Klagetråd

Kvalmen er virkelig tilstede i dag og jeg har selvfølgelig ungen hjemme pga feber.. Ååh :( vi skal egentlig en tur innom butikken, men jeg tør ikke å gå ut i frykt for å kaste opp..
 
Nå har jeg akkurat kommet hjem igjen etter å ha sittet på lesesalen i to timer og klart å lese 5 sider (trøtt og ufokusert? Jeg??), for så å spise en lunsjrett jeg ble skikkelig kvalm av :depressed: Satser på å få lest litt her hjemme i stedet, men det er så vanskelig å ikke bli distrahert! :( Dumme internett!
 
Kvalmen er virkelig tilstede i dag og jeg har selvfølgelig ungen hjemme pga feber.. Ååh :( vi skal egentlig en tur innom butikken, men jeg tør ikke å gå ut i frykt for å kaste opp..
Kanskje du kan sende gubben? :)
 
Kanskje du kan sende gubben? :)
Han har lang dag på jobb :( har tidligvakt 7.15-14.45 og så personalmøte fra kl 17-21. Rakk ikke innom pga lang reisevei..

Kom oss ut da :) med kastet opp så fort vi kom inn igjen :p men er heldigvis bare slim og vann som kommer opp, får i meg litt mat og drikke som forblir nede :)
 
Det er så trist at samboer ikke er interessert i babyen og helst ikke vil ha den :( jeg blir ekstra lei meg når jeg leser om alle de fine mennene deres...
 
Det er så trist at samboer ikke er interessert i babyen og helst ikke vil ha den :( jeg blir ekstra lei meg når jeg leser om alle de fine mennene deres...
Det høres så utrolig dumt ut! Vet dere er i en vanskelig situasjon, men kanskje dere skulle tatt en prat og prøvd å få en bedre tone rundt dette? Er jo positivt for sønnen deres med et søsken som har samme foreldre, selv om dere ikke er sammen lenger, ser hun ikke det?
 
Det høres så utrolig dumt ut! Vet dere er i en vanskelig situasjon, men kanskje dere skulle tatt en prat og prøvd å få en bedre tone rundt dette? Er jo positivt for sønnen deres med et søsken som har samme foreldre, selv om dere ikke er sammen lenger, ser hun ikke det?
Jo... og hun sier hun vil være medmor. Men tror hun sliter med hele situasjonen og synes babyen gjør det vanskeligere. Håper hun får bearbeidet det etterhvert...
 
Det er så trist at samboer ikke er interessert i babyen og helst ikke vil ha den :( jeg blir ekstra lei meg når jeg leser om alle de fine mennene deres...
Stor klem.
 
Prøvde å beskrive kvalmen min til mannen og sa noe sånt som at jeg kunne skrevet en bok om alle forskjellige typene og gradene kvalme jeg opplever. Mannen bare: "50 shades of nausea" :-D

Men så lei av å være dårlig :-(
 
I dag har jeg så utrolig mye ligamentsmerter...Hver gang jeg går strekker det og når jeg nyser stikker det til. Må klage litt men samtidig er jeg takknemlig innerst inne ettersom jeg har hatt ett par uker med kun ømme pupper. Kvalmen har også kommet tilbake etter et lite opphold. Yeah :-/
 
Jeg har fått diaré.... noen tips til hva som er bra for magen?

Har hittil i dag drukket bare cola, men sambo var bestemt på at jeg måtte 'mate' babyen og meg selv.
 
Hold deg unna melkeprodukter i alle fall! Blåbærsaft skal fungere bra for å binde væsken.


Her er jeg helt nedsyltet i forjølelse, har ikke sjans til å ikke ta nesedråper, hadde helt vakuum i hodet. Hele hodet dunker. Hadde håpet jeg slapp unna det mens jeg var gravid, men neida.. Har vært superflink med håndvask og holde meg unna sjuke folk...sukk..
 
Må bare klage litt på den enorme matlysten som aldri gir seg.. Har bare lyst på usunne ting, men er flink til å spise frukt innimellom i hvert fall. Blir litt oppgitt når jeg sitter og slurper vaniljesaus..
 
Første sykmeldingsdag, (20%) og selvfølgelig er 1-åringen dårlig. Mannen min kommer hjem fra jobb nå da jeg har kastet opp en hel time:/
 
Halsbetennelse er akkurat det jeg trenger nå... Tredje dagen med hovne mandler:/
 
Back
Topp