Klagemuren

Huff, samme her. Gledet meg til å få den sagnomsuste gravidgløden. Har ikke sett noe til den gitt :p

Hehe, nei, har ikke sett noe til den nei :) Hadde virkelig ikke trodd at jeg skulle føle meg i så elendig form.. har aldri i mitt liv vært så sykt dårlig!

hehehe... off.. sorry at jeg ler, men ja, jeg vet, det er helt dritt!! Ja, kvalmen er værst, men er ganske ille å ha null energi også. Jeg må jo psyke meg opp for å orke å ta en dusj, og når det er gjort så er jeg enda kvalmere og helt utslitt.. HUFF!!! HÅPER VI SNART BLIR BEDRE :Heartpink:Heartpink

Hahaha ja uff litt galgenhumor og latter hjelper det:p. Må le litt selv noen ganger:). Synes mange av innleggene på klagemuren her er så utrolig bra. Jentene bare ytrer all sin shit, og det er så godt! Vi er jo glad for å være gravid, men noen ganger er det et helvette, og da er det godt å kunne få ut all dritten her:D. Og vi forstår det alle mann:). Er ikke alle som gjør det.. spes de ikke gravide rundt meg.. engang fikk jeg høre, men du må jo være glad!! Øh og jeg bare tenkte for meg selv .. øh ja! Men ikke akkurat nå når kvalmen er hele min verden! Kjenner igjen den dusj tingen og, blir verre av å gjøre alt:( og drit sliten. Må nesten ta en lur etter dusjen:p

Å kjære vene..
Jeg husker ikke at det var så ille som det faktisk er..
Kvalm, spy, trøtt, så spy igjen..
Jeg har lyst på noe det ene øyeblikket, når jeg spiser så vokser det i munnen å smaker ekkelt..
7+1 og har maange uker med dette igjen..
Gått ned 2 kg og jeg har IKKE mye å gå på i utgangspunktet.

Hahaha ja uff litt galgenhumor og latter hjelper det:p. Må le litt selv noen ganger:). Synes mange av innleggene på klagemuren her er så utrolig bra. Jentene bare ytrer all sin shit, og det er så godt! Vi er jo glad for å være gravid, men noen ganger er det et helvette, og da er det godt å kunne få ut all dritten her:D. Og vi forstår det alle mann:). Er ikke alle som gjør det.. spes de ikke gravide rundt meg.. engang fikk jeg høre, men du må jo være glad!! Øh og jeg bare tenkte for meg selv .. øh ja! Men ikke akkurat nå når kvalmen er hele min verden! Kjenner igjen den dusj tingen og, blir verre av å gjøre alt:( og drit sliten. Må nesten ta en lur etter dusjen:p

hehe ja det hjelper :) Ja, det er mange bra innlegg og alltid noen som forstår hvor ille det kan være til tider :) hehe, men du må jo være glad for at du er gravid :p hehe :) Ikke alle som skjønner, og jeg tenkte på forhånd at "joda, jeg skal tåle å være litt trøtt og kvalm noen få uker" ... MEN det er ikke bare LITT trøtt og kvalm, så det ble ikke helt som jeg så for meg dette her :)

Æsj.. I dag har jeg så enormt vondt øverst i magen... Akkurat som at jeg har spist noe jeg ikke har tålt selvom jeg veit at jeg ikke har gjort det!... -_-

Er sååååå Kvalm :( er vanskeligt å få ner mat :( er såååå lei av å være sliten å kvalm :( vert det i flere uker nååååå :( fekk sykemld i dag noen som ikke hadde lyst å få men måtte. For eg e så dårlige. Er ekstremt kvalm hele dagen :( Legen skrev ut tab mot kvalmen dei funker ikke lengre :( SUKKKKKKK

Er så trøtt i dag. Sovet en hel del i helga,, men hjelper ikke... har hatt lillebror på overnatting i natt, han hoster så høyt at han vekker hele huset. Han vekte knærten kl 05.15 i dag... og da ville ikke han sove noe mer... er jeg trøtt så kaster jeg opp alt jeg får i meg også... tror du ikke lillebror skal sove en natt til... hummf...

Nå er faktisk ikke livet verdt å leve..
Fytti...
Misunner dere som ikke har vært kvalm eller som er kvitt det...
BLÆÆÆÆ

Nå er faktisk ikke livet verdt å leve..
Fytti...
Misunner dere som ikke har vært kvalm eller som er kvitt det...
BLÆÆÆÆ

Åå stakkars. Skjønner deg dritt godt! Det er helt for J1#&%%% når det står på. Jeg ble helt deprimert av det etter en stund og så kun fram til uke 12 da jeg leste at det pleide å gi seg for de fleste. Hvor langt er du nå?

Er sååå lei av å være kvalm! Går på kvalmestillende tabletter, spiser annenhver time og drikker ingefær-te. Likevel dukker kvalmen opp:( Har i tillegg ligget på sofaen i snart 4 uker, nå må det begynne å gå over snart..?! Hersens første trimester!!

Åå stakkars. Skjønner deg dritt godt! Det er helt for J1#&%%% når det står på. Jeg ble helt deprimert av det etter en stund og så kun fram til uke 12 da jeg leste at det pleide å gi seg for de fleste. Hvor langt er du nå?
8+2..
Jeg hadde helt glemt hvor grusom den evige fyllesyken er..
:inpain:

Hold ut noen uker til, enn så lenge det kan virke som <3

Er sååå lei av å være kvalm! Går på kvalmestillende tabletter, spiser annenhver time og drikker ingefær-te. Likevel dukker kvalmen opp:( Har i tillegg ligget på sofaen i snart 4 uker, nå må det begynne å gå over snart..?! Hersens første trimester!!

Gleder meg også til første semester er over!! Drittlei!

Lurer på hvordan jeg hadde klart hverdagen hvis ikke jeg var sykemeldt og hadde mannen! Har ei venninne som ble alene i graviditeten med nr.2.... Enda mer respekt for henne nå! Jeg er ubrukelig

Idag er kvalmen på plass igjen, har vært så og si uten siden tirsdag, men hadde visst ikke tenkt å vare..
Åsså må den komme såå tidlig, begynner før 6 :(
Ligger enda i senga og kunne godt ha sovet et par timer til, men må nok bare gi opp snart, har allerede ligget en time og bare blitt verre, så får komme meg opp å drikke litt appelsinjuice og spise noen ritz kjeks, er det eneste som hjelper:-) Men er jo godt at det er noe som hjelper litt hvertfall :-)

Back
Topp