Klagetråd

Skal være borte fra jobb i morgen pga formen (og må lade opp litt til jeg skal være alene med sønnen i helgen) Er skikkelig utmattet og kvalm, men har så dårlig samvittighet ifht jobb. Føler at de synes jeg er pinglete...

Skal være borte fra jobb i morgen pga formen (og må lade opp litt til jeg skal være alene med sønnen i helgen) Er skikkelig utmattet og kvalm, men har så dårlig samvittighet ifht jobb. Føler at de synes jeg er pinglete...
Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet. Er man ikke i form så er man ikke i form :) det viktigste nå er at du tar vare på deg selv og spiren din ♡ ikke bruk energi på å ha dårlig samvittighet :)

Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet. Er man ikke i form så er man ikke i form :) det viktigste nå er at du tar vare på deg selv og spiren din ♡ ikke bruk energi på å ha dårlig samvittighet :)
Takk! :) håper formen kjapt blir bedre så jeg slipper å være mer hjemme fra jobb.

Vondt i magen og testen idag var svakere enn de forrige. Livredd nå, vil ikke at noe skal gå galt :(

Krysser fingrene for deg! Hvor langt er du på vei?
Takk, men det var ikke så ille som jeg først trodde. Når testene tørket vart de ganske like, og det et visst ikke så ille hatt jeg skjønt? Jeg er minst 4+0, men kan være lenger. Mistenker tidlig el :)

Takk, men det var ikke så ille som jeg først trodde. Når testene tørket vart de ganske like, og det et visst ikke så ille hatt jeg skjønt? Jeg er minst 4+0, men kan være lenger. Mistenker tidlig el :)
Jeg og gikk på den smellen, så heldigvis er tydelig resultat da testen tørket :)

Jeg og gikk på den smellen, så heldigvis er tydelig resultat da testen tørket :)
Hadde likt om resultatet hadde vært enda tidligere. Men nå har jeg bestemt meg for å slutte å teste. Kommer uansett ikke til å bli noe roligere før ul (og blir sikkert ikke rolig da heller :p )

Kvalm.com :(
På grunn av stormen ble det selvsagt strømbrudd og kaos på jobb. Så jeg måtte pakke meg inn i varme ytterklær, på med refleksvest og hodelykt for så å stampe meg til jobb. Da var klokka 21. Jeg kom meg ikke hjem igjen før rundt 4 for været var så dårlig... så nå ligger jeg her med hodepine og veldig kvalme. Håper vinden roer seg ned snart for dette været er helt latterlig!

På grunn av stormen ble det selvsagt strømbrudd og kaos på jobb. Så jeg måtte pakke meg inn i varme ytterklær, på med refleksvest og hodelykt for så å stampe meg til jobb. Da var klokka 21. Jeg kom meg ikke hjem igjen før rundt 4 for været var så dårlig... så nå ligger jeg her med hodepine og veldig kvalme. Håper vinden roer seg ned snart for dette været er helt latterlig!
Stakkars, det hørtes ikke noe kult ut :(

uff! Stakkars deg! Synes du er knalltøff! :)

Stakkars, det hørtes ikke noe kult ut :(
uff! Stakkars deg! Synes du er knalltøff! :)

Jeg liker vanligvis godt når vinden herjer og det er skikkelig storm. Men da jeg og samboeren brukte 50 minutter til sentrum i går kveld mot de normale 10 minuttene så føltes det ekstremt lite trygt. Har aldri opplevd noe lignende i hele mitt liv. Måtte vente på at samboeren skulle bli ferdig på jobb kl.3 før vi igjen brukte nærmere en time hjem. Måtte ta spenntak i snøfonnene for ikke å blåse overende. Nå har det heldigvis roet seg men tv og det trådløse nettverket er fremdeles avslått. Artig søndag :P

Back
Topp