Klagetråd

Hadde en kjempefin dag i går, lite kvalm og kastet ikke opp en eneste gang.. I dag våknet jeg opp kjempe kvalm og har selvfølgelig kastet opp. Bestemte meg i går for å ha ungen hjemme i dag siden det ble så sent i går, bah.. Går jo greit, men enklere å ligge hjemme alene :p

Samboeren min kjøpte med grandis til meg, for deg hadde eg vilt lyst på i dag! Så har han jaggu kjøpt glutenfri!!!! Og den bunnen smaka dritt... Det var den kvelden liksom

Åååh.. Spurte om samboeren kunne legge snuppa i dag.. Han "spøker" med at jeg har fri. Jeg har da for pokker ikke fri, jeg er syk! Jeg kaster opp nesten alt og sliter! Kjenner jeg ble kjempeprovosert, spesielt når han var hjemme fra jobb 2 dager denne uka pga dårlig mage.. Idiot! :) sa at han kunne godt prøvd å kaste opp all mat og drikke, og henge over doen hele dagen.. "Ja, gjerneæ". Hormoner i tillegg da..

Endte opp med at han legger henne nå, men det er typisk meg å si "greit, jeg tar det", men i dag nektet jeg å gi meg :p vi legger annenhver kveld, men jeg er den eneste som kan finne på å legge henne på hans dag for å være snill. Sa i dag at jeg skulle ønske at han gjorde det samme! Men tviler på at det kommer til å skje noen gang...

Blååås ut..

Samboeren min kjøpte med grandis til meg, for deg hadde eg vilt lyst på i dag! Så har han jaggu kjøpt glutenfri!!!! Og den bunnen smaka dritt... Det var den kvelden liksom

kjæresten min skulle kjøpe grandis til meg slik at jeg kunne spise når jeg kom hjem fra senvakt, men han var ikke i nærheten av å være hjemme da jeg kom hjem.. skal på jobb kl 7 i morgen tidlig, så kan ikke vente på han :/ kjipt når man gleder seg til noe!

Samboer har dratt vekk for å passe bikkja til foreldrene, mens de er på ferie. Kommer ikke tilbake før neste tirsdag. Vanligvis synes jeg det er helt greit med noen dager hjemme alene. Men nå synes jeg det er noe skikkelig dritt.. :-( Hormonell, ja..

Jeg HATER besøk. :sour::p Kan ikke de hyggelige slektningene våre bare slutte å stikke innom? De kunne ikke tatt hintet når jeg nesten ikke besøker dem lengre? :p Jeg føler meg dødssyk, stuptrøtt og kvalm, og er lei av å prøve å skjule det dag etter dag. Lurer på om noen snart reagerer på at det bare er mannen min som serverer gjestene for tiden, og han som gjør alt med ungene mens de er her?

Legen på sykehuset mente at det er for tidlig å kjenne smerter i bekkenet, men jeg HAR det, så det så;)

Virkelig lei av samvittigheten min... Hvorfor kan Jeg ikke klare å tenke på hva som er best for meg!? :-/

Legen på sykehuset mente at det er for tidlig å kjenne smerter i bekkenet, men jeg HAR det, så det så;)
Så teit! Jeg har snakket med overlege i gynekologi og hun sa man kan kjenne det med en gang hormonene kommer!

Kjenner jeg er i skikkelig klage humør nå :/ prøver å sove, sånn at jeg får barna på skolen i morgen tidlig, men har konstant sure oppstøt, å det gir seg heller ikke :( what to do? :( og di siste dagene må jeg opp 2-3 ganger pr natt for å tisse og det er veldig irriterende når jeg ikke får sove etterpå :@ og oppå det igjen har jeg hatt så vondt i puppene mine di siste dagene at jeg flere gang har grått for det gjør så uendelig vondt :( flere som har like mye vondt?

Lillejenta er syk på dag 2.. Vært våken i heeele natt.. Skjønner ikke hvordan jeg sksl komme meg gjennom dagen her

Fy f*** som jeg gleder meg til å flytte fra denne drittleiligheten. Bor i en gammel bygård og nå driver de og pusser opp i gangen.. Borer i mur og sliper og banker. Sover dårlig nok fra før på natta og nå får jeg ikke sovet på dagen heller :(

Var hos legen på torsdag (hvor jeg forøvrig måtte vente nesten ei uke før jeg fikk time hos) og han sa han skulle henvise meg videre til gynekologen for tidlig ul siden jeg ikke vet hvor langt jeg er på vei. Ringte til gynekologen i dag for å høre om de hadde satt opp en time men de hadde ikke fått henvisningen fra legen min en gang så nå ringte jeg til legekontoret mitt og purret på de! Så da må jeg nok vente iallefall 1 uke til!! Jeg vil allerhelst vite det NÅ!!

Var så trøtt så sovnet før elleve i dag/går, hvs skjer? Våknet halv tre og har ligget våken siden... hmpf!!

Back
Topp