Klagetråd, fyr løs jenter!

Jeg er irritert fordi jeg ofte etter jobb er bare sliten og irritert!! Vil ha overskudd til de hjemme også! Jeg er redd " den onde stemoren " blir en realitet for de stakkars små om dette skal fortsette. Kommer hjem, legger meg i senga og knurrer om jeg blir maset på. Sukk. Til og med hunden ser meg nesten ikke lenger!

Idag er det julebord,som jeg har styra med i flere dager..bestilt bord,betalt,send regning til sjefen,fått betalt tilbake osv.vi er 4stk som jobber her(ei er sykemeldt),så vi skal ha med samboere iår :) vi åpnet på jobben i oktober i fjor,så da ble det ikke tenkt noe på julebord,men iår skulle det bli knall!
Tenkte jeg..

Istad fikk jeg mld av hun som er sykemeldt,hun kunne ikke komme,uten noen grunn i det hele tatt..sååå sier en av de andre at han kanskje ikke kan fordi han skulle til legen klokka to (halloooo,julebordet er kl seks!) og han skulle hjelpe meg å pynte på jobben også så jeg blir ferdig til vi skal spise,men ser ut til at jeg må gjøre det selv..sitter her og dirrer av skuffelse,og trøster meg med at til neste år er jeg forhåpentligvis i permisjon,og ikke har NOE med ordning av julebord og pynting å gjøre xD god lørdag! XD

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg får ikke sove !! Har så mange tanker og irritasjon i hode i natt at er bare å glemme !
Er denne forbanna NAV. Går å irriterer meg grenseløst at gubben ikke kan få et kurs, han trenger hjelp til å søke jobb! Han fungerer ikke på egenhånd. Og dette irriterer meg til det ekstreme. For det første dette med dystleksien hans og at han gir opp og går i kjelleren av alle de negative tilbakemeldingene. Han trenger at noen maser og skryter og oppmuntrer han til å fortsette.

Er så dritt lei av han ikke kn få denne hjelpen! Jeg blir bare sinna av å mase. Han trenger en som kan dette !
Hvorfor skal NAV være så vanskelig! Hvorfor kan de ikke hjelpe de som faktisk virkelig trenger det ! Er så lei lei lei lei !
Nå som jeg er litt bedre vil jeg bare få han sparket ut til å tjene penger ! Han trenger det for å ikke bli deprimert også. Han blir bare sittende på pc og går fullstendig til bunn!

Tok meg et lite glass kaldt vann nå til morningen (siden jeg er dritforkjølet og syk) har ikke før akkurat svelget før det kommer opp igjen... Så der endte med at jeg måtte spy som en gris.. Elendig :(

lei av bekkenløsning
lei av kvalme og halsbrann
lei av å være forkjøla
lei av press i brystet/halsen
lei av å sove dårlig
! :/

Jeg merker at immunforsvaret virkelig er svekket...! Jeg ble jo frisk for en uke siden, og nå er jeg "døds"syk igjen! Helt tett og hoster som en gal.. Jeg er egentlig litt bekymret for om jeg har fått lungebetennelse... Må man isåfall ha noe for å ta knekken på en evt. lungebetennelse? Eller kan det gå over av seg selv?

*Finne frem dyna og sove litt*

Trodde et svangerskap skulle være en lykkelig tid, men etter kvalmen ga seg har jeg slitt med humøret. Den siste uka har vært helt jævlig og hver dag tenkt at det er bedre med bare seg selv å tenke på. Mannen oppfører seg som et barn og hjelper lite til hjemme, klager og "løfter" meg ikke opp når jeg er nede. Føler alt er galt med meg uansett hvor det kommer fra. Er sliten og jobber 80%, men føler mer sykmelding er uaktuelt pga forventninger fra familie og venner, typiske graviditet et ingen sykdom. Hjelpes, det måtte bare ut og deilig og "si det" et sted hvor man er delvis fremmed.

Jeg merker at immunforsvaret virkelig er svekket...! Jeg ble jo frisk for en uke siden, og nå er jeg "døds"syk igjen! Helt tett og hoster som en gal.. Jeg er egentlig litt bekymret for om jeg har fått lungebetennelse... Må man isåfall ha noe for å ta knekken på en evt. lungebetennelse? Eller kan det gå over av seg selv?

*Finne frem dyna og sove litt*

Kan ikke så mye om det, men om du er bekymret for at du har lungebetennelse ville jeg så absolutt dra til legen for å få det sjekket opp :)! Eventuellt det eller om det er kikhoste/bronkitt. For at de to sistnevnte skal bli borte best og fortest mulig så nå du ha noe. Kikhoste er og smittsom to starten og farlig for små barn :)

Helvetes drittblødning!!..........kjenner i d minste spark, så vet det er liv der inne, men redd for at noe er galt uans...:(

Jøss, er jo ingen som har klaget her siden 14 desember?! Jeg er i skikkelig klagehumør! Hormonell og sliten, så her kommer det!

Siste ungen, siste svangerskap... husk å nyte.... ja, hva faen skal jeg egentlig nyte på dette stadiet?? Bekkenløsning slo til for fullt i uke 13, sånn cirka i det kvalmen avtok selvfølgelig... ble tidlig sykemeldt pga svært fysisk jobb og sannelig godt er det. Men det betyr jo absolutt ikke at jeg skal slappe av noe mer hjemme?! "Jammen du går jo ikke på jobb?" sa gubben. Så derfor kunne jeg ta meg av ALT husarbeid, ALL handling, ALL matlaging osv osv... han sa til og med at han ikke trodde bekkenløsninga kunne være sååå ille, at jeg trolig søyt og overdrev litt. (Ja, han fikk så ørene flagret...). På dette stadiet er en tur i butikken som å bestige ett fjell og resten av dagen tilbringes på sofaen. Å nå begynner magen å bli så stor at jeg omtrent ikke klarer å sitte oppreist lenger. Det blir trangt for rampungen i magen og han sparker og dytter alt han klarer. Jeg tror han vet akkurat hvor han skal presse inn en hæl for å få meg til å sprette opp og skrike av smerte! Morsomt... Og søvn? Hvem trenger DET?? Om jeg er heldig sovner jeg kl 11, men da våkner jeg i 2-3tia og har ikke sjangs til å sovne igjen! Så da tusler jeg rundt i huset i noen timer før jeg endelig klarer å sove igjen. Ellers ligger jeg våken og vrir meg til ca kl 3, og idet jeg kjenner søvnen kommer så har en av ungene mareritt eller har hatt et uhell i senga... opp igjen... jeg får heldigvis sovet når gubben tar med barna og drar på jobb. Så nå for tida er ukedagene bedre enn helgene for da må jo mannen få sove litt lenger...
Jeg er mamma til to små søte jenter på 3 og 4 år. Og endelig begynner minste jenta å komme ut av en trassalder hvor hun for det meste har sprellet på gulvet og hylt så høyt hun kan hver eneste gang hun ikke får viljen sin. Eller noe så enkelt som at jeg tar på henne lua på vei ut døra og er det da feil dag så er det; "EG VILLE GJØR DET SJØL!!!!!!!!!!" etterfulgt av sinneanfall i 5-10min. Da er det bare å stoppe opp og vente til det er ferdig...
Men nå har 4 åringen omtrent over natta kommet i trassalder hun også. Så nå må alt diskuteres og krangles om før det blir gjennomført. Og tenk at vi skal få enda en?!? Hva har vi begitt oss ut på!?

Heldigvis har vi jo rolige dager også, men jeg tror at de slitsomme dagene fester seg litt bedre til hjernebarken enn de dagene der jentene leker så fint at du nesten glemmer at du har barn. Jeg satser på at familie-dynamikken blir bedre av å få en liten i hus. Hvis ikke får vi huske at de vokser fort og at vi snart bare husker hvor søte og små de engang var.

Snart høygravid, og jeg husker godt hvor sutrete jeg var de siste ukene i mine forrige svangerskap. ("Kom deg ut!!!!"). Men jeg husker også at når barnet endelig var ute, så savnet jeg litt hvor enkelt det var å ha henne i magen. Haha!

Takk for at jeg fikk blåse ut! Føler meg bedre allerede! :)

Slenger meg på klagebølgen.... Er dritt lei av å kaste opp hver jævla morgen!!!!!!!!!!!!

Får utrolig lite med sammenhengende søvn for tiden og jeg snur meg HELE tiden. Må bruke helsesko hjemme for vekten fordeler seg galt når jeg går. Bekkenløsning er et dagelig problem og jeg begynner å føle meg som en strandet hval. Takk for meg:p

Vil innlede med å si TAKK for at det ikke bare er meg!! Hehe!! Godt å høre at det er flere som vagger rundt med bekkenløsning, og at ikke alle tripper som om de aldri skulle gjort annet enn å være gravid..

Jeg vil klage over alle rundt meg som ikke skjønner hvor vondt jeg har!! Alle som blir furt, såret og skuffet over at jeg ikke klarer å kjøre bil en time for å møte venninner, eller komme på middagsbesøk.. HALLO, jeg klarer nesten ikke en gang kle på meg selv...!! Det er fryktelig slitsomt å hele tiden måtte forklare for alle gang på gang hvorfor jeg ikke kan komme, eller avtale noe som helst, for deretter å legge ut om smertene for å få folk til å forstå..

Dessuten er jeg lei av å ha vondt 24t i døgnet, det begynner virkelig å ta på kjenner jeg!

Takk for meg :P

Gud bedre!!!!
Våknet med de elefantbeina i morges:smiley-angry016
Fy søren!!! Klarte nesten ikke gå:smiley-angry017
Anklene mine er fullstendig oppsvulmet av vann ! TUSEN TAKK!! Arrrrg!!!

Klager over noe så simpelt, og flaut, som at stefar til sambo nettopp kom for han skal ordne litt i leiligheta under oss før visning senere idag, og hva møter han? Et bustete troll som nettopp våknet i morgenkåpe.... HEISANN. Der fikk jeg den for å sove vekk morgenkvalmen .. :p

Idag vil jeg KLAGE OG SKRIKE!!! F@rbannet selvangivelse!!! Har alltid fått tibake på skatten, i fjor fikk jeg tilbake 14 000 mens i år restskatt på 2000. NEI det er ikke MYE i restskatt og det kunne vært verre, MEN når jeg ALLTID har fått tilbake 6 sifret beløp, så er det mye!!

Back
Topp