Klagetråd, fyr løs jenter!

Jeg er syyyyyyyyk! Høstforkjølelse!!!

Har ikke så innmari vondt i halsen fordi jeg ikke har mandler, men jeg HATER å være tett!

Kjæresten ser på sport i stua og bare brøler når han egentlig skulle vært flink å lage middag til meg som ligger her med migrene for 4 gang denne uka. Ille koselig kan du si !

Sent from my iPad using BV Forum

I dag bærer det avsted til kiropraktor... det låste seg fullstendig i går rundt skulderbladet :( Jeg føler at det ene bare overlapper det andre jeg! I forrige uke sov jeg ikke på to netter pga noe muskelært i ryggen! Herregud, hvordan skal dette ende? Er jo bare 15 uker! Jiizz

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Endelig roet oppkastingen seg i helgen. Og overskuddet så ut til å begynne å komme til bake! Så tror dere ikke at i går skulle jeg hjelpe pappa å flytte et bord, skulle bare vri det. Pang sa det og ryggen ble helt gåen... Stiv og kjempe vond. Måtte kle på meg liggende i går... Hadde begynt å se frem til å føle meg som meg selv, men nå føler jeg meg bare som om jeg er 80 år. Det er vel litt tidlig med bekkenløsning i begynnelsen av uke 12?! Aldri vært gravid før og hatt det heller...

Sent from my iPhone using BV Forum
Desverre så kan bekkenløsningen komme så tidlig :-( jeg har også allerede merket tendenser noen dager. Det startet rundt uke 12 på meg også. Nå er jeg i uke 15 og tar alle forhåndsregler og klarer og holde det fint i sjakk:-) kjøp deg ett bekkenbelte som hjelper til å holde det stabilt :-)

Kaster opp, dårlig i magen, bekkenløsning, kjink i skuldra....Er snart 13 uker på vei! Nå må ihvertfall magetrøbbelet gi seg snart....:0

Nettopp blitt ferdig med værste kvalmen for ca en uke siden. Nå som jeg er 12 uker vei er jeg så heldig å ha klart å få skikkelig omgangssyken. Nå er jeg rimelig lei hele greia merker jeg.

Hummf... Det er så vanskelig å stå opp tidlig. Er så kaldt ute, vil bli under den varme deilig dyna...

Enig. Stid opp for å finne ut at guttungen måtte bli hjemme i dag også så krøp til bake til sofaen !

lavt blodtrykk, svimmel og deprimert :( var hos psykologen min i dag, hun var på nippet til å ville legge meg inn, for å få hvile og fred og komme til krefter igjen. men, siden jeg heller vil være hjemme, sitter jeg nå her. skikkelig tiltaksløs.

Jeg har bare lyst å syte litt over at jeg ikke kjenner bevegelse og har heller ikke fått noen mage. Bare litt ekstra fett som jeg vil innbille verden om at er gravid mage :p :( Kjenner litt på den at andre med termin i begynnelsen av mai kjenner utvendig spark allerede osv. Her er jeg tredjegangsfødene, snart 15 uker (over 15 uker i følge mensterminen min- som jeg vet ikke er reell) så ting får begynne å skje nå snart!!!! :p

Sniker fra juni..(termin 1.6) ti minutter til jeg skal gå til bussen til jobb,har ikke sminka meg,blir joggebukser på jobb(idag også),føler mer for å være hjemme og sture til forloveden kommer hjem... Skal til legen om en uke,spørs om det ikke blir en uke sykemld på meg da,ikke vært noe borte på grunn av graviditeten enda...har dager hvor jeg bare er så lei,som idag,og har mest lyst til å krype opp i senga igjen og ligge der og strigråte til mannen kommer hjem.han synes det er fryktelig vondt at jeg har det sånn ,spess de dagene jeg jobber kveld,for da har han ikke mulighet til å se meg før sånn i ti tida i kveld,og da kan det være over... ALT er sykt tungt idag,og jeg har bare grått og grått idag,og synes det er forferdelig lenge til jeg skal til legen.ikke vært gravid før så alt er nytt, hva om det ikke går bra liksom? Blir en laaang kveld på jobb iallefall :(

Lei av kvalme, stoffskiftetull, sykehusinnleggelse,legevakt,medisiner,legebesøk,blodprøver og en kropp som raser avgårde med skyhøy puls. Lei av å være trøtt og sliten Lei av senga. Lei av masse her. :p mest lei av å ikke kunne planlegge eller bidra med noe som helst. Lei av å gå glipp av bursdager og jentekvelder, konserter og middager.

Det positive er jo at jeg om et halvår sitter med en utrolig skjønn liten sak i armene mine. :-D

Jeg bør vel egentlig ikke klage, for har ikke vært dårlig tidligere i svangerskapet, men nå tror jeg at jeg har dratt på meg omganssjuken og har spydd og vært på do om hverandre i dag. Er det verste jeg vet, og det lille jeg har fått i meg har liksom ikke gitt så mye energi. Jeg tenker på dere med hyperremesis (eller hvordan det skrives) dere er sterke etter min mening i allefall:)

Den følelsen når du har komt deg opp av senga, sminka å stelt deg, fått begge ungene i bilen å kjøyre avgårde, så spyr eldstemann i bilen på parkeringsplassen til skulen og bhg -.-

♧ Sendt fra app'en ♧

Jeg blir altfor fort mett!!! Det er som om magen er mentalt underbevisst snurret sammen eller noe, og nå bare har plass til halvparten eller mindre. Appetitten er der, blir bare så innmari fort mett enda huet har lyst på mye, mye mer. Uvant og faktisk litt frustrerende når vi lager god mat :P

Sniker fra juni..(termin 1.6) ti minutter til jeg skal gå til bussen til jobb,har ikke sminka meg,blir joggebukser på jobb(idag også),føler mer for å være hjemme og sture til forloveden kommer hjem... Skal til legen om en uke,spørs om det ikke blir en uke sykemld på meg da,ikke vært noe borte på grunn av graviditeten enda...har dager hvor jeg bare er så lei,som idag,og har mest lyst til å krype opp i senga igjen og ligge der og strigråte til mannen kommer hjem.han synes det er fryktelig vondt at jeg har det sånn ,spess de dagene jeg jobber kveld,for da har han ikke mulighet til å se meg før sånn i ti tida i kveld,og da kan det være over... ALT er sykt tungt idag,og jeg har bare grått og grått idag,og synes det er forferdelig lenge til jeg skal til legen.ikke vært gravid før så alt er nytt, hva om det ikke går bra liksom? Blir en laaang kveld på jobb iallefall :(

Hørtes ikke bra ut :( håper det går bedre etter hvert! Vær obs på svangerskapsdepresjon,den kommer snikende uten at man sekv merker det.
Snakk gjerne med legen om det :) god bedring!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hørtes ikke bra ut :( håper det går bedre etter hvert! Vær obs på svangerskapsdepresjon,den kommer snikende uten at man sekv merker det.
Snakk gjerne med legen om det :) god bedring!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Er veldig til og fra dag til dag dette men jeg Har slitt endel med nerver og depresjon før også,og det vet legen min så skal ta det opp med han da jeg skal dit om en uke :) Idag har jeg vært ute det meste av dagen,trimmet hund og vasket klær,så går veldig mye opp og ned:)

Back
Topp