i retur kjenner jeg er så lei! Får bare tenke på at det kommer en liten bebis ut av dette
Ringer nok legen i morgen uansett..
I går holdt jeg bare på to brødskiver og litt vann. Har drukket litt vann i dag som kom opp igjen, må bare få ungen i bhg så skal jeg prøve med litt mer vann og litt mat. Så skal jeg legge meg for å sove rett etterpå i håp om at det holder seg nede..Klarer du ikke å holde på noe? Hva med væske? Du må passe på så du ikke blir dehydrert! :/
Har du fått 100%? Høres ut som du trenger det... Hvis du ikke holder på vann må du dra til legen... Det er ikke bra!I går holdt jeg bare på to brødskiver og litt vann. Har drukket litt vann i dag som kom opp igjen, må bare få ungen i bhg så skal jeg prøve med litt mer vann og litt mat. Så skal jeg legge meg for å sove rett etterpå i håp om at det holder seg nede..
Er ikke på jobb i dag, skal ringe legen snartHar du fått 100%? Høres ut som du trenger det... Hvis du ikke holder på vann må du dra til legen... Det er ikke bra!