Klagetråd, fyr løs jenter!

Han sendte en del meldinger om alt var bare bra. Jeg skrev ja, selv om jeg lå i fosterstilling av alle kynnerene. Han får ikke gjort noe med dem allikevel:)
 
Mannen her nekter å ta seg en eneste øl. Selv om vi har noen i kjøleskapet. Hans valg.

Jeg har lange fødsler, så er ikke noe problem at han stikker ut. Goood tid til å komme seg hjem hvis noe skulle skje.
 
Leste litt vannfødsel i går og så at max bmi er på 30 og jeg er farlig nær den grensen nå! Blir litt bekymret om jeg må gå flere dager på overtid og legge på meg flere kg så jeg ikke kan føde i vann:smiley-angry017
 
Leste litt vannfødsel i går og så at max bmi er på 30 og jeg er farlig nær den grensen nå! Blir litt bekymret om jeg må gå flere dager på overtid og legge på meg flere kg så jeg ikke kan føde i vann:smiley-angry017

Jeg trodde ikke BMI gjaldt for høygravide. Sikker på at ikke det er BMI som registreres ved starten av svangerskapet som gjelder?
 
Jeg trodde ikke BMI gjaldt for høygravide. Sikker på at ikke det er BMI som registreres ved starten av svangerskapet som gjelder?
oi kanskje det er det:eek: Da er det vertfall helt trygt for tror den lå på 20 før jeg ble gravid. Når jeg tenker meg om så virker det mer logisk:rolleyes:
 
Tror det må være BMI ved startvekt ja. Det er jo vanlig å gå opp ca 10 kg og for en som i utgangspunktet er normalvektig kan det utfordre anbefalt BMI :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I feel you Vanilla.

Dag to på overtid her. Kjeder meg.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
F&kr/:mad: i h@"&kr så skuffa jeg er nå. Fikk akkurat vite at min mann har jobbvakt denne uken; TERMINUKA..! Er det mulig å være så sløv..? I bestefall vil det si telefonsupport til alle døgnets tider, i verste fall at han må reise øst-Norge rundt, opptil 4-5 timer unna hjem og sykehuset. Vi har svangerskapskurs på tirsdag, termin onsdag og JM på fredag til stripping. Ååååå, great news....


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Klage litt fordi jeg fortsatt er forkjølet på tredje dagen, kommende storesøster er forkjølet og fikk feber i dag, og det er "bare" 7 dager igjen til keisersnitt. Mannen er ikke forkjølet enda, så vi må passe veldig på at han ikke blir smittet for da spørs det vel om han rekker å bli kvitt forkjølelsen på de 7 dagene som er igjen nå. Storesøster og jeg blir forhåpentligvis friske i tide. Men jammen er det slitsomt å være så høygravid og samtidig så forkjølet, potte tett og med halsvondt. Blæh! (Såh, dagens syt unnagjort ;) ).


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Klage litt fordi jeg fortsatt er forkjølet på tredje dagen, kommende storesøster er forkjølet og fikk feber i dag, og det er "bare" 7 dager igjen til keisersnitt. Mannen er ikke forkjølet enda, så vi må passe veldig på at han ikke blir smittet for da spørs det vel om han rekker å bli kvitt forkjølelsen på de 7 dagene som er igjen nå. Storesøster og jeg blir forhåpentligvis friske i tide. Men jammen er det slitsomt å være så høygravid og samtidig så forkjølet, potte tett og med halsvondt. Blæh! (Såh, dagens syt unnagjort ;) ).


Sent from my iPhone using BV Forum
Uff , god bedring ❤️
 
Ikke akkurat klaging, men når har du tenkt å komme uuuuut lille babis..? ❤️
Mor begynner å bli litt utholdmodig her nå, selvom termin ikke er før på mandag.. ;-)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Arg... Mannfolk.... Er somregel jeg som steller lille gutt om nettene. Fordi mannen jobber. I dag skal han ha hjemmekontor. Og lille gutt våknet ti på 7 og skulle ha mat. Han våknet kl 3 i natt også. Da hentet jeg mat og samboer ga han. Fordi han ville. Jeg var klar for og gi. Men til morgen i dag spurte jeg om han kunne ordne en flaske mens jeg ammet det lille jeg har og da ble han så irritert. Og sa at jeg bare skulle vente til jeg begynte p jobbe igjen... Syntes det er sp lite hyggelig å true hverandre slik. Dessuten svarte jeg at jeg ikke trodde det ble noe problem siden jeg hadde innsett at mine behov kom sist her i huset.... Arg...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Arg... Mannfolk.... Er somregel jeg som steller lille gutt om nettene. Fordi mannen jobber. I dag skal han ha hjemmekontor. Og lille gutt våknet ti på 7 og skulle ha mat. Han våknet kl 3 i natt også. Da hentet jeg mat og samboer ga han. Fordi han ville. Jeg var klar for og gi. Men til morgen i dag spurte jeg om han kunne ordne en flaske mens jeg ammet det lille jeg har og da ble han så irritert. Og sa at jeg bare skulle vente til jeg begynte p jobbe igjen... Syntes det er sp lite hyggelig å true hverandre slik. Dessuten svarte jeg at jeg ikke trodde det ble noe problem siden jeg hadde innsett at mine behov kom sist her i huset.... Arg...


Sent from my iPhone using BV Forum
Æsj, kjenner igjen frustrasjonen din! Får håpe det var mer at han var grinete om mårran ! Veldig kjedelig med det der .. Som om det å ha baby + husarbeid ikke er "jobb" nok om dagen, og at mennenes jobb er jo såå mye mer krevende .. Nei, de kan få se hvor "lite krevende" det er når de må ha de aleina hele dagen sjæl :p
Sender deg en trøstendes klem i alle fall <3 blir bedre får vi tru :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Æsj, kjenner igjen frustrasjonen din! Får håpe det var mer at han var grinete om mårran ! Veldig kjedelig med det der .. Som om det å ha baby + husarbeid ikke er "jobb" nok om dagen, og at mennenes jobb er jo såå mye mer krevende .. Nei, de kan få se hvor "lite krevende" det er når de må ha de aleina hele dagen sjæl :p
Sender deg en trøstendes klem i alle fall <3 blir bedre får vi tru :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Takk. :) gikk seg heldigvis til. :) men han er ekstremt grinete til tider. :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Takk. :) gikk seg heldigvis til. :) men han er ekstremt grinete til tider. :p


Sent from my iPhone using BV Forum

Så bra :) godt når det gjør det :)
Hahahah, hender denna her er det også, men så er jeg heelt garantert grinete til tider jeg og tenker jeg :D haha :p
Men er kjett med de kommentarene som bare popper ut av munnen fordet da:/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så bra :) godt når det gjør det :)
Hahahah, hender denna her er det også, men så er jeg heelt garantert grinete til tider jeg og tenker jeg :D haha :p
Men er kjett med de kommentarene som bare popper ut av munnen fordet da:/


Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg prøver å være bevist på å ikke la det gå utover andre om jeg har hatt en dårlig dag. :) men det er ikke han så bevist på...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp