W
Wardruna
Guest
Vi hadde oksestek til middag.
Kjøttet smakte forferdelig, så det blei poteter, grønnsaker og saus på meg.. SKUFFA!!
Kjøttet smakte forferdelig, så det blei poteter, grønnsaker og saus på meg.. SKUFFA!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I tillegg til alle graviditetsplagene har jeg nå fått omgangssyken! Blæh...
Føler med deg! Nettopp hatt den selv, kasta opp 24 timer i strekk omtrent!I tillegg til alle graviditetsplagene har jeg nå fått omgangssyken! Blæh...
Off... Det hørtes tungt ut! God bedringFøler med deg! Nettopp hatt den selv, kasta opp 24 timer i strekk omtrent!
TakkÅ herregud, stakkars deg.
Det er grusomt på toppen det.
Oh no!!! God bedring!!!!I tillegg til alle graviditetsplagene har jeg nå fått omgangssyken! Blæh...
Tusen takk for detOh no!!! God bedring!!!!
Det var ikke noe å anbefale! Heldigvis kasta guttungen opp kun en gang! Tror jeg ble hardere rammet oga svangerskapet kanskje? Takk,mog god bedring til deg ogsåOff... Det hørtes tungt ut! God bedring![]()
Takk!Det var ikke noe å anbefale! Heldigvis kasta guttungen opp kun en gang! Tror jeg ble hardere rammet oga svangerskapet kanskje? Takk,mog god bedring til deg også![]()
3 dager!?Takk!
Guttungen min spøy i 3 dager han. Siste dag hjemme før Bhg i morgen igjen. Heldigvis ble samboern hjemme med oss. Så jeg ligger bare i senga![]()
Ja, han ble ganske tufs stakkars <33 dager!?stakkars!
Sikkert ikke dumtEr så lei av denne hodepinen!! Nå er jeg på 6.dagen med hodepine som kommer og går. Med en gang jeg er på jobb og anstrenger meg litt, dukker den opp. I natt har jeg hatt intens hodepine som sitter i enda. Måtte opp og ta to paracet og spise litt. Lurer på om jeg må sykemelde meg et par dager, til det her roer seg...