Klagetråd

Jeg kaster snart opp middagen... Hurra... Kun fått i meg to ristede brødskiver og litt middag..
 
Trøtt, trøtt, TRØTT! Har nesten sovnet på jobb flere ganger og får ikke gjort noe av det jeg skal. Har så lyst å tigge sykemelding, men det funker dårlig siden jeg har oppstart på et deltidsstudie om halvannen uke. Lurer på hvordan det skal gå.. *klageklage*

I-landsproblemer
 
Kjenner jeg har såå liten lyst til å gå på jobb. Kjennes ut som jeg er tygd og spytta ut.. Er ikke kvalm i dag, så burde ikke klage.. og er 25% sykemeldt for å få et par timers ekstra søvn.. Men allikevel er jeg helt utslitt føles det ut som..
 
Måtte ta med en pause på baderomsgolvet, for så å gå ned en etg og ta en ny pause i sofaen.. Stakkars jenta mi, tok sin tid før hun fikk frokost. Jeg har kun klart å få i meg marie kjekse.. Klarte ikke å kjøre henne i bhg i dag, så her er vi begge hjemme
 
Kastet opp for første gang i morges. Hurra :p Synes veldig synd på meg selv her jeg ligger i sofaen.
 
Kommet meg på jobb..men er ikke akkurat supereffektiv.. Kvalmen kom, men har døyvet den med cola og saltpastiller.. vil hjeeeeeem!!
 
Jeg kaster snart opp middagen... Hurra... Kun fått i meg to ristede brødskiver og litt middag..
Har oppdaget ting som (for meg) går å spise: Potetmos med kokte grønnsaker (amerikansk blanding), pommes strips stekt i ovn uten olje men med salt, littebitt avocado med salt og pepper.
Kanskje du kan teste noe av dette?
Tenkte å prøve meg på grønnsakssuppe i morgen. *spent*
 
Har oppdaget ting som (for meg) går å spise: Potetmos med kokte grønnsaker (amerikansk blanding), pommes strips stekt i ovn uten olje men med salt, littebitt avocado med salt og pepper.
Kanskje du kan teste noe av dette?
Tenkte å prøve meg på grønnsakssuppe i morgen. *spent*
Kan prøve :) i sta fikk jeg plutselig lyst på risengrynsgrøt og ba samboeren kjøpe.. Dumme, dumme meg.. Det var ikke like behagelig på vei opp :p går som regel i ristet brød :) men kjenner jeg gruer meg til jeg skal på jobb i morgen, blir bare dårligere og dårligere. Burde hatt en 100% nå kjenner jeg.. :(
 
Kan prøve :) i sta fikk jeg plutselig lyst på risengrynsgrøt og ba samboeren kjøpe.. Dumme, dumme meg.. Det var ikke like behagelig på vei opp :p går som regel i ristet brød :) men kjenner jeg gruer meg til jeg skal på jobb i morgen, blir bare dårligere og dårligere. Burde hatt en 100% nå kjenner jeg.. :(
Har funnet ut at jeg må å holde meg unna melkeprodukter... (youghurt kan gå en sjelden gang...) så grøt hadde jeg nok styrt unna ;) hadde gulost på skivene på jobb i dag, men ble kvalm så måtte kaste osten og spise brød med tynt lag med smør istedet... Hurra! :p

Hvis det blir helt umulig på jobb i morra får du gå hjem og så ta en tur til legen dagen etter og be om 100%
 
Åhh...melk er jo såååå godt, eneste som funker på meg på de sure oppstøtene jeg har også... Jeg som nesten ikke drakk melk tidligere...
 
Åhh...melk er jo såååå godt, eneste som funker på meg på de sure oppstøtene jeg har også... Jeg som nesten ikke drakk melk tidligere...
Drakk masse melk de første ukene, men etter kvalmen satte inn var det bare å gi opp...
 
Har funnet ut at jeg må å holde meg unna melkeprodukter... (youghurt kan gå en sjelden gang...) så grøt hadde jeg nok styrt unna ;) hadde gulost på skivene på jobb i dag, men ble kvalm så måtte kaste osten og spise brød med tynt lag med smør istedet... Hurra! :p

Hvis det blir helt umulig på jobb i morra får du gå hjem og så ta en tur til legen dagen etter og be om 100%
Jeg tåler egentlig ikke melk, så burde holde meg unna :p

Men nå reagerer jeg på ALT, jeg får i meg mat, men 10-20-30 min etterpå så blir jeg helt slått ut av kvalmen. Jeg brekker meg og kjenner kjeven jobber på høygir en liten stund og så kommer alt i retur :( kjenner jeg er så lei! Får bare tenke på at det kommer en liten bebis ut av dette :)

Ringer nok legen i morgen uansett..
 
Jeg er så lei av å spise!

I dag gikk det ikke en halvtime engang før jeg var sulten igjen etter middag :confused:
 
Jeg tåler egentlig ikke melk, så burde holde meg unna :p

Men nå reagerer jeg på ALT, jeg får i meg mat, men 10-20-30 min etterpå så blir jeg helt slått ut av kvalmen. Jeg brekker meg og kjenner kjeven jobber på høygir en liten stund og så kommer alt i retur :( kjenner jeg er så lei! Får bare tenke på at det kommer en liten bebis ut av dette :)

Ringer nok legen i morgen uansett..
Klarer du ikke å holde på noe? Hva med væske? Du må passe på så du ikke blir dehydrert! :/
 
Blæh! Kvalm, tror jeg har urinveisinfeksjon og skal levere et glass til legen. Forstoppelse med vil ha bekreftelse fra legen at medisinen jeg vil ta er ok. Klærne passer ikke og jeg skal representere jobben på et seminar, være hyggelig og engasjerende. Skal ut å spise etter seminaret og må unngå å spise gøye ting og drikke øl. *edder og galle*.
 
Klarer du ikke å holde på noe? Hva med væske? Du må passe på så du ikke blir dehydrert! :/
I går holdt jeg bare på to brødskiver og litt vann. Har drukket litt vann i dag som kom opp igjen, må bare få ungen i bhg så skal jeg prøve med litt mer vann og litt mat. Så skal jeg legge meg for å sove rett etterpå i håp om at det holder seg nede..
 
I går holdt jeg bare på to brødskiver og litt vann. Har drukket litt vann i dag som kom opp igjen, må bare få ungen i bhg så skal jeg prøve med litt mer vann og litt mat. Så skal jeg legge meg for å sove rett etterpå i håp om at det holder seg nede..
Har du fått 100%? Høres ut som du trenger det... Hvis du ikke holder på vann må du dra til legen... Det er ikke bra!
 
Gruuuuuusom tur til jobb i dag med helt kaos pga snøen. Brukte over en time på turen og måtte stå som sild i tønne mesteparten av veien. Det verste var allikevel at jeg har glemt sea bands'a mine hjemme i dag! :(
 
Har du fått 100%? Høres ut som du trenger det... Hvis du ikke holder på vann må du dra til legen... Det er ikke bra!
Er ikke på jobb i dag, skal ringe legen snart :)

Syns alt plutselig ble verre i helgen, så følger med på inntak og uttak :p har fått i meg litt kjeks, men de truer med å komme opp igjen..
 
Back
Topp