Klagetråd, fyr løs jenter!

Er så piss lei av blødninger!!!! Kan jeg ikke bare få være glad og fornøyd??!! Drit lei av å gå rundt å være bekymret for når neste blødning dukker opp!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Er så piss lei av blødninger!!!! Kan jeg ikke bare få være glad og fornøyd??!! Drit lei av å gå rundt å være bekymret for når neste blødning dukker opp!!

Huff, håper det gir seg snart. Du får oppfølging eller?

Sent from my iPad using BV Forum

Huff, håper det gir seg snart. Du får oppfølging eller?

Hva slags oppfølging kan man egentlig få ved blødninger? Jeg har hørt om bruk av homeopati ved truende aborter, men jeg vet ikke hva legene gjør?

Hva slags oppfølging kan man egentlig få ved blødninger? Jeg har hørt om bruk av homeopati ved truende aborter, men jeg vet ikke hva legene gjør?
Nei jeg har dessverre ikke noen erfaring, men det jo legene vite?

Jeg vil tro at en burde fått oppfølging ved bruk av ultralyd, vertfall for å roe ned den gravide, eller at den gravide i værste tilfelle får vite om det har gått galt, så fort som mulig

Får oppfølging i den forstand at jeg skal ta kontakt med sykehuset ved nye blødninger. Så bli det UL om de synes det er nødvendig. Jeg vet jo at det mest sannsynlig er blodoppsamlingen som det blør ifra..meeen utrolig kjipt uansett..Det som er helt sikkert er jeg aldri har studert papiret etter hvert dobesøk mer nøye enn nå:-p hehe!

Føler med deg har vært der, bråstoppet på bussholdeplass for å kaste opp ! Supert !!

Gubben var så ålreit og svingte av da jeg nesten var ferdig spydd han :p hahah
Da jg var ferdig og kunne ta hodet inn så begynte vi bare å le begge to :p men nei å kjett det er å kaste opp!!!!! Håper jeg slipper unna idag! Er litt på og av så føler virkelig med dere som holder på flere dager og fler ganger om dagen!

Kunne jo bare drømme om at frokosten ble lengre enn en time!!!!!!! Fader. Også lurte jeg på en ting, for nå kom det litt blod også, men mulig jeg bare er sår i halsen/gommen? Eller burde jeg dra til lege??

Kunne jo bare drømme om at frokosten ble lengre enn en time!!!!!!! Fader. Også lurte jeg på en ting, for nå kom det litt blod også, men mulig jeg bare er sår i halsen/gommen? Eller burde jeg dra til lege??

Vis du kaster opp mye er det nok sår hals. Jeg har slitt med det samme. Blitt flinkere til å drikke vann pga det for sa gror det fortere. Det er virkelig slitsomt å ha det sånn. Jeg drar aldri noe sted uten pose lengre. Hvor langt er du på vei nå? Masse god bedring !!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vis du kaster opp mye er det nok sår hals. Jeg har slitt med det samme. Blitt flinkere til å drikke vann pga det for sa gror det fortere. Det er virkelig slitsomt å ha det sånn. Jeg drar aldri noe sted uten pose lengre. Hvor langt er du på vei nå? Masse god bedring !!

Er ikke mye jeg kaster opp egentlig, var de to gangene igår også en gang (inntil videre...) idag, ellers får jeg nesten ikke i meg noe.. Jeg er 12+2 så syns det er litt rart at jeg begynner å spy nå! Blir faktisk litt bekymret og får ikke noe ul før 3 desember!! Må ringe JM/lege når jeg er hjemme fra Ålesund og høre..

Er ikke mye jeg kaster opp egentlig, var de to gangene igår også en gang (inntil videre...) idag, ellers får jeg nesten ikke i meg noe.. Jeg er 12+2 så syns det er litt rart at jeg begynner å spy nå! Blir faktisk litt bekymret og får ikke noe ul før 3 desember!! Må ringe JM/lege når jeg er hjemme fra Ålesund og høre..

Greit å snakke med en lege og få litt ro :-) jeg håper virkelig jeg er ferdig når jeg har rundet 12 uker. Har kastet opp i 4 uker i strekk hver dag og natt så rimelig lei. Håper det ordner seg for deg snart :-)

Greit å snakke med en lege og få litt ro :-) jeg håper virkelig jeg er ferdig når jeg har rundet 12 uker. Har kastet opp i 4 uker i strekk hver dag og natt så rimelig lei. Håper det ordner seg for deg snart :-)

Ja, skal dit fredag neste uke og ta blodprøver i forhold til svangerskapet også sa hun at jeg antakelig blødde pga sår :)
Håper det order for deg også, har ikke så mye å surve over jeg kjenner jeg når du har holdt på så lenge :( god bedring til deg også!! :)

Ikke les lenger om du er "var" for sensitive/blod informasjon

Forstoppelse og forb@nna hemeorider! Fikk lettere panikk i sted da jeg skulle på do. Satte igang prosessen med eviglange trykkingen uten noe som kommer ut. Det som kom ut var en liten klumb, spruta mye blod og en haug med blod på papiret ( jeg vet det kom ut bak og ikke fremme) Tror det er på tide å gå på apoteket eller å få tak i noen svisker for å ordne opp i f@enskapet....Bør vell ringe legen uansett..

Last edited:
Kjenner meg igjen fra nr 1. Heldigvis ikke der enda.. grøss det er mye værre enn å føde!!!

*bank i bordet*... har tidligere sluppet unna, men samboeren har sliti masse med Hemmoser. Og jeg tenker at det gravidsymptomet skal han jammen få beholde for seg selv!

Masse god bedring!

Ja, dette er virkelig noe dritt! Heldigvis har jeg ingen symptomer fra de nå ( har ikke hatt det på en stund) , men å se alt det blodet gir jo deg en liten støkk. Får begynne på Vi-sibin igjen, har god effekt av det :)

hater å være kvalm hele dagen, samtidig som at jeg er trøtt og lei.. og når jeg endelig kommer hjem fra jobb og skal slappe av er det en valp som venter på meg å han skal selvsagt også ha sin oppmerksomhet, å ikke minst en times tur. selv om jeg har en veldig snill samboer så ender det bestandig opp med at jeg må lufte den jævla bikkja.. det eneste som funker mot kvalmen for min del er å stappe i meg knust is eller slush.. aner ikke hvorfor men det funker.

Den ene puppen min vokser noe veldig om dagen så jeg er jo helt skeiv? Ser skikkelig teit ut :-P

hater å være kvalm hele dagen, samtidig som at jeg er trøtt og lei.. og når jeg endelig kommer hjem fra jobb og skal slappe av er det en valp som venter på meg å han skal selvsagt også ha sin oppmerksomhet, å ikke minst en times tur. selv om jeg har en veldig snill samboer så ender det bestandig opp med at jeg må lufte den jævla bikkja.. det eneste som funker mot kvalmen for min del er å stappe i meg knust is eller slush.. aner ikke hvorfor men det funker.

Å nå fikk jeg lyst på slush !!

Back
Topp