Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi-siblin kan du bruke fast ja
Jeg føler meg litt trist og ensom nå, selv om jeg har hyggelige mennesker som går inn og ut her på jobben, og jeg vet jeg skal hjem og feire dagen min med den fine lille familien min... Likevel føler jeg meg så uttafor akkurat nå:/
Gratulerer med dagen?
Så gøy! Så koselig med bursdag! kos deg med feiring.Tusen takk for det Vet ikke hvorfor jeg føler meg litt deppa på dagen min. Hehe.. Det går vel over etterhvert Har jo fått mange hyggelige lykkeønskninger i dag=D
Jeg føler meg litt trist og ensom nå, selv om jeg har hyggelige mennesker som går inn og ut her på jobben, og jeg vet jeg skal hjem og feire dagen min med den fine lille familien min... Likevel føler jeg meg så uttafor akkurat nå:/
kvisete og uggen form...orker ikke husarbeid, og det er ingen andre som tar det heller (mannen)...forbanna dritt...
Er så lei av å være hard i magen og presse heile tida til å med når jeg er på jobb, alle har lagt merke til at jeg bruker lengre tid på toalettet enn før...
Halsbrann rett etter jeg har spist uansett hva eg spiser æsjjjj...
Det verste er da bekkenløsning som er der heile tida hufff skal slutte å være så negativ går nok over etter prinsen kommer i februar får smøre meg med tålmodighet da;(
SAVNER MANNEN :'( suuuuutre! BARE ei uke til vi er sammen igjen, men det er lenge nok altså
Samma här! Han kommer hem imorgon då, å hard varit borte en vecka - vilket jag tycker är mer är nog!
Reiser din man mykcet i jobben?