Klagetråd, fyr løs jenter!

Savner kos...! Jeg blir snart gal av det her.. 6 uker uten penetrering skulle jeg alltids greie, men med sopp i bildet er liksom alt off the table :( I tillegg sover vi på hvert vår rom nå så lenge far er ute i jobb igjen. Med lange arbeidsdager fremover er jeg redd dette blir noen fryktelig lange uker :( Og den dritt-trøsken blir vi nok aldri kvitt, jeg og lillegutt bare smitter hverandre og jeg har ikke mulighet til å løpe rundt her naken for å lufttørke både over og underetasje hele tiden :( Ååååå syyyyyt


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Huff! Sopp er no dritt!!! Håper dere blir kvitt den snart!

Lillemann og jeg sover på et annet rom vi også. Han er så urolig på natta ennå og vil at mannen skal få sammenhengende søvn.

Savner sex!! Eller... savner kos med mannen. Tenkte å prøve i går, men babyen hadde heller planer om å bli overtrøtt og sutrete i timesvis så jeg fikk lagt meg kl. 03...

Bah... det er jo bare ca 5 mnd med nattmating igjen :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg vil og klage! 8 dager på overtid og ennå ingen tegn til baby. 4-5 cm åpning og godt moden - KOM!!!! Begge de to andre ble født termin/eller før, så hvorfor må du bli inne????????

Også er det kjipt å være eneste maimedlemmet igjen...virker i vertfallt slik...
 
I tillegg ble hun estimert til 4.6 kg for TO dager siden. Ja, har født "store" barn før (4.7), men trenger liksom ikke krype opp mot fem!
 
Huff, må bare syte litt.. Enda en dag hvor Sambo kommer inn døra rett fra jobb, setter seg ned og sovner etter 3 minutter. Han er overarbeidet og har vært det lenge. Får så vondt av han, samtidig som jeg kunne trengt litt avlastning nå :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Huff, må bare syte litt.. Enda en dag hvor Sambo kommer inn døra rett fra jobb, setter seg ned og sovner etter 3 minutter. Han er overarbeidet og har vært det lenge. Får så vondt av han, samtidig som jeg kunne trengt litt avlastning nå :(


Sent from my iPhone using BV Forum

Uff, høres ut som dere er slitne. Har dere ingen nær familie eller gode venner som kan hjelpe dere litt? Ingen skam å spørre, og vil tro de absolutt forstår.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jadda, dette skulle bli en knalldag.
Mens jeg prøver å pakke til 4 ukers ferie, innser jeg at jeg må fornye garderoben og får den fantastiske ideen om å ta initiativ til det loppemarkedet som gjengen har snakka om i årevis. Men neida, når jeg presenterer planen er det "en god idé, om det bare kunne være et annet sted til en annen tid og med et anna opplegg. Hva hvis vi bare gjør det slik og slik?". Jo, fint det, men det er jo ingen som gjør det!

Trodde den nye, fine kaffemaskina mi skulle og gjøre dagen lysere, men den er blitt forsinket i posten :(

Så nå er huset fullt av hauger med klær jeg nødig vil dumpe rett i fretex-containeren (ulempen med å bli tynn av svangerskap....) og vi reiser i morra tidlig....

Og ungen vil bare grine og spise, av alle dager han kunne bestemme seg for å være vanskelig på, så var dette heeelt riktige dagen.
 
Frustrert over lillegutt som bare tuller med puppen!!!!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp