Klagetråd, fyr løs jenter!

Vanligvis sover jeg godt om natta, men inatt har det vært vondt.
Er førstegangs så mye nytt for meg, hodet var ikke festet på forrige kontroll, men lurer på om det er det som skjer ??

Har en følelse av at jeg har en tampong oppi der som sitter feil og har hatt endel smerter inni der, noen som har kjent på det før ?

Mye kynnere og menssmerter.. Kjedelig..

Sent from my iPhone using BV Forum

Mye kynnere og menssmerter.. Kjedelig..

Kroppen som jobber og modnest, er jo bra det da :) Hadde gitt mye for å kjent mer på at kroppen jobbet ;)

Kroppen som jobber og modnest, er jo bra det da :) Hadde gitt mye for å kjent mer på at kroppen jobbet ;)

Jaa ;-) Hadde det bare kommet noe baby av det ;-) Men jeg skal ikke klage heeelt enda - er jo nesten en måned til termin den 26 ;-)

Vondt i bekkenet når jeg går kan jeg godta. At jeg sover merkelig kan jeg godta. De hærsens håndverkerne som har montert skyvedøra på terrassen som later som den er en vegg når det er sol og varmt og nekter å åpne seg når jeg vil ut i solen og sove en lur, det kan jeg ikke godta! Grrr :(

Jaa ;-) Hadde det bare kommet noe baby av det ;-) Men jeg skal ikke klage heeelt enda - er jo nesten en måned til termin den 26 ;-)

Jeg har ikke termin før den 23, og jeg har klaget siden uke 33 :p Er lov å klage nå syns jeg, tiden er kommet der en kjenner på alle vondter i kroppen og bare håper at det er antydning til at noe er i gang :D :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Dobbelt

Jeg har ikke termin før den 23, og jeg har klaget siden uke 33 :p Er lov å klage nå syns jeg, tiden er kommet der en kjenner på alle vondter i kroppen og bare håper at det er antydning til at noe er i gang :D :p

Er ganske likt vi to da :-)
Jaa. Tenker "åh, Nååå var det litt hardt her" men neida :p Nada! - er ikke litt forberedt på overtid, men det er sikkert det som kommer til og skje! Blir en junibaby isteden :p

Jeg har vært så urolig i natt, ga like greit opp og stod opp halv 5.. Halsbetennelse, tett nese og redusert plass til lungene er en dårlig kombinasjon :p

Jeg har vært så urolig i natt, ga like greit opp og stod opp halv 5.. Halsbetennelse, tett nese og redusert plass til lungene er en dårlig kombinasjon :p

Æsj da. Like greit å bare stå opp da ja.

Våknet nå, like tjukk og fortsatt ikke det minste tegn på modning eller fødsel. Forundrer meg ikke om han blir der inne til jul :-P

Fysjda! God bedring!! :-)

Uff ikke kjekt å ha tett nese og streve med å puste... God bedring

I dag er dagen jeg har sett for meg å føde.... Ingen spesielle tegn enda, har gått med falske rier i en mnd nå, og de har tatt seg litt opp.... Men ikke noe action... Så i dag blir vel å deppe litt,,, men så er det og lenge til midnatt da ;-/
Men er sååååå lei alle disse falske riene, kommer jo til å være helt utslitt i det fødselen starter....

Mannen var sjuk i går, og jeg ba han om å holde basseluskene sine for seg selv, joda - hvem våknet ikke opp med sår hals og tett i pappen? Grrrr

I dag føler jeg bare for å ligge i senga. Til vanlig er jeg oppe før hanen galer, men føler meg virkelig uvel:( trenger å hvile masse nå, og hadde det ikke vært for at termin først er om 3 uker, så hadde jeg nesten trodd at dette er begynnelsen på å lade opp til en energiboost under fødsel...

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Fikk invitasjon til svangerskapskurs i dag, noe JM satte meg opp på i midten av februar. Jadda, 13. mai! 1 dag før termin...
Om jeg ikke har født før den tid så er jeg vel så tung og lei at jeg ikke orker å dra..

F*#¤&/ altså...

Er vel nesten ikke lov å klage noe når babyen har kommet i hus, men dette har ikke noe med henne å gjøre, eller smertene jeg fortsatt har i underlivet, eller mine melkesprengte bryst, men posten rett og slett...

Jeg har mye melk til tider, og en del mindre ennå til andre tider, og håndpumping går så utrolig tregt. Så på torsdag forrige uke, bestilte jeg manuell brystpumpe fra apoteket.
Denne ble ikke sendt før mandag.
Tirsdag ventet vi spent på pakkelapp -ingenting.
I dag (onsdag) måtte det da være en pakkelapp i postkassa - neida, ingenting.
I morgen er det 1. Mai... ingen post.

Så jeg må altså vente med sprengte bryst i over ei uke før jeg kan pumpe meg?!

Hoff... :(

Back
Topp