Klagetråd, fyr løs jenter!

Ja, jeg er litt der jeg også. Tror nok blir bra når permisjonen starter. Bare to uker igjen til meg. Tre til deg? :)

Begynner 12.april:) og jobber 40% bare, så er jo ikke mange timene igjen akkurat. Men det er pinadø tøft nok! Pendler Ski/Oslo og leggkramper og dovne lår er ikke akkurat kurrant i rushen :-/

Klaaaag: hva gjør man når husvaskeren er nøye, rimelig og pålitelig -men stinker svette på slutten av dagen? Har måtte luftet ut 2 ganger og satt ut duftpinner :p Nå er det derimot rent og lukter godt igjen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har hatt omgangsyke/matforgiftning de siste 48 timer med alt det følger med…blaah ikke å anbefale når man er høygravid:sad015

Jeg på klage over hemoridene i dag. Håper så innmari de forsvinner etter fødsel?

Jeg på klage over hemoridene i dag. Håper så innmari de forsvinner etter fødsel?

Kjøp salve, nå bruker jeg den A3 , syns ikke den er like effektiv som den andre salven. Husker ikke navnet nå, men den fåes kjøpt på apotek i grønn og hvit boks og begynner på R tror jeg :p
Tror ikke de bare blir borte etter fødsel, håper, men tror ikke det :(

iphonen

Kjøp salve, nå bruker jeg den A3 , syns ikke den er like effektiv som den andre salven. Husker ikke navnet nå, men den fåes kjøpt på apotek i grønn og hvit boks og begynner på R tror jeg :p
Tror ikke de bare blir borte etter fødsel, håper, men tror ikke det :(

iphonen
Takk for tips! Da blir det tur til apoteket i dag:-) Blir det ikke borte!!?? Må jeg leve med dette i rompa resten av livet?! Nedtur.

Takk for tips! Da blir det tur til apoteket i dag:-) Blir det ikke borte!!?? Må jeg leve med dette i rompa resten av livet?! Nedtur.

Knallbra :)! Bare hyggelig, vet å kjipe disse er :p
Jeg vet ikke, har aldri hatt det før, men foreløpig så er nå mine her fremdeles, tror de kan opereres vekk dersom de bare forblir der :p jeg vil virkelig ikke ha dette i rompa lenger enn jeg må, så så snart baby er ute skal jeg til legen og be om å få de fjernet :p kroppen min funker ikke sånn at den kvitter seg med slik selv :(

iphonen

Klager litt over at jeg griner så mye nå...

Mer enn nødvendig, men Nav har ikke gitt meg beskjed om at de manglet bittelitt info før jeg kunne få sykepengene mine (har ikke fått noe penger siden slutten av februar, så er ganske blakk). Jeg har til og med ringt 3 ganger de siste 2 ukene og spurt om alt var i orden, om de hadde alt, og tilbakemeldingen var alltid "Ja. Så nå er det bare å vente på pengene" :(

Klager litt over at jeg griner så mye nå...

Mer enn nødvendig, men Nav har ikke gitt meg beskjed om at de manglet bittelitt info før jeg kunne få sykepengene mine (har ikke fått noe penger siden slutten av februar, så er ganske blakk). Jeg har til og med ringt 3 ganger de siste 2 ukene og spurt om alt var i orden, om de hadde alt, og tilbakemeldingen var alltid "Ja. Så nå er det bare å vente på pengene" :(

Akkurat slik hadde eg og det. Vart sjukemeldt 4 februar, fekk sjukepengar i slutten av mars. Har heldigvis ein deltidsjobb til som holdt hjula i gang...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har fått melk i puppene allerede!
Har ikke savnet det :p

Har fått verkende stråling i hoftene/korsryggen i dag. Det kjennes så godt at det også sendes opp til hodet…lurer på om det har noe forbinnelse med bekkenløsningen som har blitt verre nå. Gravid vagge gangen har vertfall kommet for fullt. Uff :p 3 uker igjen så skal holde ut:rolleyes:

Skulle bare drive på litt ute i går. Fikk spadd og raket ut et lass med grus på eiendommen, timene gikk fort. Fikk igjen for det i går kveld og i natt :( Kynnere nesten så sterke som rier og et bekken som er f* :( Babyen likte ikke sammentrekningene, han var usedvanlig urolig mens det pågikk og sparket som en gal. Mor er litt sliten i dag :p

Da får jeg ikke kvalmedisinene noe mer :( de har jo gjort så jeg ikke kaster opp hele døgnet, dempet noe kvalme og gjort at jeg iallefall har fått i meg drikke og minimalt med mat.

Nå har jeg gått tre dager uten, kaster opp til alle døgnets tider, klarer ikke mat og får bare i meg litt væske :(

Dette blir lange uker.

Da får jeg ikke kvalmedisinene noe mer :( de har jo gjort så jeg ikke kaster opp hele døgnet, dempet noe kvalme og gjort at jeg iallefall har fått i meg drikke og minimalt med mat.

Nå har jeg gått tre dager uten, kaster opp til alle døgnets tider, klarer ikke mat og får bare i meg litt væske :(

Dette blir lange uker.

Huffda... Hvorfor får du dem ikke lengre? :-S

Sent from my MT27i using BV Forum mobile app

Huffda... Hvorfor får du dem ikke lengre? :-S

Sent from my MT27i using BV Forum mobile app
Man skal ikke ta de i siste trimester (litt sent å få vite nå da:mad:) , da de ikke vet hvor farlige de er for barnet. Det rammer nervesystemet.
Men spent på hvor lenge jeg skal klare meg uten mat nå:(

Hummf.... Svigermor og svigerfar skal vist låne gjesterommet neste lørdag fordi de skal på fest. Jeg kjenner at jeg blir stressa av det så nærme termin. De bor i nabobyen og taxi hjem vil ikke gjøre de bankrått... Jeg sover nesten ikke om natta. Og vet jeg kommer til å ligge å vente på at de skal bråke seg ferdig. Og så må jeg jo kle på meg når jeg flyr på do om natta... Kjenner jeg ikke har noe lyst til det. Ikke viser de så veldig stor interesse for oss ellers. Bare når de trenger noe selv.... Syntes de er litt selvopptatte og gjerrige. Pluss på en dose med hormoner så kommer tårene. Samboer sa ja til at de kunne sove her etter fest uten å spøre. Så kjenner jeg er litt oppgitt....

Trenger litt betryggelse; skal på kontroll hos legen i morgen, greit nok det. Men hittil på alle kontroller har vi sjekket så mange verdier at jeg har fått tatt blodprøve i armen. Jeg har skikkelig sprøyteskrekk og har brukt årevis på å psyke meg opp til stikk i høyre arm. I morgen derimot skal blodprosent og jern måles og da blir det vel stikk i fingeren. Har visst dette i mange uker, egentlig visst at risikoen for denne prøven bare var et tidsspørsmål siden positiv test.. Men jeg har ikke klart å psyke meg opp, sitter nå her og er skikkelig uvel bare ved tanken. Gruer meg ordentlig til morgendagen. :(

Trenger litt betryggelse; skal på kontroll hos legen i morgen, greit nok det. Men hittil på alle kontroller har vi sjekket så mange verdier at jeg har fått tatt blodprøve i armen. Jeg har skikkelig sprøyteskrekk og har brukt årevis på å psyke meg opp til stikk i høyre arm. I morgen derimot skal blodprosent og jern måles og da blir det vel stikk i fingeren. Har visst dette i mange uker, egentlig visst at risikoen for denne prøven bare var et tidsspørsmål siden positiv test.. Men jeg har ikke klart å psyke meg opp, sitter nå her og er skikkelig uvel bare ved tanken. Gruer meg ordentlig til morgendagen. :(

Dette går nok kjempefint skal du se :) prøv å tenke at stikk i fingeren er sååå fort gjort, mer vondt å sparke tåa inni bordbeinet :) <3
Jeg syns selv blodprøve i armen er myyye verre, hehe :)
Skjønner skrekken, og at du gruer deg, men det går såå fort altså så detta blir bare bra :D mye mer vondt å ta hull i øra også f.eks :)) syns jeg da :p

Klyp deg litt i andre armen Frk.spent, så kjenner du ikke stikket.
Det kommer til å gå kjempe fint og fort ikke minst :)

Kan du ikke spørre om de kan ta vanlig blodprøve og bare ta ut det de trenger til de prøvene du skal ta - tror ikke det skal være noe problem hvis du føler deg mer komfortabel med det :-)

Back
Topp