Oi... Da burde du sjekke nøye om det stemmer. Krysser fingrene for at det er noe feil.
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi... Da burde du sjekke nøye om det stemmer. Krysser fingrene for at det er noe feil.
Hvis du kjøpte bolig i fjor (med boliglån) skal du jo få igjen mer på skatten, ikke mindre.. Det er som regel større fradrag for boliglån enn skatt av formue på boligen (selvfølgelig avhenger jo det av visse beløp da, men for de fleste er det sånn).. Sjekk at du har fått oppført hele lånet ditt, dette ble ikke gjort automatisk på meg hvertfallRekner med det stemmer, er jo ingen forandringer på noe annet enn at jeg kjøpte bolig i fjor, så er vell den som har utgjort det da?
Rekner med det stemmer, er jo ingen forandringer på noe annet enn at jeg kjøpte bolig i fjor, så er vell den som har utgjort det da?
Som nevnt over så må dere sjekke begges skattepapirer. Det er nok din mann som står ført opp med lånet. dette burde jo deles.Rekner med det stemmer, er jo ingen forandringer på noe annet enn at jeg kjøpte bolig i fjor, så er vell den som har utgjort det da?
Har du kjøpt bolig sammen med noen? Da er kanskje hele boliglånet ført opp på den andre. Hos oss står all boliglån på meg, så jeg får masse igjen på skatten, men vi deler det jo da
Det enkleste er om han bare betaler ut deg for halvparten av rentene som er blitt godskrevet han iflg selvangivelsen.Jeg ser at på boligen så står det oppført ca 170 000 så er jo overhode ikkje halvparten av lånet vårt som er oppført, så resten må stå på han( han får ikke sjekket flør 1 april) så muligens det er feilkilden? Hvor får jeg ordnet opp i dette slik at de ordner riktig utbetaling?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Så kjedelig,da burde de gitt deg beskjed og prøvd og få trykket deg inn et sted!!Jeg skulle til jordmor i dag på sjekk og gledet meg til å endelig få resultater og få svar på spørsmål siden forje time ble avlyst pga sykdom hos henne. Jeg drasset meg opp tidlig i dag etter en søvnløs natt og gikk de 20 minuttene det tar for å komme meg dit med nedpress og vonde hofter…
Etter 10 minutters tid på venterommet fikk jeg vite at hun ikke kunne i dag heller pga sykt barn. Vet det må godtas men akkurat der og da merket jeg tårene presse. (gravid hormoner jadaa)
Så da var det bare å tusle hjem igjen med urinprøve i veska for andre gang. Det som gjør meg mest usikker er at sist time jeg hadde var 11 februar og jeg er 35 uker på vei nå. Mye kan ha skjedd siden sist, selv. Fikk beskjed om å ringe fastlegen min (som foresten er en spøk i seg selv, derfor jeg bare vil gå til jordmor for sjekk) Der fikk time 3 april..da er jeg jo 36 uker på vei alerede
Klage klage nå er jeg ferdig
Ja ikke sant! Jeg skjønner ikke helt hva de tenker medSå kjedelig,da burde de gitt deg beskjed og prøvd og få trykket deg inn et sted!!
Fikk skikkelig vondt av deg nåJeg skulle til jordmor i dag på sjekk og gledet meg til å endelig få resultater og få svar på spørsmål siden forje time ble avlyst pga sykdom hos henne. Jeg drasset meg opp tidlig i dag etter en søvnløs natt og gikk de 20 minuttene det tar for å komme meg dit med nedpress og vonde hofter…
Etter 10 minutters tid på venterommet fikk jeg vite at hun ikke kunne i dag heller pga sykt barn. Vet det må godtas men akkurat der og da merket jeg tårene presse. (gravid hormoner jadaa)
Så da var det bare å tusle hjem igjen med urinprøve i veska for andre gang. Det som gjør meg mest usikker er at sist time jeg hadde var 11 februar og jeg er 35 uker på vei nå. Mye kan ha skjedd siden sist, selv. Fikk beskjed om å ringe fastlegen min (som foresten er en spøk i seg selv, derfor jeg bare vil gå til jordmor for sjekk) Der fikk time 3 april..da er jeg jo 36 uker på vei alerede
Klage klage nå er jeg ferdig
<3 Det er slitsomt og trist å ha det sånn. Håper du ser lyset i tunnelen. Og at ting snart føles bedre <3Er bare generelt lei meg. Gråter av alt. Alt er tungt, vondt og ensomt
<3 Det er slitsomt og trist å ha det sånn. Håper du ser lyset i tunnelen. Og at ting snart føles bedre <3
Takk Jeg tipper det blir bedre når permisjonen begynner, og jeg slipper å bruke kreftene på jobb. Og når mannen min er ferdig med å bygge trapp ute, sånn at jeg slipper å være alene hele tiden.