Klagetråd, fyr løs jenter!

Hvor kommer alle kvisene fra da?! Og jeg er lei av å sitte på do med bøtta foran seg !!!

Jeg føler meg litt trist og ensom nå, selv om jeg har hyggelige mennesker som går inn og ut her på jobben, og jeg vet jeg skal hjem og feire dagen min med den fine lille familien min... Likevel føler jeg meg så uttafor akkurat nå:/

Gratulerer med dagen?

Tusen takk for det:D Vet ikke hvorfor jeg føler meg litt deppa på dagen min. Hehe.. Det går vel over etterhvert:D Har jo fått mange hyggelige lykkeønskninger i dag=D

kvisete og uggen form...orker ikke husarbeid, og det er ingen andre som tar det heller (mannen)...forbanna dritt...

kvisete og uggen form...orker ikke husarbeid, og det er ingen andre som tar det heller (mannen)...forbanna dritt...

Huff, dette gjør meg veldig forbanna og starter mangen diskusjoner her hjemme! Vi holder som sagt på å pusse opp huset vårt, og han står for all oppussingen både ute og inne. Så da "glemmer" han og ser ikke på "vanlige" husoppgaver som viktige/prioritert. Jeg HATER rot og jeg HATER skitt på gulv og vite det at det er klæør i tørketrommel,vaskemaskin og det er ikke tatt ut av oppvaskmaskina osv osv. Jeg klarer ikke hele huset selv, og det er "vanskelig" å få han til å innse. Men han er helt fantastisk med å skape et hjem for oss, men han blir VELDIG fokusert og blenda av oppussinga, der "ingenting" annet teller enn å bli ferdig. Etter vi vart ferdig med nytt tak med spotter i stuen i går, fikk jeg han til å vaske hele huset, siden han har gått med sko inn og ut :p Så i dag er jeg VELDIG fornøyd å koser meg med at det er fredag og nyvasket gulv i hele huset + at vi er ferdig med ALL oppussing i hovudetasjen så null mer verktøy og rot rundt meg! :D

Jeg føler meg litt trist og ensom nå, selv om jeg har hyggelige mennesker som går inn og ut her på jobben, og jeg vet jeg skal hjem og feire dagen min med den fine lille familien min... Likevel føler jeg meg så uttafor akkurat nå:/

Næmmen duuu da! GRATULERER MED DAGEN! :D Håper kvelden blir bedre og at helheten av dagen din blir bra. Er ikke noe gøy å føle seg trist, ensom og uttafor. *klem fra meg*

happy-birthday-smiley.gif

SAVNER MANNEN :'( suuuuutre! BARE ei uke til vi er sammen igjen, men det er lenge nok altså :-p

Er så lei av å være hard i magen og presse heile tida til å med når jeg er på jobb, alle har lagt merke til at jeg bruker lengre tid på toalettet enn før...

Halsbrann rett etter jeg har spist uansett hva eg spiser æsjjjj...

Det verste er da bekkenløsning som er der heile tida hufff skal slutte å være så negativ går nok over etter prinsen kommer i februar får smøre meg med tålmodighet da;(

Jeg også sliter med hard mage! Nesten så jeg produserer klinkekuler!!

I dag har jeg sååå vondt i kroppen. Føles som influensa bare uten snørr og gørr:'( og vi passer to gutter i helgen i tillegg til jentungen, så skulle egentlig ønske jeg kunne lagt meg i senga i fosterstilling i stede for å dra på lekeland i dag...

SAVNER MANNEN :'( suuuuutre! BARE ei uke til vi er sammen igjen, men det er lenge nok altså :-p

Samma här! Han kommer hem imorgon då, å hard varit borte en vecka - vilket jag tycker är mer är nog!
Reiser din man mykcet i jobben?

Samma här! Han kommer hem imorgon då, å hard varit borte en vecka - vilket jag tycker är mer är nog!
Reiser din man mykcet i jobben?

Har mannen din reisejobb?

Min mann bor i et annet land, og vi venter på svar på søknad om familieinnvandring. Ekstra nervepirrende nå som baby nr2 er på vei :-o Regner med å få svar til jul!

Uten å gå for mye inn på dette i detaljer - vil jeg klage over nysgjerrige sladrekjerringer på jobb! *irritert*

Er så irriterende når jeg finner noe og spise, som lindrer kvalmen litt... Så spiser gubben det opp:(

Jeg har fått spysyken i dag.,.,, trenger vell ikke si stort mer enn det!! :(

Tr har kommet bigtime:P så da satser jeg på neste runde;) hihi! DA skal vi kjøre på og da går det:D *tenkepositivt*

Gubben er i super dårlig humør og jeg ligger bare å spyr. God kombinasjon !! Dette blir en bra dag.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp