Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje du kan sende gubben?Kvalmen er virkelig tilstede i dag og jeg har selvfølgelig ungen hjemme pga feber.. Ååh vi skal egentlig en tur innom butikken, men jeg tør ikke å gå ut i frykt for å kaste opp..
Han har lang dag på jobb har tidligvakt 7.15-14.45 og så personalmøte fra kl 17-21. Rakk ikke innom pga lang reisevei..Kanskje du kan sende gubben?
Det er så trist at samboer ikke er interessert i babyen og helst ikke vil ha den jeg blir ekstra lei meg når jeg leser om alle de fine mennene deres...
Det høres så utrolig dumt ut! Vet dere er i en vanskelig situasjon, men kanskje dere skulle tatt en prat og prøvd å få en bedre tone rundt dette? Er jo positivt for sønnen deres med et søsken som har samme foreldre, selv om dere ikke er sammen lenger, ser hun ikke det?Det er så trist at samboer ikke er interessert i babyen og helst ikke vil ha den jeg blir ekstra lei meg når jeg leser om alle de fine mennene deres...
Jo... og hun sier hun vil være medmor. Men tror hun sliter med hele situasjonen og synes babyen gjør det vanskeligere. Håper hun får bearbeidet det etterhvert...Det høres så utrolig dumt ut! Vet dere er i en vanskelig situasjon, men kanskje dere skulle tatt en prat og prøvd å få en bedre tone rundt dette? Er jo positivt for sønnen deres med et søsken som har samme foreldre, selv om dere ikke er sammen lenger, ser hun ikke det?
Stor klem.Det er så trist at samboer ikke er interessert i babyen og helst ikke vil ha den jeg blir ekstra lei meg når jeg leser om alle de fine mennene deres...