Klagetråd, fyr løs jenter!

Urk! Jeg er konstant sulten!! Hvis jeg ikke spiser blir jeg kvalm. Har konstant metallsmak i munnen og halsbrann. Glemte jeg å si oppblåst og kvisete? Aldri hatt så mye kviser før. Dessuten føler jeg meg feit og kvapsete.

Sånn! Puh! :p

Samme her, føler meg sulten rett etter at jeg har spist. Aner ikke når jeg er mett, for sultfølelsen sitter liksom rett ved siden av mettheten. Rart å være sulten og mett på en gang.
Og kviser!!! Ser ut som jeg er 14! :P
Og bekkenløsning!! Ser ut som jeg er 90! Hoi :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Og legen sa til meg at "ja han kunne godt se gravidmagen min" også etter å ha kjent etter livmora som han mente -ikke- hadde steget opp enda, så lurte han på om jeg spiste mer nå, og om jeg spiste mer søtt som gravid :S :P nei. Følte meg ti kilo tyngre etter det, nå skal jeg holde inne denne ikkegravide magen for alvor :P er slank til vanlig, og den magen er ikke normal å ha for meg. Blæblæblæ

Noen ganger blir jeg usikker på om det er foran eller bak det kommer ut! Gud så irriterende. Nei, får smokke i meg ei skive og finne senga. Nok lørdag på denne jenta :) god natt :)

Er så tungpust og har så hjertebank!! Dumme migrenen som nesten tar livet av meg og!!!
Sukk!!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Er så tungpust og har så hjertebank!! Dumme migrenen som nesten tar livet av meg og!!!
Sukk!!

Huff :-( god klem til deg. Hjertebank og tungpustet er jeg selv også, men heldigvis ikke migrene. Håper det gir seg for deg snart :-)

Huff :-( god klem til deg. Hjertebank og tungpustet er jeg selv også, men heldigvis ikke migrene. Håper det gir seg for deg snart :-)

Hadde virkelig ikke trodd tungpustheten skulle komme så fort. Jeg forbinder det med å bli stor og tung. Er ingen av delene forløpig, men gruer meg til jeg blir det.

Jeg irriterer meg bare generelt over samboer.. Alt han gjør å sier er liksom feil:-p Stakkars mann, han prøver så godt han kan og handle å lage mat, så har han handlet feil merke på fiskepinnene, og jeg går bittert å setter meg på stua, uten å spise middag:-p Haha.. Må le litt av meg selv!:-p

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

, post: 16591368, member: 87693"]Er så tungpust og har så hjertebank!! Dumme migrenen som nesten tar livet av meg og!!!
Sukk!!

Æsj, kjedelig. Har du migrene fra før, eller er den svangerskapets relatert?

Klager litt her også jeg. Nå et det kvelden og snart tid for 3/5 dose med denna gelen som skal gjøre forholdene til små'n litt bedre. Gruer meg bare sånn til i morgen hvis disse brekningene kommer da også, må jo på jobb.

Nå har jeg akkurat gjort noe jævlig flaut! Åh herregud. Står i kø på veg inn til oslo. Jeg har prøvd i en time å ikke spy, pleier å gå fint. Men nå? Neida!!! Så ned med vindu, i bilkø, og ut med hodet for å kaste opp!! :p godt det bare var vann jeg har rukket å få i meg idag da, med tanke på alle de andre bilistene som var så "heldig" å få se på :p herregud :(

Uff! Den kvalmen er ikke noe gøy!! Bra du kunne spy ut av vinduet da

Måtte jo ut en stann :p klarer ikke holde nede noe ennå, kommer bare opp igjen :/ har oppgradert til pose da :p skal på langtur idag, og å kaste opp ut vindu i 100km/t er noe jeg ikke vil gjøre :p

Nei huff :( Det kan ikke ha vært noe kjekt... Godt du har pose nå ;)

Jeg har fått bekkenløsning som ****! Jeg visste jeg kom til å få det denne gangen også, siden jeg har hatt det i mine 2 tidligere svangerskap, men trodde ikke den kom så tidlig :(

Måtte jo ut en stann :p klarer ikke holde nede noe ennå, kommer bare opp igjen :/ har oppgradert til pose da :p skal på langtur idag, og å kaste opp ut vindu i 100km/t er noe jeg ikke vil gjøre :p

Føler med deg har vært der, bråstoppet på bussholdeplass for å kaste opp ! Supert !!

Sent from my iPad using BV Forum

Dagens klage utbrudd: jeg er så trøtt!!! Selv om jeg sov 10 timer i natt, har egentlig bare lyst å gråte og alle og alt irriterer. Jeg ønsker hormonen velkommen,( får flashback fra tenåringstiden! ) mannen min er mer enn behjelpelig så jeg vil ikke klage til han! Så dere fikk d i dag! Takk for meg!

Back
Topp