Klagetråd, fyr løs jenter!

Jeg føler meg utrolig oppblåst og feit!! mammaklær er for sort og mine klær er for stramme eller små. Jeg er konstant sulten, men alltid småkvalm. Hard i magen, trøtt, for god luktesans (alt lukter vondt) og grinete!
Takk for meg, det hjalp ;)
Denne skriver jeg under på!!! Herregud så stor feit jeg føler meg, og det er liksom ikke digg-baby-feit-mage, ikke enda.. bare oppblåst og jævli :-P

må si jeg føler meg plutselig heldig etter å ha lest litt her, men må likevel klage.
Slipper morgenkvalmen etter jeg kutta ut kaffe. Men likevel, MAT.... enten MÅ jeg ha noe spesielt, for og orke å spise. Eller så spiser jeg ikke. også er jeg jo så himla oppblåst.. ellers er i grunn alle andre symptomer forduftet i løse luften.. 9+1. føles ut som en evighet til 12 uke og litt mer sikkerhet. og en evig evighet til første UL... vil vite skjønnet, NÅ :( :P

og mannen min.... skjønner ikke at han gidder å bli oppgitt og sukke hver gang jeg åpner kjeften for tiden... hvis jeg vil ha en baguett med reker, majones og sitron, så er det det jeg trenger, eller så klarer jeg ikke å spise :(

dårlig dårlig dårlig :( kan ikke den spyinga og halsbrannen gi seg snart. Er så LEEEEEI.

Må bare klage igjen på denne kasteopp perioden. Det er så slitsomt å bare spy spy og spy !

I dag kastet jeg opp blod, er vel bare halsen som er sår, men ekkelt :(

Uff.. :-( ikke gøy. Er utrolig dårlig i dag selv, men knæan ikke klage når jeg ser hbordan du har det. :-( god bedring.

Urk! Jeg er konstant sulten!! Hvis jeg ikke spiser blir jeg kvalm. Har konstant metallsmak i munnen og halsbrann. Glemte jeg å si oppblåst og kvisete? Aldri hatt så mye kviser før. Dessuten føler jeg meg feit og kvapsete.

Sånn! Puh! :p

Føler med deg. Må også spise for å ikke bli kvalm. Prøver å spise jevnlig og lite, men...

Sent from my iPhone using BV Forum

Dette er virkelig mitt siste svangerskap. Jeg er udugelig som gravid ! Koster staten mye penger, og må være borte fra mannen og lillemor:-(

Veldig frustrert og tenker mye på jobb og ting framover. Redd jeg må søke tilbake på aap fordi jeg ikke kan jobbe i den opprinnelige stillinga mi når vikariater mitt går ut i januar. Men får bare krysse fingrene for at det løser seg på eg måte.... Men kjedelig å gå rundt å uroe seg for økonomi og alt.

Teller straks en uke som innlagt, lei lei lei lei. Hva skjedde med å være i lykkelige omstendigheter? ?

Jeg vil også klage litt!!!!
Med ett knips kom kvalmen her og på jobb idag og nå ligger jeg å kaster opp.. Fyyysj og æsj!
Ellers er alt tipptopp :D

Den følelsen....når hele verden faller i grus....man har hatt sååååå lyst på hjemmelaga boller i flere dager, endelig orka å bake, mens bollene er i ovnen å man da finner ut at man glemte gjær!!!!! Da kommer virkelig hormonene frem....! Å fremdeles lyst på boller........

Den følelsen....når hele verden faller i grus....man har hatt sååååå lyst på hjemmelaga boller i flere dager, endelig orka å bake, mens bollene er i ovnen å man da finner ut at man glemte gjær!!!!! Da kommer virkelig hormonene frem....! Å fremdeles lyst på boller........

Føler så med deg !!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er fremdeles konstant kvalm og det tærer *skikkelig* på humøret. Mat har blitt tvang og det er ikke noe morro. Er i tillegg helt avsindig trøtt. Håper det gir seg snart :-(

Håper også det ordner seg for alle andre her inne også. :-)

Klager over at kvalmen fremdeles melder seg til tross for at jeg straks er i 12 uke! Håper den blir borte etter det og at jeg orker å spise noe anna enn brødskive med nugatti. Noe jeg også må klage over, da sambo har fått nyss i at for mye sukker ikke er bra og dermed får jeg høre det. Hele tiden. :p vet han bare passer på, men HVA FAEN gjør man da når alt man orker og har lyst på er nugatti på brødskiva ??? Hrmfff.

Hehe! Du får trøste han med at du ikke kommer til å være kvalm hele graviditeten(forhåpentligvis)..D viktigste er at du faktisk får i deg litt næring:) Har en som kommenterer alt som måtte være litt jeg også:p Men vi får se på det som positivt at mannen bryr seg:-)

Klager over at kvalmen fremdeles melder seg til tross for at jeg straks er i 12 uke! Håper den blir borte etter det og at jeg orker å spise noe anna enn brødskive med nugatti. Noe jeg også må klage over, da sambo har fått nyss i at for mye sukker ikke er bra og dermed får jeg høre det. Hele tiden. :p vet han bare passer på, men HVA FAEN gjør man da når alt man orker og har lyst på er nugatti på brødskiva ??? Hrmfff.
Jeg har gått ned en del nå pga dette selv, og fikk høre fra legen min at jeg godt kunne spise litt usunt nå for å få i meg nok kalorier. Så du får si det til typen din ;-)

Jeg har gått ned en del nå pga dette selv, og fikk høre fra legen min at jeg godt kunne spise litt usunt nå for å få i meg nok kalorier. Så du får si det til typen din ;-)

Ikke sant! Det skal jeg jammen meg gjøre! :) må bare få i meg det jeg orker og vil ha !! :)

Huff ser noen av de som var her og flyttet inn på Juni ha mistet eller blør :( trist :(

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp