Klagemuren

Kvalm, sliten og trøtt! Blir godt å bli ferdig med de første 4 mnd så jeg kan nyte graviditeten!
 
Kvaalm og skal kjøre på jobb om 30 min. Må dusje og stelle meg først, men orker ikke reise meg :( blææ
 
Kvaaaaaaaaaaaalm! Er så drittlei av å være kvalm!
 
Er så lei selv.. Gleder meg virkelig til denne etappen er over. Trøtt, kvalm og hodepine
 
Å nei... Jeg trodde du var bedre nå jeg? :(
Jeg hadde noen fine dager før det kom kasta over meg igjen. I dag har jeg vært kvalm siden jeg slo opp øynene... Nettopp fått i meg mat og kjenner jeg kommer til å angre :p håper det gir seg snart..
 
Rett og slett i rævva form, kvalm og fryser 24/7. Trøtt og null energi
I tillegg til ett bekken som har streiket allerede!

Hipp hurra for uke 8
 
Så TRØTT hele tiden! Føler meg lat! :O Hvordan gjør dere det med jobb? Jeg syns liksom det virker litt dumt å bli hjemme fra jobb "bare" for at man er trøtt, men samtidig er det jo viktig å høre på kroppen sin! Hva er deres erfaring? :/
 
Kvalm kvalm kvalm!!! Å lettere irritert ettersom jeg nå skulle sittet på fly til Sør-Afrika, men pga flykaos på Schipol er vi fremdeles hjemme med avreise imorra ettermiddag!!! :( var ikke sånn ferien skulke starte kjenner jeg....
 
Jaa Jeg trenger et klagested!! Jeg er så kvalm at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Ligger på sofa/i senga hele dagen og prøver jeg å reise meg kommer alt opp! I mine to andre graviditeter var jeg også kvalm, men laaaaangt fra sånn jeg er nå. I går var en Kiwi og noen skurker vann det eneste jeg fikk i meg som ikke kom rett opp igjen... Og så får jeg sååå dårlig samvittighet for 4-åringen min!
 
Endelig!!!! Klagemur e en fantastisk ide!!! Nå har eg d fint, kanskje jeg klager litt i kveld eller i morgen :)
 
Jeg klager på at jeg aldri vet hvordan dagen blir, ene dagen trøtt kvalm andre dagen helt symptomfri å sånn går nå dagan :eek:
 
Så TRØTT hele tiden! Føler meg lat! :O Hvordan gjør dere det med jobb? Jeg syns liksom det virker litt dumt å bli hjemme fra jobb "bare" for at man er trøtt, men samtidig er det jo viktig å høre på kroppen sin! Hva er deres erfaring? :/
Var på kntroll i dag og sa at jeg sliter med å være trett, kvalm og fri for energi. Legen ville egentlig sykemelde meg, men jeg er litt sta :p men måtte holde meg hjemme i dag da..
 
kan jeg klage på at jeg har lyst på flere symptomer?
Etter to svangerskap med hodet mer nedi toalettskåla enn på utsiden så er jeg mildt sagt bekymret.

Men har noen vannvittig vonde pupper da.

Ellers sliten og trøtt, men kan være årstid.
Alene på andre uken med mine to små.. :dead:
 
Kvaaaaaaalm!! Med storebror var det ikke på langt nær så ille som denne gangen! :( oppkast er det definitivt verste jeg veit, og skulle gitt mye for å hatt litt fri fra kvalmen og oppkast :(

I tillegg har jeg en flue som på død og liv skal inn i øret mitt når jeg sover på sofaen, og da blir jeg litt irritert! :p
 
Er så utrolig trøtt, sliten og energiløs...! Gi...meg...energi...
 
Føler meg fyllesyk og humøret svinger som bare det, har også masse luftsmerter og smerter i bekkenet :-(
Klarer ikke jobbe mer enn 40% og må til og med presse meg selv for å klare det, og trening blir det lite av, føler meg ubrukelig for tiden :-(

Våkner før 6 med morgenkvalme hver morgen
 
Back
Topp