Klagetråd, fyr løs jenter!

I tillegg til å ha ME, så har jeg knapt sovet mer enn en time og to om nettene de siste ukene. Da sier det seg selv at man blir fryktelig utslitt.... Kvalmen og hodepinen herjer for fullt, som vanlig ;) Ønsker dere alle en så bra dag som mulig! :)

Måtte på legevakta i kveld da jeg ikke har spist siden lørdag, drukket siden i går og spyr ett sted mellom 20-30 gangerr om dagen! Ketoner i urin og de ville legge meg inn. Men fikk prøve et kvalmedempemde plaster til i morgen. Hadde hypermesis sist gang og var flere ganger innlagt på sykehuset. Er ikke hvert svangerskap ulikt da!!!! Ååååååååååå

Måtte på legevakta i kveld da jeg ikke har spist siden lørdag, drukket siden i går og spyr ett sted mellom 20-30 gangerr om dagen! Ketoner i urin og de ville legge meg inn. Men fikk prøve et kvalmedempemde plaster til i morgen. Hadde hypermesis sist gang og var flere ganger innlagt på sykehuset. Er ikke hvert svangerskap ulikt da!!!! Ååååååååååå

Oi, stakkar:( du har virkelig grunn til å klage! Masse god bedring og håper plasteret hjelper.

Masse god bedring. Ikke alltid svangerskapet er ulike. Ofte er de rimelig like også. Håper det går bra med deg ♡

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Masse god bedring. Ikke alltid svangerskapet er ulike. Ofte er de rimelig like også. Håper det går bra med deg ♡

Takk. Var en grunn til at vi egentlig ikke ville ha flere barn, frykten for at jeg skulke bli dårlig som sist. Ååå. Syns så synd på lillemor og mannen oppi det her. Jeg er så lei av å spy!!

Fy søren, stakkar :-( Føler med deg.. Og jeg som syns jeg har det ille, men jeg slapp heldigvis akkurat unna innleggelse, og nå virker det som om jeg blir bedre.. Masse god bedring, håper du også blir bedre fort!! :-(

Har leiet sammenkrøket i fosterstilling i hele dag, på legekontoret med ny urinprøve, satt å grein foran legen pga smertene. Aldri hatt en slik uvi før! Får håpe antibiotikaen funker fort som fy!

Sendte ul bilde av reka til svigerfar i går, og sa at det var barnebarnet hans (hans første) og fikk til svar: Så pass...

SÅPASS?! Vet ikke om jeg skal le eller grine :p Tror jeg ler, han er litt "merkelig" av seg, men hadde forventet etlitt annet svar

Moshi, menn er jo ofte ikke dem som hopper i været med følelser. Han er nok ganske glad. :-) men hadde ikke noe bedre formulering på det.

Håper du blir kvitt uvi nå! Høres virkelig ikke noe greit ut.

Takk. Var en grunn til at vi egentlig ikke ville ha flere barn, frykten for at jeg skulke bli dårlig som sist. Ååå. Syns så synd på lillemor og mannen oppi det her. Jeg er så lei av å spy!!

Ja føler med deg det er slitsomt. Stolt av meg selv i dag som har klart å spise to kokte egg. Har lyst på alt men alt kommer i retur og holdt på slik til uke 14 sist. Håper på litt kortere denne gangen. Spyr hele dagen og hele natta og som deg kjempe dårlig samvittighet for guttungen og mannen. Men ikke så ille at jeg ble lagt inn da så håper du kommer deg fort. Det er tungt slitsome og vondt.

I dag selger jeg gjerne min mann for en billig penge! Han har feber, å da blir han til verdens største og mest sutrete baby, så med en ettåring med feber i tillegg så har jeg ikke tid eller energi til å dulle og jatte med en voksen mann. Jeg kan fint takle ettåringen, men mannen min i dag, der er tålmodigheten oppbrukt!

Da var spyingen begynt på`an igjen....Jeg som har vært i fin form siden torsdag, trodde det hele var over, men så heldig var jeg tydeligvis ikke :(

Jeg er så EKSTREMT kvalm! Kaster ikke opp (heldigvis), men er kvalm 24/7, og hvert måltid, og hver matbit er en kamp å få i seg med brekninger og kvalme som blir verre. Blir jo bare verre om jeg ikke spiser også. I tillegg er jeg fullstendig utmattet. Hadde ikke trodd det skulle bli slik. Kjerringråda er blitt fulgt, og nå sitter jeg litt lost igjen. :-( håper det gir seg snart!

Hadde ikke trodd at spyinga skulle komme nå, 10+4 i dag :(:( aldri spydd tidligere i svangerskapet.

For å si det sånn, så var jeg både glad og ikke glad for at samboeren er bortreist. Jeg var glad fordi idet jeg knela foran do med ansiktet vendt ned i porselenet, så presterte jeg å prompe. To ganger. Uten å egentlig kjenne at de kom.... Og jeg ble så flau. Såå flau. :( litt ekkelt, litt komisk og litt "du vet du er gravid når du idet du lener deg ned for å spy så kommer det en promp eller to" :p hahah

Sent from my iPhone using BV Forum

For å si det sånn, så var jeg både glad og ikke glad for at samboeren er bortreist. Jeg var glad fordi idet jeg knela foran do med ansiktet vendt ned i porselenet, så presterte jeg å prompe. To ganger. Uten å egentlig kjenne at de kom.... Og jeg ble så flau. Såå flau. :( litt ekkelt, litt komisk og litt "du vet du er gravid når du idet du lener deg ned for å spy så kommer det en promp eller to" :p hahah

Sent from my iPhone using BV Forum

Her er sambo vant med at jeg promper, så der er jeg overhode ikke flau :p blir mye verre om jeg holder det inne :p han er så vant til det at han sier ikke noe lenger, bare ler å rister på hodet :p han raper i tider og utider og jeg promper :p

Aldri mer i denne kvalme/oppkast perioden skal jeg spise spagetti igjen!!

Jeg begynner å bli galt av bekkenløsningen :/ hadde aldri trod at det skulle bli så ille,så tidelig i svangerskapet :(

Jeg føler meg utrolig oppblåst og feit!! mammaklær er for sort og mine klær er for stramme eller små. Jeg er konstant sulten, men alltid småkvalm. Hard i magen, trøtt, for god luktesans (alt lukter vondt) og grinete!
Takk for meg, det hjalp ;)

Back
Topp