Klagetråd

Er ikke på jobb i dag, skal ringe legen snart :)

Syns alt plutselig ble verre i helgen, så følger med på inntak og uttak :p har fått i meg litt kjeks, men de truer med å komme opp igjen..
Off :( høres ut som at du burde en tur til legen. Må nok måle litt blodverdier...
 
Mye våken i natt pga ei lita ei som hoster.. Nå kommer trøttheten for fullt. Skulle egentlig jobbe i kveld, men tror det blir å sove på sofaen i stedet.
 
Der ja, låsning i ryggen Kommer meg nesten ikke opp av senga. Og så flott at konefar drar utenlands i morgen tidlig. Da skal nok ryggen og den trassige 4-åringen få det fint sammen
 
Er så kvalm i dag at jeg får ikke i meg frokost. Ligger å knasker kjeks. Å så trøtt også da. Huff. Vil ikke på jobb!
 
Veldig kvalm her og... Er sykemeldt fra skolen, så pleier å sove meg gjennom formiddagen, men i dag skal 4-åringen til legen, så har hun hjemme. Gleder meg til kl er 13 og hun skal til faren sin! skal sove helt til i morgen ettermiddag x)
 
Kvalm!!Trøtt! Spyr oftere nå (2 gng på 3 dager mot 1 uke mellom spyinga) Heldigvis sykemeldt 2 ganger i uka pga kvalme og trøtthet .
Og nå røk tørketrommelen også. Det passet supert!
 
Grusom morgen! Hver morgen kjører 3-åringen fullt anfall når vi skal kle på han for å dra. Helt umulig å kle på noen som vrir seg som er orm og hyler som en ulv! I dag hadde vi satt av ekstra god tid til påkledning slik at vi kunne ta det med ro og ikke stresse, siden vi tenkte det ville gjøre susen, men det ga han bare ekstra tid til å lage det verste anfallet ever! Noen tips til hva vi kan gjøre? Det er så trist når han går ut døra og gråter og er sint ;-(
 
Grusom morgen! Hver morgen kjører 3-åringen fullt anfall når vi skal kle på han for å dra. Helt umulig å kle på noen som vrir seg som er orm og hyler som en ulv! I dag hadde vi satt av ekstra god tid til påkledning slik at vi kunne ta det med ro og ikke stresse, siden vi tenkte det ville gjøre susen, men det ga han bare ekstra tid til å lage det verste anfallet ever! Noen tips til hva vi kan gjøre? Det er så trist når han går ut døra og gråter og er sint ;-(

Nå har ikke jeg barn selv men jeg husker når min lillesøster slo seg vrang da vi var små (sta som et esel). Mamma holdt på å bli galen så hun ble levert i barnehagen i pysjamas ett par ganger. Da ble det en slutt på drøyinga rett og slett fordi jeg tror hun forstod at hun måtte i barnehagen uansett. Husker jeg synes det var super pinlig. :p
 
Har veldig vondt i ryggen og føler jeg ikke får så mye hjelp med storebror av kjæresten :(
 
Nå har ikke jeg barn selv men jeg husker når min lillesøster slo seg vrang da vi var små (sta som et esel). Mamma holdt på å bli galen så hun ble levert i barnehagen i pysjamas ett par ganger. Da ble det en slutt på drøyinga rett og slett fordi jeg tror hun forstod at hun måtte i barnehagen uansett. Husker jeg synes det var super pinlig. :p
Det skjønner jeg godt! ;) Men vi har ikke bil og har 45 min reisevei i snøkaos, så pysj er litt uaktuelt ;)
 
Grusom morgen! Hver morgen kjører 3-åringen fullt anfall når vi skal kle på han for å dra. Helt umulig å kle på noen som vrir seg som er orm og hyler som en ulv! I dag hadde vi satt av ekstra god tid til påkledning slik at vi kunne ta det med ro og ikke stresse, siden vi tenkte det ville gjøre susen, men det ga han bare ekstra tid til å lage det verste anfallet ever! Noen tips til hva vi kan gjøre? Det er så trist når han går ut døra og gråter og er sint ;-(
Jeg har noen sånne runder med min (snart)3 - åring jeg også. Har vært et par ganger hvor jeg har sagt at mamma reiser fra deg hvis du ikke er snill nå. Også har jeg kledd på meg og gått ut døra ventet noen sekunder før jeg går inn igjen og spør om hun skal være med. Sikkert ikke veldig pedagogisk, men hun skjønner alvoret da. Men en litt hyggeligere måte er å snakke om hva de skal gjøre i barnehagen den dagen slik at hun får lyst til å dra. Også har jeg spurt henne hva hun tror de andre barna I bhg sier hvis hun kommer i pysj, også ler vi litt sammen av de forskjellige scenariene jeg nevner. ;-) morsomt med 3-årstrass!
 
Grusom morgen! Hver morgen kjører 3-åringen fullt anfall når vi skal kle på han for å dra. Helt umulig å kle på noen som vrir seg som er orm og hyler som en ulv! I dag hadde vi satt av ekstra god tid til påkledning slik at vi kunne ta det med ro og ikke stresse, siden vi tenkte det ville gjøre susen, men det ga han bare ekstra tid til å lage det verste anfallet ever! Noen tips til hva vi kan gjøre? Det er så trist når han går ut døra og gråter og er sint ;-(
Her og.. Problemet her er HVA hun skal ha på.. Vil ikke ha på annet enn kjoler.. Og gjerne da den hun hadde på seg dagen før. Nå har vi delvis løst det ved å finne frem klær dagen før, men ikke alltid det funker.

Har til tider sagt at mamma må på jobb og hvis du skal i barnehagen må du gjøre som jeg sier. Hvis ikke går mamma nå! Da blir hun som regel litt medgjørlig..
 
Eg elska å stå på ski og er blitt invitert med på hyttetur i helga - og må seie nei! Er så få som skal bli med, at ville blitt gjennomskua med en gong eg ikkje tok meg ei øl og en sigg :( Late som å drikke vin (men alkoholfri) ville ikkje funka i den vennegjengen.. Må late som eg får familiebesøk elller et eller anna... :(
 
Har slitt så med å sove på natta den siste uka så da jeg var ferdig på jobb i dag bestemte jeg at jeg ikke skulle sovne på sofaen i kveld. Gjett hvem som sovna uten å merke det engang. .Argh. ... Vurderer å bare legge meg for kvelden og sove videre.. helt håpløst. Ble så kvalm etter middag så jeg orker ikke annet enn å ligge nede uansett.
 
Grusom morgen! Hver morgen kjører 3-åringen fullt anfall når vi skal kle på han for å dra. Helt umulig å kle på noen som vrir seg som er orm og hyler som en ulv! I dag hadde vi satt av ekstra god tid til påkledning slik at vi kunne ta det med ro og ikke stresse, siden vi tenkte det ville gjøre susen, men det ga han bare ekstra tid til å lage det verste anfallet ever! Noen tips til hva vi kan gjøre? Det er så trist når han går ut døra og gråter og er sint ;-(
Har ei på 2 år, hun kan også være sånn til tider. Har du prøvd å la han/hun hente klær selv, prøve å ta på lua selv osv. Vet det kan ta lang tid, men sikkert ikke lengre tid enn trassen tar :)

Det hjelper ihvertfall oss under bleieskift
 
Har ei på 2 år, hun kan også være sånn til tider. Har du prøvd å la han/hun hente klær selv, prøve å ta på lua selv osv. Vet det kan ta lang tid, men sikkert ikke lengre tid enn trassen tar :)

Det hjelper ihvertfall oss under bleieskift
Vi har prøvd å la han kle på seg selv, men det gidder han ikke så da bare løper han sin vei. Dette gjelder ytterklær.
 
Ååhåhå..så ufattelig svimmel i dag da.. føles som å ha kjørt karusell gitt... Regner med det bare er enda et symptom...jeje, går vel over.
 
Back
Topp