Han sendte en del meldinger om alt var bare bra. Jeg skrev ja, selv om jeg lå i fosterstilling av alle kynnerene. Han får ikke gjort noe med dem allikevel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Leste litt vannfødsel i går og så at max bmi er på 30 og jeg er farlig nær den grensen nå! Blir litt bekymret om jeg må gå flere dager på overtid og legge på meg flere kg så jeg ikke kan føde i vann
oi kanskje det er det Da er det vertfall helt trygt for tror den lå på 20 før jeg ble gravid. Når jeg tenker meg om så virker det mer logiskJeg trodde ikke BMI gjaldt for høygravide. Sikker på at ikke det er BMI som registreres ved starten av svangerskapet som gjelder?
Æsj uke 41 i dag 4 dager overtid og ingen tegn på fødsel
Æsj uke 41 i dag 4 dager overtid og ingen tegn på fødsel
Uff , god bedringKlage litt fordi jeg fortsatt er forkjølet på tredje dagen, kommende storesøster er forkjølet og fikk feber i dag, og det er "bare" 7 dager igjen til keisersnitt. Mannen er ikke forkjølet enda, så vi må passe veldig på at han ikke blir smittet for da spørs det vel om han rekker å bli kvitt forkjølelsen på de 7 dagene som er igjen nå. Storesøster og jeg blir forhåpentligvis friske i tide. Men jammen er det slitsomt å være så høygravid og samtidig så forkjølet, potte tett og med halsvondt. Blæh! (Såh, dagens syt unnagjort ).
Sent from my iPhone using BV Forum
Æsj, kjenner igjen frustrasjonen din! Får håpe det var mer at han var grinete om mårran ! Veldig kjedelig med det der .. Som om det å ha baby + husarbeid ikke er "jobb" nok om dagen, og at mennenes jobb er jo såå mye mer krevende .. Nei, de kan få se hvor "lite krevende" det er når de må ha de aleina hele dagen sjælArg... Mannfolk.... Er somregel jeg som steller lille gutt om nettene. Fordi mannen jobber. I dag skal han ha hjemmekontor. Og lille gutt våknet ti på 7 og skulle ha mat. Han våknet kl 3 i natt også. Da hentet jeg mat og samboer ga han. Fordi han ville. Jeg var klar for og gi. Men til morgen i dag spurte jeg om han kunne ordne en flaske mens jeg ammet det lille jeg har og da ble han så irritert. Og sa at jeg bare skulle vente til jeg begynte p jobbe igjen... Syntes det er sp lite hyggelig å true hverandre slik. Dessuten svarte jeg at jeg ikke trodde det ble noe problem siden jeg hadde innsett at mine behov kom sist her i huset.... Arg...
Takk. gikk seg heldigvis til. men han er ekstremt grinete til tider.Æsj, kjenner igjen frustrasjonen din! Får håpe det var mer at han var grinete om mårran ! Veldig kjedelig med det der .. Som om det å ha baby + husarbeid ikke er "jobb" nok om dagen, og at mennenes jobb er jo såå mye mer krevende .. Nei, de kan få se hvor "lite krevende" det er når de må ha de aleina hele dagen sjæl
Sender deg en trøstendes klem i alle fall <3 blir bedre får vi tru
Takk. gikk seg heldigvis til. men han er ekstremt grinete til tider.
Så bra godt når det gjør det
Hahahah, hender denna her er det også, men så er jeg heelt garantert grinete til tider jeg og tenker jeg haha
Men er kjett med de kommentarene som bare popper ut av munnen fordet da:/