Klagetråd, fyr løs jenter!

Nevarine

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Er det noe som plager dere? Her kan dere få utløp for det, og klage med andre i samme båt.
Fyr løs ;)
 
Jeg hater at jeg klager! Kunne ønska jeg var en av den som sa ååå så fantastisk det er å vær gravid. Men til nå har d hvert forferdelig!! Jeg er konstant kvalm og spyr hele tiden! Morgenkvalme hva er det? Mer som døgnkvalme! Jeg greier ikke få i meg noe mat, alt jeg har spist i dag er 1 og et halvt rund stykke me smør!! KLAGE! Takk for meg;)
 
Jeg har endelig blitt gravid så selv om jeg fisker som en rakett og ligner en pizza i ansiktet, så smiler jeg :D MEN jeg har mye utflod og innimellom når jeg tørker meg kommer litt tykk utflod med litt blodspor/brunt i. Så jeg ber på mine knær om å få beholde denne..!
 
Hehe, kunne ikke vært mer enig! Skjønner ikke koffor det kalles morgenkvalme engang, døgnkvalme passer mye bedre! Meeen, vi får trøste oss med at det kommer noe godt ut av det ;)
 
Morgenkvalme? Hva er det? Enig med Stinemor88, er døgnkvalme! I dag har heldigvis vore en av de bedre dagene, har gått uten mat siden søndag, kun spydd opp igjen det lille jeg har fått i meg, mens i dag har jeg klart å beholdt nesten en parisa pizza, 2 bananer, noen marie kjeks og en klemantin. Må si jeg ELSKER klemantiner :D Så bra at kvalmen ikke har fått tatt i fra med den gleden. I morgen skal jeg på ultralyd igjen, så gleder meg veldig til det :D

Ellers har dette vært det værste SV av de 2 jeg allerede har bak meg! Var aldri sengeliggende/hyperrmesis med de 2 første, føler meg fyllasyk++ hele tiden!
 
Døynkvalm ja, bøtta følger meg hele dagen !!! Åh er så lei av å spy !
 
Klage? Ok!
Jeg er lei av å være så trøtt at jeg sovner med en gang det bør stille, uansett hvor jeg er eller når på døgnet det er. Jeg er sur fordi jeg ikke har ork til å dra på trening! Jeg er så misunnelig på de som trener!
Jeg er irritert på meg selv for at jeg aldri klarer å være ajour, så jeg heletida må nijobbe for å bli ferdig. Også irriterer jeg meg over at kjæresten til stadighet går å beetboxer...
 
Fikk feil maki i sushien min! Forbanna dritt. Giddet ikke kjøre tilbake, burde lære meg å sjekke før jeg drar!!! Arg..
 
Blir i litt bedre humør av å lese klagene deres. Er så deilig å ikke være alene :)

Nå prøver jeg å få gubben til å kjøre å kjøpe eple juice !!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Så trøtt, så sliten, så kvalm, og så sur... Stakars meg, og stakars manne min...
 
Må klage på et par ting til i dag... Jeg fikk akutt lyst på kokt egg i dag og trålet alle serveringsstedene i nærheten etter en baguett med skivet egg. Enten var de utsolgte eller ikke fått inn :( :( i kveld fikk jeg ekstremt lyst på eple. Ruslet ut i hage n kl 21 men det var bekmørkt og de hang for høyt opp :( :( så nå ligger jeg i senga og bare furter.. Møkk!
 
Er så kvalm så kvalm så kvalm så kvalm!
Dritlei av å være i dårlig form.
Føles ut som at det aldri skal gå over..
 
Er så lei av å være hard i magen og presse heile tida til å med når jeg er på jobb, alle har lagt merke til at jeg bruker lengre tid på toalettet enn før...

Halsbrann rett etter jeg har spist uansett hva eg spiser æsjjjj...

Det verste er da bekkenløsning som er der heile tida hufff skal slutte å være så negativ går nok over etter prinsen kommer i februar får smøre meg med tålmodighet da;(
 
Ja denne beskrivelsen er ekkel! Men du vet du har det jævlig når du spyr opp igjen honni korn, som er blitt til en slik tjukk masse nedi magesekken at det setter seg fast i halsen, og i tillegg henger over doskålen å promper fordi det er så hardt å få ut av halsen :p huff, herregud, alt en skal oppleve!
 
Er så lei av å være hard i magen og presse heile tida til å med når jeg er på jobb, alle har lagt merke til at jeg bruker lengre tid på toalettet enn før...

Halsbrann rett etter jeg har spist uansett hva eg spiser æsjjjj...

Det verste er da bekkenløsning som er der heile tida hufff skal slutte å være så negativ går nok over etter prinsen kommer i februar får smøre meg med tålmodighet da;(

Kjøp visiblin pulver på apoteket, det stabiliserer magen og er mirakelkur mot forstoppet mage! Dette gikk jeg på (har følsom tarm) og var min redning i hverdagen! Aldri gått så normalt på do som da jeg gikk på det pulveret. PS; er ikke noe godt å drikke det, jeg prøvde med appelsin juice med fruktkjøtt og det var ok, men likte mye bedre å blande det med biola :)
 
Kjøp visiblin pulver på apoteket, det stabiliserer magen og er mirakelkur mot forstoppet mage! Dette gikk jeg på (har følsom tarm) og var min redning i hverdagen! Aldri gått så normalt på do som da jeg gikk på det pulveret. PS; er ikke noe godt å drikke det, jeg prøvde med appelsin juice med fruktkjøtt og det var ok, men likte mye bedre å blande det med biola :)

Kan man bruke vi-siblin fast da?
Har brukt microlax for å komme i gang, men så skjer det igjen og igjen føler jeg må bruke noe heile tida, har prøvd det meste duphalac, benefiber, svisker,linfrø drikker masse vann er lei av dette, føles som jeg skal presse ut babyen en dag dette er virkelig plagsom;(
 
Urk! Jeg er konstant sulten!! Hvis jeg ikke spiser blir jeg kvalm. Har konstant metallsmak i munnen og halsbrann. Glemte jeg å si oppblåst og kvisete? Aldri hatt så mye kviser før. Dessuten føler jeg meg feit og kvapsete.

Sånn! Puh! :p
 
Urk! Jeg er konstant sulten!! Hvis jeg ikke spiser blir jeg kvalm. Har konstant metallsmak i munnen og halsbrann. Glemte jeg å si oppblåst og kvisete? Aldri hatt så mye kviser før. Dessuten føler jeg meg feit og kvapsete.

Sånn! Puh! :p


SIGN,SIGN,SIGN,SIGNERER!
 
Kan man bruke vi-siblin fast da?
Har brukt microlax for å komme i gang, men så skjer det igjen og igjen føler jeg må bruke noe heile tida, har prøvd det meste duphalac, benefiber, svisker,linfrø drikker masse vann er lei av dette, føles som jeg skal presse ut babyen en dag dette er virkelig plagsom;(

Vi-siblin kan du bruke fast ja :)
 
Back
Topp