ALN89
Forumet er livet
Jepp. Føler det aldri passer å være syk på min jobb. De få gangene jeg er dårlig er det som regel noen andre som er dårlig.. Bah..Hehe ja sikkert
Syns bare det går veldig ut over jobben :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp. Føler det aldri passer å være syk på min jobb. De få gangene jeg er dårlig er det som regel noen andre som er dårlig.. Bah..Hehe ja sikkert
Syns bare det går veldig ut over jobben :/
Samme her, passer aldri :/Jepp. Føler det aldri passer å være syk på min jobb. De få gangene jeg er dårlig er det som regel noen andre som er dårlig.. Bah..
Kjedelig.no men vi må huske på å ta vare på oss selv, kan bli et fryktelig langt og hardt svangerskap om vi ikke gjør deg!Samme her, passer aldri :/
Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet. Er man ikke i form så er man ikke i form det viktigste nå er at du tar vare på deg selv og spiren din ♡ ikke bruk energi på å ha dårlig samvittighetSkal være borte fra jobb i morgen pga formen (og må lade opp litt til jeg skal være alene med sønnen i helgen) Er skikkelig utmattet og kvalm, men har så dårlig samvittighet ifht jobb. Føler at de synes jeg er pinglete...
Takk! håper formen kjapt blir bedre så jeg slipper å være mer hjemme fra jobb.Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet. Er man ikke i form så er man ikke i form det viktigste nå er at du tar vare på deg selv og spiren din ♡ ikke bruk energi på å ha dårlig samvittighet
Vondt i magen og testen idag var svakere enn de forrige. Livredd nå, vil ikke at noe skal gå galt
Krysser fingrene for deg! Hvor langt er du på vei?Vondt i magen og testen idag var svakere enn de forrige. Livredd nå, vil ikke at noe skal gå galt
Takk, men det var ikke så ille som jeg først trodde. Når testene tørket vart de ganske like, og det et visst ikke så ille hatt jeg skjønt? Jeg er minst 4+0, men kan være lenger. Mistenker tidlig elKrysser fingrene for deg! Hvor langt er du på vei?
Jeg og gikk på den smellen, så heldigvis er tydelig resultat da testen tørketTakk, men det var ikke så ille som jeg først trodde. Når testene tørket vart de ganske like, og det et visst ikke så ille hatt jeg skjønt? Jeg er minst 4+0, men kan være lenger. Mistenker tidlig el
Hadde likt om resultatet hadde vært enda tidligere. Men nå har jeg bestemt meg for å slutte å teste. Kommer uansett ikke til å bli noe roligere før ul (og blir sikkert ikke rolig da heller )Jeg og gikk på den smellen, så heldigvis er tydelig resultat da testen tørket
Tommel oppHadde likt om resultatet hadde vært enda tidligere. Men nå har jeg bestemt meg for å slutte å teste. Kommer uansett ikke til å bli noe roligere før ul (og blir sikkert ikke rolig da heller )
Stakkars, det hørtes ikke noe kult utKvalm.com
På grunn av stormen ble det selvsagt strømbrudd og kaos på jobb. Så jeg måtte pakke meg inn i varme ytterklær, på med refleksvest og hodelykt for så å stampe meg til jobb. Da var klokka 21. Jeg kom meg ikke hjem igjen før rundt 4 for været var så dårlig... så nå ligger jeg her med hodepine og veldig kvalme. Håper vinden roer seg ned snart for dette været er helt latterlig!
uff! Stakkars deg! Synes du er knalltøff!Kvalm.com
På grunn av stormen ble det selvsagt strømbrudd og kaos på jobb. Så jeg måtte pakke meg inn i varme ytterklær, på med refleksvest og hodelykt for så å stampe meg til jobb. Da var klokka 21. Jeg kom meg ikke hjem igjen før rundt 4 for været var så dårlig... så nå ligger jeg her med hodepine og veldig kvalme. Håper vinden roer seg ned snart for dette været er helt latterlig!
Stakkars, det hørtes ikke noe kult ut
uff! Stakkars deg! Synes du er knalltøff!