Klagetråd

Assistenten i bhg til snuppa syntes ikke det var noen god idé med regnvotter uten for, ho likte bedre de med for, det gjaldt visst hele Personal gruppen. BLÆH! ! Jeg misliker votter med for, vonde å få på og barna får dårlig tak i lekene. Men tydelig at vi ikke et enige i ulike barnehager. Jaja. Jeg gjør som jeg vil uansett

Tror det bare er når jeg er skikkelig trøtt jeg blir kvalm.. *ugh* Vært fin hele helga, kommer på jobb og sitter og svelger og svelger..

Kan man få gradert sykemeldig for å få sovet litt ekstra på morgenen? Klarer nesten ikke fungere på jobb fordi jeg er så trøtt..og dermed kvalm..

Har nesten ikke sovet i natt. Katta har dratt med lopper inn i senga til sønnen (hvor hun ikke får lov til å ligge), og dermed ligger vi alle tre i vår smale dobbeltseng. Lå våken fra 3-4:30 ca i natt med en gutt som ikke fikk sove. Stakkars! Han er nok trøtt i dag.

Kvalm, Kvalm og kvalm.. Var to sek unna å spy da jeg skifta en skikkelig drittbleie på jobb :(

Uækk! Glad jeg slipper det der! :)
Hvordan går det med deg nå? Jeg vurderer sterk å dra til legen på onsdag. Nå sitter jeg og er kjempekvalm, men det kommer foreløpig ikke noe opp.. Nesten så jeg har lyst til å fremprovosere oppkast for å slippe den fæle kvalmen.... Bah...

Hvordan går det med deg nå? Jeg vurderer sterk å dra til legen på onsdag. Nå sitter jeg og er kjempekvalm, men det kommer foreløpig ikke noe opp.. Nesten så jeg har lyst til å fremprovosere oppkast for å slippe den fæle kvalmen.... Bah...
Er verre. Har kastet opp i dag og er kjempekvalm hele tiden. Skal dra til legen i morgen og skal be om gradert sykemelding. Tenker jeg kan jobbe 9:30-14:30. Da tar jeg det verste stresset på jobb slik at det ikke går utover dem. Går egentlig mest utover meg siden jeg ikke får tid til å rydde :-P men kan sove litt lenger/ha god tid til levering i bhg og kan hvile litt så sofaen på jobb før jeg henter sønnen i bhg (han vil ikke hentes før 15:30, for før det skjer det så mye morro...) ;)
jeg har lang reisevei til og fra jobb, så 1 1/2 time ekstra om morgenen er fint :) spent på om jeg kommer meg gjennom de 5 timene uten å spy foran noen :-P

Last edited:
Er verre. Har kastet opp i dag og er kjempekvalm hele tiden. Skal dra til legen i morgen og skal be om gradert sykemelding. Tenker jeg kan jobbe 9:30-14:30. Da tar jeg det verste stresset på jobb slik at det ikke går utover dem. Går egentlig mest utover meg siden jeg ikke får tid til å rydde :p men kan sove litt lenger/ha god tid til levering i bhg og kan hvile litt så sofaen på jobb før jeg henter sønnen i bhg (han vil ikke hentes før 15:30, for før det skjer det så mye morro...) ;)
jeg har en time reisevei hver vei, så blir tidlig nok allikevel...
Huff :( Skal ikke være lett... Skjønner, håper det blir lettere for deg :)

En stk 3 åringer som nekter å sove, hun ville våkne opp for det var morgen :p så her ligger vi på sofaen i håp om at vi får noen timer søvn :p hun gråt i senga til hun nesten kastet opp så derfor fløttet vi ut på sofaen

Startet dagen med å kaste opp og håper jeg rekker frem på jobb før runde 2 begynner..

Gubben lukta så fælt etter trening i går at vi måtte kjøre hjem med bilvinduet helt åpent i minus grader Denna gravidnesa kan være skikkelig plagsom til tider!

Fortsatt kvalm, kvalm og atter kvalm :-( heldigvis har jeg friuke :-)

Urk...Har noen runder med heftige "tak" ala menssmerter og vondt i korsrygg ut av en annen verden om dagen, sover dårlig på grunn av dette og er sliten. Heldigvis ikke konstant smerte, men er sykemeldt 100%. Legen mener det ikke er grunn til bekymring, så da får jeg bare ligge her da og synes synd på meg selv (mens mannen lager middag).. :mad::eek::wacky:

Back
Topp