Ikke svangerskapsrelatert men skulle få halv skatt denne mnd og dermed en stor lønn. Men siden jeg ble sykemeldt for 3 uker siden fikk jeg mindre enn en vanlig lønn. Sukk. Så mye for julegaveshopping gitt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trodde det skulle bli så fantastisk å være gravid. Sikkert![]()
8+2..
Jeg hadde helt glemt hvor grusom den evige fyllesyken er..
![]()
Får du ikke halv skatt fordet?? Skaø ikke ha noe å si om du er sm eller ikke..Ikke svangerskapsrelatert men skulle få halv skatt denne mnd og dermed en stor lønn. Men siden jeg ble sykemeldt for 3 uker siden fikk jeg mindre enn en vanlig lønn. Sukk. Så mye for julegaveshopping gitt...
Sykepengene blir utbetalt av Nav, og de har ikke halv skatt-praksis vel? Fikk iallefall ikke det sist jeg var sykmeldt i november.Får du ikke halv skatt fordet?? Skaø ikke ha noe å si om du er sm eller ikke..
Jeg får lønn av arb.giver selv om jeg er sykemeldt, så er kanskje derfor jeg får halv skattSykepengene blir utbetalt av Nav, og de har ikke halv skatt-praksis vel? Fikk iallefall ikke det sist jeg var sykmeldt i november.
Fikk beskjed av sjefen min at når jeg er sykmeldt pga graviditet, så er det nav som betaler fra dag 1. Men jeg kan jo håpe på at jeg får halv skatt av de, har allerede vært ut med over 20.000 kr i forbindelse med graviditeten, så jeg trenger sårt de pengene før jul...Jeg får lønn av arb.giver selv om jeg er sykemeldt, så er kanskje derfor jeg får halv skattvet at hvis du får foreldrepenger av nav får du halv skatt!
Rart.. Vet arbeidsgiver får refundert v nav, men jeg får lønn som vanlig fra arb.giverFikk beskjed av sjefen min at når jeg er sykmeldt pga graviditet, så er det nav som betaler fra dag 1. Men jeg kan jo håpe på at jeg får halv skatt av de, har allerede vært ut med over 20.000 kr i forbindelse med graviditeten, så jeg trenger sårt de pengene før jul...
Joda.. På de 2 ukene som arbeidsgiver dekket fikk jeg jo det... Men aner ikke når jeg får penger av NAV og om hvor mye de trekkerFår du ikke halv skatt fordet?? Skaø ikke ha noe å si om du er sm eller ikke..
Så kjedelig! Du får nok ikke penger av nav før i des, for de opererer med etterskuddsbetaling.. Og betaler jo bare ut noen datoer i mnd. Ta en tlf til de dersom du er usikkerJoda.. På de 2 ukene som arbeidsgiver dekket fikk jeg jo det... Men aner ikke når jeg får penger av NAV og om hvor mye de trekker
Blæ... Jaja.. Får høre om vi kan få rentefri måned av banken.. HahaSå kjedelig! Du får nok ikke penger av nav før i des, for de opererer med etterskuddsbetaling.. Og betaler jo bare ut noen datoer i mnd. Ta en tlf til de dersom du er usikker![]()
Haha, det er lov å prøve segBlæ... Jaja.. Får høre om vi kan få rentefri måned av banken.. Haha
Får jeg spørre om hva som har kosta 20.000,- i forbindelse med graviditeten?Fikk beskjed av sjefen min at når jeg er sykmeldt pga graviditet, så er det nav som betaler fra dag 1. Men jeg kan jo håpe på at jeg får halv skatt av de, har allerede vært ut med over 20.000 kr i forbindelse med graviditeten, så jeg trenger sårt de pengene før jul...
Assistert befruktningFår jeg spørre om hva som har kosta 20.000,- i forbindelse med graviditeten?
Håper det ordner seg med pengene! Skikkelig surt å få mindre penger enn man har sett for seg![]()
Åh, ja da forstår jeg!Assistert befruktningJeg har damekjæreste, så vi trengte litt hjelp
![]()