Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Måtte på legevakta i kveld da jeg ikke har spist siden lørdag, drukket siden i går og spyr ett sted mellom 20-30 gangerr om dagen! Ketoner i urin og de ville legge meg inn. Men fikk prøve et kvalmedempemde plaster til i morgen. Hadde hypermesis sist gang og var flere ganger innlagt på sykehuset. Er ikke hvert svangerskap ulikt da!!!! Ååååååååååå
Måtte på legevakta i kveld da jeg ikke har spist siden lørdag, drukket siden i går og spyr ett sted mellom 20-30 gangerr om dagen! Ketoner i urin og de ville legge meg inn. Men fikk prøve et kvalmedempemde plaster til i morgen. Hadde hypermesis sist gang og var flere ganger innlagt på sykehuset. Er ikke hvert svangerskap ulikt da!!!! Ååååååååååå
Takk. Var en grunn til at vi egentlig ikke ville ha flere barn, frykten for at jeg skulke bli dårlig som sist. Ååå. Syns så synd på lillemor og mannen oppi det her. Jeg er så lei av å spy!!Masse god bedring. Ikke alltid svangerskapet er ulike. Ofte er de rimelig like også. Håper det går bra med deg ♡
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Fy søren, stakkar :-( Føler med deg.. Og jeg som syns jeg har det ille, men jeg slapp heldigvis akkurat unna innleggelse, og nå virker det som om jeg blir bedre.. Masse god bedring, håper du også blir bedre fort!! :-(Måtte på legevakta i kveld da jeg ikke har spist siden lørdag, drukket siden i går og spyr ett sted mellom 20-30 gangerr om dagen! Ketoner i urin og de ville legge meg inn. Men fikk prøve et kvalmedempemde plaster til i morgen. Hadde hypermesis sist gang og var flere ganger innlagt på sykehuset. Er ikke hvert svangerskap ulikt da!!!! Ååååååååååå
Takk. Var en grunn til at vi egentlig ikke ville ha flere barn, frykten for at jeg skulke bli dårlig som sist. Ååå. Syns så synd på lillemor og mannen oppi det her. Jeg er så lei av å spy!!
For å si det sånn, så var jeg både glad og ikke glad for at samboeren er bortreist. Jeg var glad fordi idet jeg knela foran do med ansiktet vendt ned i porselenet, så presterte jeg å prompe. To ganger. Uten å egentlig kjenne at de kom.... Og jeg ble så flau. Såå flau. litt ekkelt, litt komisk og litt "du vet du er gravid når du idet du lener deg ned for å spy så kommer det en promp eller to" hahah
Sent from my iPhone using BV Forum