Klagetråd, fyr løs jenter!

Jeg skal sutre over at jeg vil ha : Ostepop, sjokolade, sjokoladepudding, gele, kanskje litt sjokolademelk og smågodt... Og sushi. :p men jeg skal holde ut til i morgen, for da er det lørdag, og da kan ikke gubben si "du kan ikke bare eta godteri....." Hehehe :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg skal sutre over at jeg vil ha : Ostepop, sjokolade, sjokoladepudding, gele, kanskje litt sjokolademelk og smågodt... Og sushi. :p men jeg skal holde ut til i morgen, for da er det lørdag, og da kan ikke gubben si "du kan ikke bare eta godteri....." Hehehe :D

Åhh, misunner deg som har lyst på ting! Har ikke hatt lyst på en eneste ting enda i dette svangerskapet, jeg motsetter meg all mat. Og da mener jeg ALL mat, alt jeg putter i munnen eller tenker på virker kvalmende og ender i brekninger.. Virkelig vanskelig for jeg får ikke spist noe.. Det var min klage for dagen :-)

Åhh, misunner deg som har lyst på ting! Har ikke hatt lyst på en eneste ting enda i dette svangerskapet, jeg motsetter meg all mat. Og da mener jeg ALL mat, alt jeg putter i munnen eller tenker på virker kvalmende og ender i brekninger.. Virkelig vanskelig for jeg får ikke spist noe.. Det var min klage for dagen :-)

Har vært der jeg også, det eneste jeg fikk i meg en stund var rista brød! Hender jeg er sånn nå også, men begynner å snu og det er jeg veldig glad for :)! Blir litt kvalm når jeg spiser, men har bøtte ved siden av meg i tilfelle :p håper du snart blir bedre!! :)

Nå har mannen reist på jobb å ska var vekke i 3!!! Veker!! Grevla kjekt når formen går opp å ner så ein jojo, å var aleina me to aktive guttar på 3 og 5, pluss hund og katt og jobb utenom.. bor såpass fra familie at d e kje noge hjelp å henta der helle.. e bare litt drittsur akk nu, så d va godt å få d ut...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

"Du kan jo gjøre noe anna hjemme da, rydde og få ting i orden og sånn mens jeg jobber"
Ja asså, jeg kan det, og tro meg det ser langt ifra ut som et bomba grisehus, men jeg er jo sjukmeldt for en grunn!!! Orker ikke!!!! :p
Dagens surv over gubben :p skjønner han blir oppgitt, blir jo bare latere for hver dag som går :p ikke vil jeg tilbake på jobb heller, vil ikke ha noen gjentakelse av å spy ut vinduet i bilkø .... Synd på meg idag asså, hahaha :p dagens surv :)

Buhuuu er så lei av å spy :( :( og nå har jeg fått halsbetennelse også.. det er ikke en særlig god kombinasjon akkurat. Føler meg mildt sagt for jææævelig...kan ikke dagene bare flyyyy unna.. :/

Et liiite spørsmål igjen! Altså, har ikke kastet opp på et par dager, men idag var jeg så heldig å få "gleden" av å henge over doskåla igjen, men nok en gang så kommer det litt blod.. Og jeg hadde skjønt at det kan komme pga sår hals men ærlig talt, hvor skjør er nå detta røret da ? :p har ikke kastet opp siden forrige uke, på tirsdag eller onsdag, husker ikke .. Men syns det er rart md blod :s

Har en treåring som ikke er inne i vintertid så er sååå trøtt etter å ha startet dagen halv 5 idag!

Et liiite spørsmål igjen! Altså, har ikke kastet opp på et par dager, men idag var jeg så heldig å få "gleden" av å henge over doskåla igjen, men nok en gang så kommer det litt blod.. Og jeg hadde skjønt at det kan komme pga sår hals men ærlig talt, hvor skjør er nå detta røret da ? :p har ikke kastet opp siden forrige uke, på tirsdag eller onsdag, husker ikke .. Men syns det er rart md blod :s

Hadde det vært meg, ville jeg tatt kontakt med legen.. Mulig jeg er rar her, men jeg mener at i disse dager kan vi ikke være for forsiktige :) Og blod i oppkastet høres ikke noe bra ut.. :-/ God bedring til deg <3 <3

Er du bekymret og ikke føler at det er riktig så ringer du til legvakta. Selv kaster jeg også opp litt blod innimellom, men det er fordi jeg er så sår i spiserøret og halsen.

Hm.. Kanskje jeg skal ringe.. Har jo som sagt ikke kastet opp på noen dager så at det kommer litt blod nå når jeg ikke har noen særlig grunn til å være sår det syns jeg er litt ubehagelig .. :/

Tett inntil nesen, skikkelig dritt....:mad:

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Endelig roet oppkastingen seg i helgen. Og overskuddet så ut til å begynne å komme til bake! Så tror dere ikke at i går skulle jeg hjelpe pappa å flytte et bord, skulle bare vri det. Pang sa det og ryggen ble helt gåen... Stiv og kjempe vond. Måtte kle på meg liggende i går... Hadde begynt å se frem til å føle meg som meg selv, men nå føler jeg meg bare som om jeg er 80 år. Det er vel litt tidlig med bekkenløsning i begynnelsen av uke 12?! Aldri vært gravid før og hatt det heller...

Jeg burde sikkert være kjempe happy, for har nesten ingen symptomer lenger, men blir så nærvøs at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg nesten. Ikke kvalm, ingenting.. Bare når jeg kjenne etter at jeg kanskje har bittelitt ømme bryster.. :/

Jeg burde sikkert være kjempe happy, for har nesten ingen symptomer lenger, men blir så nærvøs at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg nesten. Ikke kvalm, ingenting.. Bare når jeg kjenne etter at jeg kanskje har bittelitt ømme bryster.. :/

Slik har jeg det også... gleder meg til å kjenne liv og kunne høre hjerteslag med Angelsound (har ikke hatt tålmodighet til å finne den enda) ;)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Klager litt til.. Det verste med dette er at jeg er faktisk sjelden sulten! Også er det lite jeg tidvis har lyst på. Men syns ikke jeg har den "oi shit nå er jeg sulten" følelsen stort mer enn 1 maks 2 ganger om dagen så her blir det tvangsforing en stund til virker det som..

fa*n i h*****te!! åhh nå er jeg forbanna!! Må få ut litt frustrasjon her! Jeg har vært sykemeldt i godt og vel halvparten av svangerskapet nå, hyperemesis, og har gledet meg til 12 uker, bedring og tilbake til jobb.. Men i går begynte det igjen.. etter noen dager hvor jeg har følt meg pigg så starter faenskapen pån igjen!! :-( Når skal det gi seg?!?! :-/ (ahh, godt å få det ut, irritasjonen altså, ikke mageinnholdet!)

Back
Topp