Huff, samme her. Gledet meg til å få den sagnomsuste gravidgløden. Har ikke sett noe til den gitt![]()
Hehe, nei, har ikke sett noe til den nei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, samme her. Gledet meg til å få den sagnomsuste gravidgløden. Har ikke sett noe til den gitt![]()
hehehe... off.. sorry at jeg ler, men ja, jeg vet, det er helt dritt!! Ja, kvalmen er værst, men er ganske ille å ha null energi også. Jeg må jo psyke meg opp for å orke å ta en dusj, og når det er gjort så er jeg enda kvalmere og helt utslitt.. HUFF!!! HÅPER VI SNART BLIR BEDRE![]()
Hahaha ja uff litt galgenhumor og latter hjelper det. Må le litt selv noen ganger
. Synes mange av innleggene på klagemuren her er så utrolig bra. Jentene bare ytrer all sin shit, og det er så godt! Vi er jo glad for å være gravid, men noen ganger er det et helvette, og da er det godt å kunne få ut all dritten her
. Og vi forstår det alle mann
. Er ikke alle som gjør det.. spes de ikke gravide rundt meg.. engang fikk jeg høre, men du må jo være glad!! Øh og jeg bare tenkte for meg selv .. øh ja! Men ikke akkurat nå når kvalmen er hele min verden! Kjenner igjen den dusj tingen og, blir verre av å gjøre alt
og drit sliten. Må nesten ta en lur etter dusjen
![]()
Hehe, nei, har ikke sett noe til den neiHadde virkelig ikke trodd at jeg skulle føle meg i så elendig form.. har aldri i mitt liv vært så sykt dårlig!
Nå er faktisk ikke livet verdt å leve..
Fytti...
Misunner dere som ikke har vært kvalm eller som er kvitt det...
BLÆÆÆÆ
Men det er verd å holde ut litt tilNå er faktisk ikke livet verdt å leve..
Fytti...
BLÆÆÆÆ
8+2..Åå stakkars. Skjønner deg dritt godt! Det er helt for J1#&%%% når det står på. Jeg ble helt deprimert av det etter en stund og så kun fram til uke 12 da jeg leste at det pleide å gi seg for de fleste. Hvor langt er du nå?

Hold deg fast, det er plutselig over! Sender deg noen ikke-kvalme vibberNå er faktisk ikke livet verdt å leve..
Fytti...
BLÆÆÆÆ
Er sååå lei av å være kvalm! Går på kvalmestillende tabletter, spiser annenhver time og drikker ingefær-te. Likevel dukker kvalmen oppHar i tillegg ligget på sofaen i snart 4 uker, nå må det begynne å gå over snart..?! Hersens første trimester!!
Trodde det skulle bli så fantastisk å være gravid. SikkertGleder meg også til første semester er over!! Drittlei!