Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Desverre så kan bekkenløsningen komme så tidlig :-( jeg har også allerede merket tendenser noen dager. Det startet rundt uke 12 på meg også. Nå er jeg i uke 15 og tar alle forhåndsregler og klarer og holde det fint i sjakk kjøp deg ett bekkenbelte som hjelper til å holde det stabiltEndelig roet oppkastingen seg i helgen. Og overskuddet så ut til å begynne å komme til bake! Så tror dere ikke at i går skulle jeg hjelpe pappa å flytte et bord, skulle bare vri det. Pang sa det og ryggen ble helt gåen... Stiv og kjempe vond. Måtte kle på meg liggende i går... Hadde begynt å se frem til å føle meg som meg selv, men nå føler jeg meg bare som om jeg er 80 år. Det er vel litt tidlig med bekkenløsning i begynnelsen av uke 12?! Aldri vært gravid før og hatt det heller...
Sent from my iPhone using BV Forum
Sniker fra juni..(termin 1.6) ti minutter til jeg skal gå til bussen til jobb,har ikke sminka meg,blir joggebukser på jobb(idag også),føler mer for å være hjemme og sture til forloveden kommer hjem... Skal til legen om en uke,spørs om det ikke blir en uke sykemld på meg da,ikke vært noe borte på grunn av graviditeten enda...har dager hvor jeg bare er så lei,som idag,og har mest lyst til å krype opp i senga igjen og ligge der og strigråte til mannen kommer hjem.han synes det er fryktelig vondt at jeg har det sånn ,spess de dagene jeg jobber kveld,for da har han ikke mulighet til å se meg før sånn i ti tida i kveld,og da kan det være over... ALT er sykt tungt idag,og jeg har bare grått og grått idag,og synes det er forferdelig lenge til jeg skal til legen.ikke vært gravid før så alt er nytt, hva om det ikke går bra liksom? Blir en laaang kveld på jobb iallefall
Sent from my iPad using BV Forum
Hørtes ikke bra ut håper det går bedre etter hvert! Vær obs på svangerskapsdepresjon,den kommer snikende uten at man sekv merker det.
Snakk gjerne med legen om det god bedring!
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app